Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: Ma 17 Mei 2010, 13:47 Onderwerp: Dunlop Drivers Cup 2010 |
|
|
|
Aangezien ik in de toekomst graag een racelicentie zou willen behalen, lijkt mij dit een perfecte kans. Dunlop organiseert de Dunlop Drivers Cup. Tijdens deze competitie wordt er gestreden om een racelicentie. Het inschrijven is gratis en er zijn diverse prijzen te winnen, maar ik ga natuurlijk voor de racelicentie!
Ik heb mij al ingeschreven op: www.dunlopdriverscup.nl
De eerste selectiedag is op 16 juni in Bleekemolens Race Planet Indoor Kartcentrum Amsterdam.
Is er hier iemand die vorig jaar al heeft meegedaan? Of zijn er al mensen die zich hebben ingeschreven voor dit jaar? Dan weet ik wat voor concurrentie ik kan verwachten
Groet, Ricky |
|
Naar boven |
|
 |
| spurlie Advanced Member

| Geregistreerd op: 16 Januari 2005 | Posts: 888 | Woonplaats: Zuid-Limburg |
|
Geplaatst: Ma 17 Mei 2010, 15:26 Onderwerp: Re: Dunlop Drivers Cup 2010 |
|
|
|
rickyracing84 schreef: |
Aangezien ik in de toekomst graag een racelicentie zou willen behalen, lijkt mij dit een perfecte kans. Dunlop organiseert de Dunlop Drivers Cup. Tijdens deze competitie wordt er gestreden om een racelicentie. Het inschrijven is gratis en er zijn diverse prijzen te winnen, maar ik ga natuurlijk voor de racelicentie!
Ik heb mij al ingeschreven op: www.dunlopdriverscup.nl
De eerste selectiedag is op 16 juni in Bleekemolens Race Planet Indoor Kartcentrum Amsterdam.
Is er hier iemand die vorig jaar al heeft meegedaan? Of zijn er al mensen die zich hebben ingeschreven voor dit jaar? Dan weet ik wat voor concurrentie ik kan verwachten
Groet, Ricky |
Op drivingfun heb je volgens mij dezelfde vraag gesteld. Daar zijn ook al een paar namen gegeven van mensen die afgelopen jaar meegedaan hebben. Daar is ook één en ander te vinden via de zoekfunctie.
Maaruh, wat wil je specifiek weten eigenlijk? Want een forum zegt niets over de concurrentie die je tegen gaat komen.  _________________ BMW E30 325i Mtech-II '89 - Alfa Romeo 147 1.9 JTD '02 - BMW E36 328i Tracktool '96
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Nissanmannetje Junior Member

| Geregistreerd op: 18 April 2010 | Posts: 281 | Woonplaats: Velsen Noord |
|
Geplaatst: Ma 17 Mei 2010, 16:37 Onderwerp: |
|
|
|
Nieuwe cristian albers?  _________________
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded |
|
Naar boven |
|
 |
| AudioSystemRolla Silver Member

| Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | Posts: 1062 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Ma 17 Mei 2010, 18:08 Onderwerp: |
|
|
|
en maak het allemaal lekker bekend hoe meer animo ervoor komt en dus hoemeer 'tegenstanders'  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |
| golf3driver Silver Member

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Ma 17 Mei 2010, 18:23 Onderwerp: |
|
|
|
ik ga ook racen daar:D _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| jelle1982 Advanced Member

| Geregistreerd op: 9 April 2009 | Posts: 647 | Woonplaats: aalst, belgië |
|
Geplaatst: Ma 17 Mei 2010, 21:43 Onderwerp: |
|
|
|
ooow spijtig dat het zo ver is,
heb toch al wat ervaring in karting
anders had ik zeker mee gedaan en je van de baan geramd  |
|
Naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Di 18 Mei 2010, 7:54 Onderwerp: |
|
|
|
Nou was wel eens nieuwsgierig wie er ook meedoet en wie er al race ervaring heeft. Zelf heb ik weinig race ervaring, ja een aantal jaartjes gekart (125cc), maar meer ook niet. Eerst de selectieronde doorkomen, dan zien we wel verder.
@Richard H: is dit je eerste jaar? Al enige ervaring met racen, driften, karten of iets in die richting? |
|
Naar boven |
|
 |
| golf3driver Silver Member

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Di 18 Mei 2010, 8:16 Onderwerp: |
|
|
|
ooh geloof je het ook nog dat ik mee doe. was meer reactie van op wat soester zei hoor hihi _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|