Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Zo 18 Dec 2005, 19:34 Onderwerp: Uitlaat van de dap |
|
|
|
ik heb de uitlaat van mijn brommer nu redelijk Free flow.
maar alstie koud is maaktie een geluid van TING TING TING TING TING heeeeeel lelijk nou zitten er alleen nog wat schotten in me uitlaat, zouden dat de boosdoeners zijn? want als men brommer warm is maakt ie een mooi pom pom pom geluid dus niet zo scherp zegmaar.
groet'n allart _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Zo 18 Dec 2005, 23:19 Onderwerp: |
|
|
|
Het geluid van n motorblok is altijd anders als t eenmaal op temperatuur is niks om je zorgen over te maken dus. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| R5GTT Junior Member
| Geregistreerd op: 7 Januari 2005 | Posts: 302 | Woonplaats: Eindhoven |
|
Geplaatst: Di 20 Dec 2005, 15:36 Onderwerp: |
|
|
|
Ik zou als ik jou was die demper maar laten zitten, anders loopt 'ie waarschijnlijk niet zo heel erg lekker meer... (geloof me, ik heb jaren lang zundapp gereden) maar wat heb je er allemaal aan gedaan ? mijne liep destijds makkelijk 100km/h, met niet al te veel aanpassingen.. _________________
Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ? |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 20 Dec 2005, 15:49 Onderwerp: |
|
|
|
'k Herinner me nog toen ik pas m'n eerste brommertje reed (en eigenlijk nog geen donder er vanaf wist) dat 'k eens een ritje compleet zonder pijp heb gereden.
Moet zeggen 't reed errug lekker, tamelijk hard ook beetje lawaaiig wel, maar echt goed kan 't volgens mij nooit zijn. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Wo 21 Dec 2005, 16:11 Onderwerp: |
|
|
|
nee dat klopt, cilinders houden niet van zand
@R5GTT, een 70 cc + 20 mm carb is inderdaad niet zoveel aanpassing nee, maar je bent al wel een 250 euro verder
niet lekker lopen is altijd te verhelpen!! behalve als de zooi naar de t*ring is _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| R5GTT Junior Member
| Geregistreerd op: 7 Januari 2005 | Posts: 302 | Woonplaats: Eindhoven |
|
Geplaatst: Vr 23 Dec 2005, 13:32 Onderwerp: |
|
|
|
Hmm... ik reed met een 50cc met 21mm carb, verder een aangepaste zuiger en een "dikke" uitlaat... _________________
Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ? |
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Za 24 Dec 2005, 16:10 Onderwerp: |
|
|
|
oo oke... kwou al zegge.. want 21 mm op een 50cc normaal rijd niet prettig volges mij... maar met andere zuiger is dat natuurlijk verholpen _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| R5GTT Junior Member
| Geregistreerd op: 7 Januari 2005 | Posts: 302 | Woonplaats: Eindhoven |
|
Geplaatst: Zo 25 Dec 2005, 22:04 Onderwerp: |
|
|
|
was ook wel een cilinder met grote spoelpoorten, dat helpt natuurlijk ook al een heel stuk he...
en verder idd de zuiger ingekort aan de inlaatzijde, en dan laagvliegen maar _________________
Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ? |
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Za 7 Jan 2006, 19:48 Onderwerp: |
|
|
|
okej... ik heb me uitlaat nog weer iets verbouwd denk dat de buren niet zo blij meer met me zijn als ik smorgens om 7 uur moet beginnen _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|