Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| King_Niek Starting Member
| Geregistreerd op: 31 Mei 2005 | Posts: 27 | Woonplaats: Hellendoorn |
|
Geplaatst: Ma 17 Okt 2005, 22:13 Onderwerp: |
|
|
|
T zijn idd 3 tweeters, of ze allemaal van gelijk formaat zijn weet ik zo niet, daar zal ik dit weekend naar moeten kijken als de auto weer bij huis staat.. maar die versterker, waar is deze af te halen?
*Moet k zelf ff voor bekabeling enzo zorgen dan? Want t gaat om een fiat pinda, dus niemand heeft zin om er veel geld in te stoppen. _________________ Ik wil een civic coupe! *dus die komt er gewoon* |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 18 Okt 2005, 0:42 Onderwerp: |
|
|
|
Wil je goed geluid is het geen slechte zaak om vooral niet te bezuinigen op de RCA signaalkabels! En die zijn niet aan je Pinda gebonden, zou je hierna een Lamborghini rijden kunnen die kabels gewoon mee _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| focifreak Starting Member
| Geregistreerd op: 8 Augustus 2005 | Posts: 83 | Woonplaats: utrecht |
|
Geplaatst: Di 18 Okt 2005, 18:15 Onderwerp: |
|
|
|
King_Niek schreef: |
T zijn idd 3 tweeters, of ze allemaal van gelijk formaat zijn weet ik zo niet, daar zal ik dit weekend naar moeten kijken als de auto weer bij huis staat.. maar die versterker, waar is deze af te halen?
*Moet k zelf ff voor bekabeling enzo zorgen dan? Want t gaat om een fiat pinda, dus niemand heeft zin om er veel geld in te stoppen. |
DE versterker is af tehalen in utreg,misschien wel ver weg,maar ik kan je via dit forum een bericht sturen om nader wat af tespreken, _________________ don't worry,be happy,drive a ford |
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Di 18 Okt 2005, 18:18 Onderwerp: |
|
|
|
Das vreemd, hier kan het wel
Gewoon ff op PB klikken onder zen post _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| focifreak Starting Member
| Geregistreerd op: 8 Augustus 2005 | Posts: 83 | Woonplaats: utrecht |
|
Geplaatst: Di 18 Okt 2005, 18:25 Onderwerp: |
|
|
|
thx is al reeds gedaan _________________ don't worry,be happy,drive a ford |