Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Za 24 Feb 2007, 17:05 Onderwerp: |
|
|
|
Ik denk dat Chris zich nu weer op en top op de admiraal spitst.
Zonde, dit soort kansloze acties. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Za 24 Feb 2007, 19:09 Onderwerp: |
|
|
|
Nee, chris is alweer opzoek naar een andere RDW voor daily (en een gevonden)
de bewerking ervan komt vanzelf nog _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Za 24 Feb 2007, 22:00 Onderwerp: |
|
|
|
Zou je nu niet eens je Admi afmaken voor je andere projecten begint? Je hebt maar 2 handen
*oeps, dit was max op Longbows account!* _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Za 24 Feb 2007, 22:05 Onderwerp: |
|
|
|
euh nee... admi gaat nog maanden duren (mede door financien)
Dit wordt dan ook geen echt project, maar een oldtimer als daily die tussen de bedrijven door stukje bij beetje aangepakt gaat worden. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Willie Newbie
| Geregistreerd op: 11 April 2007 | Posts: 10 | |
|
Geplaatst: Ma 16 Apr 2007, 17:13 Onderwerp: |
|
|
|
ach ja zie het tegenwoordig ook vaak als ik rond rij in me mr2. had het laatst nog ik reed over een 80 km/p u weg stond stil voor de stoplichten was lekker weer dus de kap open. komt er z'n brede kale kerel naast me staan met een bmw 3 serie. en maar gas geven die vent om te laten zien dat zijn auto niet minder was. nou het werd groen gaf een spuitgas weet je wel nou hij kon me niet bijhoude je zag die vent witheet worden en ik rem af omdat ik naar rechts moet hij komt links er langs en gooit zo een appel tege me auto aan. ik denk als kinderen dat als voorbeeld functie krijgen dan ben ik niet verbaast dat ze jouw auto in de fik hebben gestoken. echt heel triest maar daar leven we nu in.mijn ouders hebben me altijd geleerd eerbied hebben voor andermans spullen. hun blijkbaar niet. |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 16 Apr 2007, 21:42 Onderwerp: |
|
|
|
Sja als ik om me heen kijk zie ik ook maar weinig ouders die nog tijd hebben voor hun kinderen op te voeden... Ze willen alles, en zo snel mogelijk tegelijk. Carrière, allebei 'n wagen, eigen huis, mooie nieuwe inrichting daarin, paar vakanties per jaar... En daar liggen ze dan krom voor, of erger om schulden terug te betalen die ze ervoor maken. En intussen willen ze ook meteen nog kinderen, maar tijd ervoor hebben ze niet... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|