Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Zo 19 Feb 2006, 18:57 Onderwerp: |
|
|
|
Met die nieuwe mazda naar de ardennen @ 200km/h de bergen af met 2 mannen en 2 vrouwen en bergen wijn en sigaretten erin.....????
Lijkt er meer op dat die mazda voor jou toch te klein gaat zijn Jesse _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Zo 19 Feb 2006, 19:39 Onderwerp: |
|
|
|
Bovenstaande ging met die hele club in 'n '87 Fiestaatje anders ook al prima _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Zo 19 Feb 2006, 22:51 Onderwerp: |
|
|
|
Helaas zorgt moderne styling en comfort van auto's wel voor grotere (lees dikkere) deurbakken en grotere dashboards en allerlei onnozole opbergvakjes voor bijvoorbeeld je zonnebril. Hang dat ding lkkr aan de spiegel en je kan weer een paar extra sloffen sigaretten kwijt
Mijn punt dus -> volgens mij was dat ouwe fiestatje van jou gewoon 100% auto, en daardoor dus veel meer bergruimte dan sommige auto's van tegenwoordig _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Ma 20 Feb 2006, 7:34 Onderwerp: |
|
|
|
Als je veel sigaretten wilt meenemen moet je een vrachtwagen of een busje kopen...
Zonnebril aan de spiegel moet wel KUNNEN, bij mijn NX gaat dat namelijk niet.
En veel autofabrikanten maken gebruik van de symmetrie van de body door bijv.
op de plaats van de handvat boven de bestuurdersdeur een bakje voor een zonnebril
te maken. De gaten zitten er toch, want bij een RHD auto moet daar juist een handvat... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Ma 20 Feb 2006, 21:06 Onderwerp: |
|
|
|
SaphireNX schreef: |
Als je veel sigaretten wilt meenemen moet je een vrachtwagen of een busje kopen...
op de plaats van de handvat boven de bestuurdersdeur een bakje voor een zonnebril
te maken. De gaten zitten er toch, want bij een RHD auto moet daar juist een handvat... |
veel sigaretten halen wij met een oude ambulance...die controleren ze nooit bij de grens... |
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Di 21 Feb 2006, 15:17 Onderwerp: |
|
|
|
hehe en dan nog eens goed de zwaailichten opzetten zodat ze de kans nog niet krijgen om je te doen laten stoppen _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| NightQrawler Junior Member
| Geregistreerd op: 26 November 2004 | Posts: 186 | |
|
Geplaatst: Zo 26 Mrt 2006, 4:39 Onderwerp: |
|
|
|
BRYght schreef: |
SaphireNX schreef: |
te maken. De gaten zitten er toch, want bij een RHD auto moet daar juist een handvat... |
veel sigaretten halen wij met een oude ambulance...die controleren ze nooit bij de grens... |
boefje |
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Zo 26 Mrt 2006, 12:07 Onderwerp: |
|
|
|
maar wel slim gezien _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Di 28 Mrt 2006, 20:44 Onderwerp: |
|
|
|
Wat een lelijk ding... en wat is t voordeel van 3+1 t.o.v. n 2+2 zitter? _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
|
Geplaatst: Wo 29 Mrt 2006, 10:39 Onderwerp: |
|
|
|
originaliteit?? veel van die nieuwe futuristische wagens zijn niet om voordeel maar originaliteit en dikwijsl nog gewoon afschuwelijk hoekig ook _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 29 Mrt 2006, 20:02 Onderwerp: |
|
|
|
Ik vind de futuristische visie van tegenwoordig juist veel te rond, glad en bol naar boven toe...
Geef mij maar lekker hoekig, jaren '80 stijl Liefst laag, breed en plat van boven _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| NightQrawler Junior Member
| Geregistreerd op: 26 November 2004 | Posts: 186 | |
|
Geplaatst: Wo 5 Apr 2006, 3:47 Onderwerp: |
|
|
|
Maximus schreef: |
Wat een lelijk ding... en wat is t voordeel van 3+1 t.o.v. n 2+2 zitter? |
uh het creeren van meer opbergruimte, als het niet als zitplaats dient, is het anders nutteloos(word dan meestal ook als bergruimte gebruikt).
je vergroot zo de kofferbak.
en groot deel vd (kleine) gezinnen bestaat uit 2 ouders en 1 kind.
dat zo'n beetje wat ik ervan begrepen heb. |
|
Naar boven |
|
|
|
|