Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| hyster Newbie
| Geregistreerd op: 7 Juli 2007 | Posts: 4 | Woonplaats: hoofdorp |
|
Geplaatst: Za 7 Jul 2007, 18:03 Onderwerp: dynamo |
|
|
|
is een gereviceerde dynamo makkelijk verkrijg baar bij een garage of moet ik daarvoor speciaal naar een deailer toe |
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Za 7 Jul 2007, 18:36 Onderwerp: |
|
|
|
Bij een vakgarage geven ze je vaak de keuze tussen montage van een nieuwe of een gereviseerde.
Bij een GOEDE automaterialenzaak (eentje die bijv. ook complete
uitlaatlijnen verkoopt) is vaak ook te kiezen tussen revisie of nieuw.
Om watvoor wagen gaat het? _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
|
| hyster Newbie
| Geregistreerd op: 7 Juli 2007 | Posts: 4 | Woonplaats: hoofdorp |
|
Geplaatst: Za 7 Jul 2007, 18:38 Onderwerp: |
|
|
|
om een ford escort hij is niet van mij zelf dus heb er niet meer informatie over |
|
Naar boven |
|
|
| hyster Newbie
| Geregistreerd op: 7 Juli 2007 | Posts: 4 | Woonplaats: hoofdorp |
|
Geplaatst: Za 7 Jul 2007, 18:42 Onderwerp: |
|
|
|
weet iemand toevalig ook ongeveer hoe duur zoiets is |
|
Naar boven |
|
|
| spurlie Advanced Member
| Geregistreerd op: 16 Januari 2005 | Posts: 888 | Woonplaats: Zuid-Limburg |
|
Geplaatst: Za 7 Jul 2007, 18:50 Onderwerp: |
|
|
|
Waarom niet gewoon 1 op de sloop halen? Niet geschoten is altijd mis geschoten... _________________ BMW E30 325i Mtech-II '89 - Alfa Romeo 147 1.9 JTD '02 - BMW E36 328i Tracktool '96
|
|
Naar boven |
|
|
| hyster Newbie
| Geregistreerd op: 7 Juli 2007 | Posts: 4 | Woonplaats: hoofdorp |
|
Geplaatst: Za 7 Jul 2007, 18:52 Onderwerp: |
|
|
|
bedank voor de tip |
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Za 7 Jul 2007, 19:31 Onderwerp: |
|
|
|
Prijs hangt af van jaartal, uitvoering en eventuele aanpassingen (hogere output bijvoorbeeld)...
Mocht je er eentje op de sloop halen, neem dan geen genoegen met eentje
die je zelf uit een wagen moet sleutelen; die zijn vrijwel zeker niet goed meer.
Je moet er echt eentje uit het magazijn hebben; die hebben tenminste
niet weet ik hoe lanng stilgestaan in de regen of wat dan ook,
want vaak zijn motorkappen op "het veld" allang weg... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
|
| spurlie Advanced Member
| Geregistreerd op: 16 Januari 2005 | Posts: 888 | Woonplaats: Zuid-Limburg |
|
Geplaatst: Zo 8 Jul 2007, 15:36 Onderwerp: |
|
|
|
Murcielaygo schreef: |
Mocht je er eentje op de sloop halen, neem dan geen genoegen met eentje
die je zelf uit een wagen moet sleutelen; die zijn vrijwel zeker niet goed meer.
Je moet er echt eentje uit het magazijn hebben; die hebben tenminste
niet weet ik hoe lanng stilgestaan in de regen of wat dan ook,
want vaak zijn motorkappen op "het veld" allang weg... |
Met andere woorden: Bel een aantal sloop bedrijven af en vraag of ze voor jou model nog een dynamo hebben liggen. |
|
Naar boven |
|
|
| VonMaqster Junior Member
| Geregistreerd op: 31 Oktober 2006 | Posts: 290 | Woonplaats: Gorinchem |
|
Geplaatst: Wo 11 Jul 2007, 15:42 Onderwerp: |
|
|
|
ik haalde op de sloop destijds een dynamo voor me afla 145 prima ding koste 49euroo
nieuw was ie 230 ik zou zeggen sloop _________________ h0ph0p |
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Wo 11 Jul 2007, 16:22 Onderwerp: |
|
|
|
tegenwoordig is het al zo dat je op sommige slopen een keurmerk krijgt. dus moest het niet werken kan je terugkomen. maar elk stuk word genummerd voor je het krijgt. werd misbruik van gemaakt mensen kwamen stuk halen en iets later terugbrengen dat het stuk was... en waar was nu ineens dat nummer hene _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 11 Jul 2007, 16:37 Onderwerp: |
|
|
|
En 't is nog in niemand opgekomen dat nummer over te kalken wil je zeggen?
Maar ik snap je punt wel. De sloop waar ik altijd ga doet daar ook niet zo moeilijk over, maar ik zorg altijd dat áls het mogelijk is ik het ter plekke in m'n wagen kan hangen en testen. Gaat het om iets electrisch hebben ze zelf altijd wel een paar testaccu's staan. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Wo 11 Jul 2007, 16:55 Onderwerp: |
|
|
|
nja volgens mij om het watermerk plus elke nummer te graveren van de sloper je al heel veel moet gaan halen om het hier terug uit te halen.
+ dit word ook niet in het bijzijn van de koper gedaan en op een onzichtbare plek. stukken worden direct genummerd na het demonteren. _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 11 Jul 2007, 17:04 Onderwerp: |
|
|
|
Owww dat heb ik nog nooit gezien... Alleen die nummers die er gewoon met een stuk krijt opgekalkt worden... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Wo 11 Jul 2007, 17:37 Onderwerp: |
|
|
|
nja is ook de bedoeling dat je ze niet staan _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
|
|