Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| ThunderBunny Advanced Member

| Geregistreerd op: 9 Juni 2005 | Posts: 815 | |
|
Geplaatst: Za 29 Apr 2006, 16:15 Onderwerp: |
|
|
|
Zo Me is een assie 16v rijker! we zijn gaan kijken en het blokkie zag er goed uit dus ik heb hem gekocht.
nu alleen nog even gaan kijken hoe we aan een kar komen om hem hier te krijgen.we zijn op zoek naar iemand met een BE rijbewijs.en een autotrailer wie oh wie?
ik heb in de aanbieding een assie dash wat is het je waard veilsidesupra? _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Za 29 Apr 2006, 17:04 Onderwerp: |
|
|
|
Als we nu alleen het blok moesten halen wist ik waarschijnlijk wel aan 'n gewone aanhanger te komen... Maar een trailer kan 'k je niet mee helpen helaas  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za 29 Apr 2006, 17:20 Onderwerp: |
|
|
|
trailer is nog niet zo het probleem kan ik we lhuren maar dan moet ik iemand hebben met be rijbewijs anders krijg ik de trailer niet.
en alleen het blok! niks er van wat dacht je van de zooi die ik niet nodig heb verkopen dash achter as intrieur enz. heb ik een goed kope ombouw naar 16v! ombouw naar 16v duur neuh!  _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!

Laatst aangepast door ThunderBunny op Za 29 Apr 2006, 17:22, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Za 29 Apr 2006, 17:22 Onderwerp: |
|
|
|
En dat heb ik niet...
Bovendien mag ik dat gewicht ook niet trekken met mijn wagen... _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za 29 Apr 2006, 17:26 Onderwerp: |
|
|
|
daar hebben we een admiral voor! is touwens maar een klein stukje. en slepen is geen optie zit daarvoor te goed in elkaar!
voor de mensen die zich afvragen wat er mee gebeurd is.
die gozer wou de wouten schijt rijden wat hard door een bochie een lantarenpaal doormidden gemikt en toen op zijn zij kant terecht gekomen. _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
 |
|
Naar boven |
|
 |
| BRYght Junior Member

| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Za 29 Apr 2006, 19:02 Onderwerp: |
|
|
|
ThunderBunny schreef: |
Tja jesse helemaal opnieuw beginnen klopt niet helemaal is een kwestie van oude er uit en 16v erin ok wel even de assen en remmerij en kabelboom aanpassen.
Plus ik heb dan een hele GSI als reserve onderdelen
en de GSI is gecrashed dus kunnen we daaruit afleiden dat hij liep tijdens de crash
en voordelen betere gas respons rijdt lekkerder plus 130pk tegenover 115pk en is beter te tunen
en ziet toch wat beter uit op tuning events dan een 8v
maar goed zaterdag eerst even gaan kijken dan weten we meer.
linkje: Klik hier |
voorzichtig he
mijn 8v laat met gemak de gti'tjes achter zich...tenminste tussen de 5000 en 8000 toeren wel...
veel succes iig....zul je wel nodig hebben
maak btw OVERAL foto's van.....voor ons en voor als je m weer gaat verkopen...ennuuh niet stiekem de tellers omwisselen he  |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za 29 Apr 2006, 20:09 Onderwerp: |
|
|
|
Hahahahahah ik en Freestyler denken 2 weekende nodig te hebben,moet toch wel een en ander gebeuren alles past vrijwel onderelkaar bij opel maar moet toch wel wat werk verricht worden.
ten eerste strippen van de sloop GSI.
dan het 8v blokkie met bak er uit.
de kabelboom de ETC de assen enzo. maar gaat echt wel lukken!
voor eind mei moet die lopen.
Ik zal er zeker foto's van maken.
PS. ik moet de teller van de 16v wel omzetten
anders klopt de km stant niet meer, en het belangrijkste een 16v gaat harder dan een 8v 8v teller gaat tot 220 een 16v teller tot 240. _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Freestyler Silver Member

| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Zo 30 Apr 2006, 8:38 Onderwerp: |
|
|
|
Met een beetje geluk hoeven we de ETC niet om te zetten, omdat ze het beide hebben
Maar dat zien we wel zodra hij bij jou staat.
Voor de rest is het gewoon een kwestie van plug and play  _________________ Ride to be original, try to be unique.
Laatst aangepast door Freestyler op Zo 30 Apr 2006, 8:41, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Di 2 Mei 2006, 16:24 Onderwerp: |
|
|
|
if you need a helping hand, I'll be your friend!  _________________
|
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di 2 Mei 2006, 16:48 Onderwerp: |
|
|
|
we're counting on it  _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di 2 Mei 2006, 17:35 Onderwerp: |
|
|
|
Die 2 handen van max zullen we hard nodig hebben.  _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di 2 Mei 2006, 18:29 Onderwerp: |
|
|
|
neu dat niet. maar is wel makkelijk een extra set handige handen  _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di 2 Mei 2006, 19:00 Onderwerp: |
|
|
|
Was wel leuk heh free op de terug weg die 2 babes in die vectra 2000!  _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Di 2 Mei 2006, 19:33 Onderwerp: |
|
|
|
Terugweg? Hoe hebben jullie hem uiteindelijk hier gekregen dan? _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di 2 Mei 2006, 19:44 Onderwerp: |
|
|
|
Niet!
Moet eerst even regelen wanneer ik hem ophaal en dan even trailer huren. _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|