Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: Vr 21 Sep 2007, 18:09 Onderwerp: Angels Eyes HONDA CIVIC |
|
|
|
ik heb mijn originele koplampen vervangen door angel eyes alles wist ik aan te sluiten maar er waren aan elk van de lampen twee rode en twee zwarte draadjes mijn vraag is nu weet iemand waar en hoe ik die moet aansluiten volgens mijn zijn dat de lichten rondom de stadlichten (blauw licht) denk ik
zo moet hij worden
http://www.cartuning-guide.com/images/angeleyes.jpg |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Vr 21 Sep 2007, 18:44 Onderwerp: |
|
|
|
Dat zijn de kabels van de angeleyes, die ronde ringen.
Rood = plus, zwart = min.
Waar je ze op aansluit moet je zelf weten. Je kunt ze op een aparte schakelaar zetten zodat ze alleen aan gaan als jij dat wil (bijvoorbeeld op shows, gezien blauw licht op de weg niet legaal is) maar je kunt ze ook als stadslichten aansluiten natuurlijk. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr 21 Sep 2007, 23:37 Onderwerp: |
|
|
|
Jesse schreef: |
Dat zijn de kabels van de angeleyes, die ronde ringen.
Rood = plus, zwart = min.
Waar je ze op aansluit moet je zelf weten. Je kunt ze op een aparte schakelaar zetten zodat ze alleen aan gaan als jij dat wil (bijvoorbeeld op shows, gezien blauw licht op de weg niet legaal is) maar je kunt ze ook als stadslichten aansluiten natuurlijk. |
Hoe doe ik dat dan als stadlichten aansluiten dat lijkt het het beste wanneer ik ze aandoe dat die ronde ringen ook aan gaan |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
|
Geplaatst: Za 22 Sep 2007, 4:43 Onderwerp: |
|
|
|
Je oude lampen hadden ook stadslichten (dat ze zwak oplichten), dus die kabels kun je gebruiken. Maar nogmaals ik zou het niet doen op de weg, want blauw licht krijg je vroeg of laat gegarandeerd problemen mee. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| VonMaqster Junior Member
| Geregistreerd op: 31 Oktober 2006 | Posts: 290 | Woonplaats: Gorinchem |
|
Geplaatst: Za 22 Sep 2007, 11:13 Onderwerp: |
|
|
|
ik had ze op me astra idd ook op me stadslicht, mag je toch eigenlijk niet mee rijden dus is ideaal _________________ h0ph0p |
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Za 22 Sep 2007, 11:40 Onderwerp: |
|
|
|
Maar! Stadslichten staatn staan altijd aan als je de dimlichten aan doet (je normale verlichten), zou die angeleyes gewoon via een aparte schakelaar aansluiten. De zwarte kabeltjes bij elkaar en aan de massa, gewoon een stukje kale carrosserie zoeken of direct naar de - pool vd accu. De rode kabeltjes allemaal aan elkaar knopen en 1 dikkere (rode kabel naar binnen naar het dashboard aanleggen. Ook een (rode) kabel van de + pool vd accu naar het dashboard leggen, afzekeren vlak bij de accu. Beide (rode) kabeltjes aansluiten op een schakelaartje en klaar.
Ik heb geen idee hoeveel Watt die angeleyes gebruiken, maar zet dat even hier neer, en we vertellen je wat voor zekering je nodig hebt. _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
|
Geplaatst: Za 22 Sep 2007, 14:54 Onderwerp: |
|
|
|
Meestal werken aftermarket angeleyes met LEDs, 1 of 2 per ring, en 4 ringen.
't Type LEDs speelt natuurlijk ook mee maar dat zullen zeker geen grootverbruikers zijn. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Zo 23 Sep 2007, 10:37 Onderwerp: |
|
|
|
Als de koplampen Halo's hebben, hebben ze dan nog wel stadslichten in de vorm van een lampje??? _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Ma 24 Sep 2007, 14:53 Onderwerp: |
|
|
|
Kan het je niet met 100% zekerheid zeggen, maar volgens mij is het een APK eis om werkende stadslichten te hebben, en moeten deze altijd aan zijn als het dimlicht aan staat, dus denk het wel ja... _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
|
|