Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Equinox Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 December 2004 | Posts: 640 | Woonplaats: Leeuwarden |
|
Geplaatst: Ma 28 Nov 2005, 12:28 Onderwerp: Inhouden |
|
|
|
Hallo,
Ik reed gisteravond van Venlo terug naar Leeuwarden, en merkte onderweg al dat de motor soms effe stotterde(vooral met gasloslaten en indrukken)....op een gegeven moment wou hij helemaal niet meer acceleren.
Ik reed 100...op een gegeven moment 90..toen 80 en drukte het pedaal op verschillende snelheden en diepte in maar hij sputterde tegen.
Toen ben ik op de vluchtstrook gaan rijden(omdat ik op een gegeven moment 70 reed) schakelde terug in zijn 3 en gaf toen een dot gas...en toen was het weer weg! Hoe ken da?
Ik denk zelf dat het benzinefilter effe verstopt zat?(die is nog nooit vervangen voor zover ikweet)
Offtopic: Vrijdagmiddag 15:30 vertrokken uit Leeuwarden richting Venlo.
planning: 3 uur....echte reistijd: 13 uur...heb godsamme 10 uur stil gestaan tussen Apeldoor en Arnhem.....we kwamen pas om 04:30 aan in Venlo...op zich wel es leuk om mee te maken maar niet nog es! _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Richard_GTT Forum Admin
| Geregistreerd op: 15 Juli 2003 | Posts: 1399 | Woonplaats: Brabant, Nederland |
|
Geplaatst: Ma 28 Nov 2005, 15:41 Onderwerp: |
|
|
|
Lijkt inderdaad zo op eerste indruk dattie ff geen/weinig brandstof kreeg.. |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 28 Nov 2005, 15:55 Onderwerp: |
|
|
|
Als dat benzinefilter nog nooit vervangen is heb je kans dat dat de boosdoener is.
Lange reis gehad vrijdag, zal wel vermoeiend geweest zijn... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Ma 28 Nov 2005, 22:33 Onderwerp: |
|
|
|
Benzinefilter vuil, of als het koud is en je een carbburatiemotor hebt zou het ook
kunnen dat je carb bevriest, zeker met een open air filter is die kans aanwezig... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
|
| ThunderBunny Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Juni 2005 | Posts: 815 | |
|
Geplaatst: Do 1 Dec 2005, 20:59 Onderwerp: Re: Inhouden |
|
|
|
Equinox schreef: |
Hallo,
Offtopic: Vrijdagmiddag 15:30 vertrokken uit Leeuwarden richting Venlo.
planning: 3 uur....echte reistijd: 13 uur...heb godsamme 10 uur stil gestaan tussen Apeldoor en Arnhem.....we kwamen pas om 04:30 aan in Venlo...op zich wel es leuk om mee te maken maar niet nog es! |
Tja ik moest naar utrecht om 3 uur vertrokken om 20:30 was ik op mijn bestemming. Op zich idd wel grappig om mee te maken is wel leuk maar moet inderdaad niet al te vaak gebeuren voor een keer is het toch wel leuk maar elke week of maand moet er niet aan denken.
Maar ik kan wel zeggen ik heb ik de langste file ooit in nederland gestaan.
heb een punt gehad daar deed ik 42 minuten over 300 meter!
jij hebt inderdaad qua lang stilstaan de jackpot gehad ik qua langste file.
van af einde rond weg eindhoven net achter best tot aan nieuwegein/ ijselstijn file!!!
gelukkig heb ik dan een leuke instal in de wagen dus vermaak ik me wel binnen kort een ps2 en pc'tuh erin en dan wordt het al een stukje leuker
ben toch bang dat dit niet de laaste keer was voor deze winter _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|