Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Den Olli Advanced Member

| Geregistreerd op: 28 November 2010 | Posts: 578 | Woonplaats: Beervelde (België) |
|
Geplaatst: Zo 26 Dec 2010, 12:29 Onderwerp: Gamers in the house ? |
|
|
|
Na het veelbesproken "wat is jouw muziekstijl" topic is hier nu het gamer's in the house, ik vraag me af op welk platform (ps3,wii,xbox360,pc, enz...) jullie zoal gamen en ook welke spelletjes jullie hebben als voorkeur
alvast bedankt den Olli  |
|
Naar boven |
|
 |
| Extreme206Tuner Junior Member

| Geregistreerd op: 25 November 2010 | Posts: 375 | Woonplaats: olen |
|
Geplaatst: Zo 26 Dec 2010, 15:31 Onderwerp: Re: Gamers in the house ? |
|
|
|
vroeger ps 3 maar die heb ik gewisseld tegen mijn lambodeuren ,
nu pc en ik speel voornamelijk Assasin's Creed 1 & 2 op hoogste grafix ^^ en als het geen assasins creed is dan is het de nieuwe need for speed en de vorige need for speed de nieuwe is hot pursuit en de vorige is need for speed shift allemaal op hoogste grafix. en speel dit allemaal op mijn 42" plasma scherm (114cm) _________________ at 5500 RPM my Vtec kicks in  |
|
Naar boven |
|
 |

| Geregistreerd op: 28 November 2010 | Posts: 578 | Woonplaats: Beervelde (België) |
|
Geplaatst: Zo 26 Dec 2010, 16:54 Onderwerp: Re: Gamers in the house ? |
|
|
|
blackkia schreef: |
vroeger ps 3 maar die heb ik gewisseld tegen mijn lambodeuren ,
nu pc en ik speel voornamelijk Assasin's Creed 1 & 2 op hoogste grafix ^^ en als het geen assasins creed is dan is het de nieuwe need for speed en de vorige need for speed de nieuwe is hot pursuit en de vorige is need for speed shift allemaal op hoogste grafix. en speel dit allemaal op mijn 42" plasma scherm (114cm) |
dus een awesome pc-gamer, fantastisch  |
|
Naar boven |
|
 |
| vlokman Gold Member

| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Zo 26 Dec 2010, 17:20 Onderwerp: |
|
|
|
skate 1 2 3 ,midnight club ,medal of honor als ik me niet vergis. maar vooral de skate reeksen. nu vooral 3 online ook bijna niet te kloppen  _________________ burn rubber, not your soul
 |
|
Naar boven |
|
 |
| RN_style Silver Member

| Geregistreerd op: 31 Maart 2010 | Posts: 1631 | Woonplaats: (België) |
|
Geplaatst: Zo 26 Dec 2010, 17:24 Onderwerp: |
|
|
|
GTA 4, dirt 2.
MA kem geen tijd mee om te gamen dusja  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Zo 26 Dec 2010, 17:38 Onderwerp: |
|
|
|
Verandert eigenlijk nogal veel. Speel voornamelijk rpg en rts op de PC, zowel online als offline.
Daarnaast heb ik een PS2 die voornamelijk functioneert als multimedia center met harddisk en netwerk toegang (allemaal mogelijk zonder chip overigens). _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| AudioSystemRolla Silver Member

| Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | Posts: 1062 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Ma 27 Dec 2010, 8:32 Onderwerp: |
|
|
|
Jesse schreef: |
Daarnaast heb ik een PS2 die voornamelijk functioneert als multimedia center met harddisk en netwerk toegang (allemaal mogelijk zonder chip overigens). |
daar is een van mijn ps2's aan overleden tegenwoordig draaid het systeem weer maar dan zonder chip
maar over het algemeen speel ik op de wii met m'n meissie en dan voornamelijk de mario's en guitar hero's _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 27 Dec 2010, 12:32 Onderwerp: |
|
|
|
Mijn wii heb ik weggegeven, ik vond dat heel stom, maar als ik nu bij mijn zus langskom zitte we altijd wii party te spelen ^^ |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 27 Dec 2010, 16:06 Onderwerp: |
|
|
|
AudioSystemRolla schreef: |
daar is een van mijn ps2's aan overleden |
Overleden aan een softmod?? (dus géén chip)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Ik vind 't wel verbazend hoeveel mogelijk is. Ik heb bijvoorbeeld al mijn films op mijn desktop PC staan. Wil ik er een op TV kijken hoef ik maar de PS2 in te pluggen op het netwerk en betreffende TV, en kan de hele zooi zo streamen over netwerk. Zelfde met muziek. En zelfs games kun je tegenwoordig zo spelen, d.w.z. de ISO die op je PC staat over netwerk inladen. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 27 Dec 2010, 20:03 Onderwerp: |
|
|
|
is er ook iemand die gran turismo 5 speelt ???  |
|
Naar boven |
|
 |
| hazardous Newbie

| Geregistreerd op: 13 December 2010 | Posts: 22 | Woonplaats: Zaanstad, Noord-Holland |
|
Geplaatst: Ma 27 Dec 2010, 20:28 Onderwerp: |
|
|
|
Playstation3 meestal Black ops of modernwarfare2
Pc assassins creed2 (wachtend op brotherhood) en need for speed carbon _________________ Sony GT-35 Radio
Pioneer TS-A2003i Speakers |
|
Naar boven |
|
 |
| RN_style Silver Member

| Geregistreerd op: 31 Maart 2010 | Posts: 1631 | Woonplaats: (België) |
|
Geplaatst: Ma 27 Dec 2010, 20:43 Onderwerp: |
|
|
|
Carbon speelde ik 2 jaar geleden...
Was wel een vet game  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| hazardous Newbie

| Geregistreerd op: 13 December 2010 | Posts: 22 | Woonplaats: Zaanstad, Noord-Holland |
|
Geplaatst: Ma 27 Dec 2010, 21:40 Onderwerp: |
|
|
|
RN_style, daarom speel ik het weer haha
Verder nog iemand suggesties voor goeie games tegenwoordig?
Ben niet zo'n fanatieke gamer maar op een vrije zaterdag avond met vrienden is t wel relaxed hahaha _________________ Sony GT-35 Radio
Pioneer TS-A2003i Speakers |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 27 Dec 2010, 23:41 Onderwerp: |
|
|
|
hazardous schreef: |
Ben niet zo'n fanatieke gamer maar op een vrije zaterdag avond met vrienden is t wel relaxed hahaha |
nouja gran turismo 5, battlefield bad company 2 dat is het zo'n beetje  |
|
Naar boven |
|
 |
| Extreme206Tuner Junior Member

| Geregistreerd op: 25 November 2010 | Posts: 375 | Woonplaats: olen |
|
Geplaatst: Di 28 Dec 2010, 2:09 Onderwerp: |
|
|
|
hazardous schreef: |
Ben niet zo'n fanatieke gamer maar op een vrije zaterdag avond met vrienden is t wel relaxed hahaha |
goeie games ? misschien kan je Far Cry 2 en Dead Space eens beginnen spelen op pc Dead space op Hardcore modus bijna niet te doen  _________________ at 5500 RPM my Vtec kicks in  |
|
Naar boven |
|
 |
|
|