Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Za 11 Jun 2011, 12:12 Onderwerp: |
|
|
|
Jammer dat er weer zo weinig animo voor is... We gaan toch op de eerste plaats voor een gezellig weekend, en dat wordt het altijd wel.
@ Extreme Dat gras is om te zitten en tent op te zetten, waar je rijdt is 't gewoon asfalt. Je hoeft dus geen schrik te hebben je bumpers kapot te rijden, komen genoeg wagens die nog wel verder op de grond liggen.
En de afstand...? Sja, da's misschien wat extra kosten aan benzine maar het event zelf valt qua kosten reuze mee. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| RN_style Silver Member
| Geregistreerd op: 31 Maart 2010 | Posts: 1631 | Woonplaats: (België) |
|
Geplaatst: Za 11 Jun 2011, 15:23 Onderwerp: |
|
|
|
Extreme206Tuner schreef: |
geen goesting daarvoor en bang dak men nieuwe bodykit kapot rijd |
En wat je zegt over bumpers kappot rijden??? Echt niet he, de ardennen zijn idd rotsen enzo maar het gras is deftig. kijk op kampeerplaatsen, daar sla je de tent ook op en er liggen ook geen stenen in het gras ofzo waar je met de bumpers kunt tegen rijden e Voor mij is het ook 158 km rijden. daarom dat ik dan ook 3 dagen blijf..
Ja ik vind het ook jesse, je hebt ook gelijk. Ik ga voor de eerste plaats voor de gezelligheid. ten tweede kosten: tja daar ga ik nu nie zo nauw op kijken... Mag wel eens.
Ps: iemand die ik ook ken ga ook mee het is namelijk een deze:
Normaal gezien zal ik samen met hem oprijden. Maar waar kunnen we elkaar dan terug vinden op het terein jesse? _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
|
Geplaatst: Za 11 Jun 2011, 15:24 Onderwerp: |
|
|
|
Ja hoor, als jij de wagen herkent lukt dat wel. En als hij niet met een club staat kan hij ook bij ons komen staan.
En je hoeft echt nergens over gras te rijden. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| RN_style Silver Member
|
Geplaatst: Za 11 Jun 2011, 15:35 Onderwerp: |
|
|
|
Cva nene die kerel van die wagen rijd mee, en zen lief dacht ik ook. Hij rijd niet mee in een club ofzo en zijne maat zal normaal ook mee gaan ( maar die ken ik alleen op via en door facebook)
dus zal zowizo wel tof worden _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| RN_style Silver Member
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
|
Geplaatst: Za 25 Jun 2011, 11:46 Onderwerp: |
|
|
|
Sja, ik hoop meer dat het niet zo warm wordt als voor begin volgende week voorspelt is... Maar de (voorlopige) voorspellingen zien er niet slecht uit. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|