Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| RaZoR Newbie

 | Geregistreerd op: 20 November 2011 | Posts: 2 | |
|
Geplaatst: Zo 20 Nov 2011, 19:23 Onderwerp: Citroën C3 1.1i |
|
|
|
Ik ben ondertussen al enkele maanden de trotse eigenaar van een Citroën C3.
Maar het enigste wat wat tegen zit is het vermogen van de motor...
65 Pk is net iets te weinig om goed te kunnen inhalen op de autosnelweg.
Nu was mijn vraag hoe ik zo goedkoop mogelijk toch enkele pk's meer kan krijgen.. (hoeft niet veel meer te zijn)
Alvast Bedankt! |
|
Naar boven |
|
 |
| Den Olli Advanced Member

 | Geregistreerd op: 28 November 2010 | Posts: 578 | Woonplaats: Beervelde (België) |
|
Geplaatst: Zo 20 Nov 2011, 21:00 Onderwerp: |
|
|
|
chippen dan  |
|
Naar boven |
|
 |
| RaZoR Newbie

 | Geregistreerd op: 20 November 2011 | Posts: 2 | |
|
Geplaatst: Zo 20 Nov 2011, 22:15 Onderwerp: |
|
|
|
Den Olli schreef: |
chippen dan  |
Wat zou zoiets gaan kosten?  |
|
Naar boven |
|
 |
| Den Olli Advanced Member

 | Geregistreerd op: 28 November 2010 | Posts: 578 | Woonplaats: Beervelde (België) |
|
Geplaatst: Ma 21 Nov 2011, 15:42 Onderwerp: |
|
|
|
RaZoR schreef: |
Den Olli schreef: |
chippen dan  |
Wat zou zoiets gaan kosten?  |
om en bij de 400 euro voor gewoon een chip via pc (het is beter dat je het via een rollenbak doet ) maar dan zal het duurder zijn, persoonlijk weet ik dat www.tunex.nl zeer goede chippers zijn maar helaas staat jouw type motor er niet in, probeer eens een mailtje te sturen voor wat het zou kosten  |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

 | Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 21 Nov 2011, 19:05 Onderwerp: |
|
|
|
65pk is een krappe basis met een beperkt potentieel. En dat terzijde, vermogenswinst op een goede en duurzame manier kost gewoon geld.
Als je zo weinig mogelijk wil doen aan de wagen, kun je hem chippen. Maar verwacht geen wonderen.
Als je verder wil gaan met de motor in de toekomst, bewaar dan het chippen voor het laatst en laat een chip op maat maken. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|