Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Freestyler Silver Member

 | Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Wo 18 Okt 2006, 10:52 Onderwerp: |
|
|
|
Vergis je niet op de afmetingen.
Daarbij kun je een sx ook niet vergelijken met een polo.
Een stadaard polo 1.3 heeft gewoon massieve schijven voor, om die gevent erop te vrotten, komt ie de tangen zowiezo mee over te zetten.
En wat de druk betreft, trapt ie maar wat harder  _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

 | Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Wo 18 Okt 2006, 12:16 Onderwerp: |
|
|
|
Maximus schreef: |
En de G40 heeft dezelfde remtangen als een G40? En ook evenveel remdruk erop? |
Jup!
En kerel, zo'n polotje weegt wel een heel stuk minder dan je SX he. Voor die bakjes is niet veel nodig om ze tot stilstand te krijgen. _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

 | Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Wo 18 Okt 2006, 14:21 Onderwerp: |
|
|
|
T kutte aan die kleine remmetjes is niet de eerste keer remmen, niet de tweede, maar als je n aantal keer flink achter mekaar de ankers in gaat tijdens n potje sporten, FADING! Zulke kleine remmetjes komen hun hitte niet kwijt. _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

 | Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 18 Okt 2006, 19:01 Onderwerp: |
|
|
|
Misschien dat hij daarom voor geventileerde schijven gekozen heeft  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Eric Junior Member

 | Geregistreerd op: 11 December 2005 | Posts: 206 | Woonplaats: Zeist |
|
Geplaatst: Ma 13 Nov 2006, 18:39 Onderwerp: |
|
|
|
Zo he he
De Polo G40 is alive
En Nee een POLO G40 heeft ook geen schijven achter
er zitten nu VOOR betere schijven (brembo) op dan een org G40
De stuurdemper is overgezet
De Remklauwen
Het Blok
Gereviseerde Glader (1000 km inrijden:s)
Kabelboom
Alarm gedemonteerd
Computer
Intercooler
Enz
Ik zal morgen fotos posten
ik heb eventueel ook een filmpje dat hij loopt
Wat er nog moet gebeuren :
Voor/achterbumper gril enz er weer op
luchtfilter
aandrijf assen
nieuwe schijven en klauwen
dan wat kleine dingetjes nog.
dan poetsen poetsen poetsen
Meters Turbo druk en Volt meter zijn besteld
en ik wil nog een Dumpvalve kopen
een openluchtfilter zit ik over te twijvelen (vind de Glader op lange termijn niet leuk!)
Vr Gr Eric. _________________ Vw Polo Coupe
DLS CAR
Laatst aangepast door Eric op Di 14 Nov 2006, 23:08, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

 | Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Di 14 Nov 2006, 21:29 Onderwerp: |
|
|
|
Sportfilter dat goed filtert (bijv. droog Apexi filter) kan voor de lader niet slecht zijn, hoe vrijer hij kan aanzuigen hoe beter (minder stress op de charger).
Dumpvalve, klinkt best maf op een gechargede auto ipv turbo, zeker different
Misschien dat je met n kleine intercooler ook nog wat weet te winnen. _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| Eric Junior Member

 | Geregistreerd op: 11 December 2005 | Posts: 206 | Woonplaats: Zeist |
|
Geplaatst: Di 14 Nov 2006, 23:07 Onderwerp: |
|
|
|
Maximus schreef: |
Sportfilter dat goed filtert (bijv. droog Apexi filter) kan voor de lader niet slecht zijn, hoe vrijer hij kan aanzuigen hoe beter (minder stress op de charger).
Dumpvalve, klinkt best maf op een gechargede auto ipv turbo, zeker different
Misschien dat je met n kleine intercooler ook nog wat weet te winnen. |
Intercooler zit erook op (sorry vergeten te posten)
Apexi Filter Wat is het verschil ertussen Apexi en K&N?
http://img82.imageshack.us/img82/8411/dsc03792io5.jpg
Ik vind die wel goed met een hoes eromheen tegen groot vuil.
P.s de motor loopt
Zondag mischien al rijdent
Zal wel ff wat anders zijn dan 52 pk:) _________________ Vw Polo Coupe
DLS CAR |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

 | Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Wo 15 Nov 2006, 19:11 Onderwerp: |
|
|
|
Apexi is een droog filter, vooral bij geblazen motoren is dat n voordeel. Bij de filters als K&N die je moet reinigen met zo'n kitje wordt er n soort oliefilm op t filter gelegd, bij drukmotoren zuigt t zo hard aan t filter dat die oliefilm door t filter heen getrokken wordt en dit slaat aan op je luchtmassameter. Deze gaat dan foute waardes doorgeven na verloop van tijd. _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| Eric Junior Member

 | Geregistreerd op: 11 December 2005 | Posts: 206 | Woonplaats: Zeist |
|
Geplaatst: Wo 15 Nov 2006, 20:33 Onderwerp: |
|
|
|
Oh zo oke zo:)
ik ga er eens een kitje van bestellen denk ik heb eens zitte neusen maar is best beter dan K& N enz.  _________________ Vw Polo Coupe
DLS CAR |
|
Naar boven |
|
 |
| Eric Junior Member

 | Geregistreerd op: 11 December 2005 | Posts: 206 | Woonplaats: Zeist |
|
Geplaatst: Di 9 Jan 2007, 0:11 Onderwerp: |
|
|
|
Zo dan En klaar is hij
Ik zal even paar fotos maken en posten morgen.
Het heeft wat langer geduurd dan ik dacht.
Totaal gereviseerde Glader
Toen blok erin
alles aangesloten andere kabelboom,
brembo remmen gevenitleerd G40 remklauwen
Stuurdemper
Brandstofpomp
aandrijfassen
Noem maar op..........
Toen alles erin zat toen het G40 tellers erin en klaar?? NIET DUS
Olie lampje bleef branden...
dus toen :
Lagerschalen vervangen(carterpan er weer af olie WEER bijgevult)
toen nog steeds:(
Toen Olie en Water Pomp vervangen en NOG steeds
Toen toch even naar de tellers gekeken bleek er een breukje in te zitten:S
Dus mijn oude teller erin en ALLEEN de KMteller overgezet en toen alles over...
Hehe..
toen 1e 500 km niet boven de 3000 toeren (inrijden)
toen de 2e 500 km niet PLANK
en nu heb ik alweer 2000 kilometers gemaakt
En hij gaat als de brandweer
over 3a4 weken Chippen en andere poelie en dan hopppah 140 pk ongev.
alleen begint me bezinedrukpomp wat te kraaken(net als een kraai) alleen als hij warm stationair draait.
Maarja zo blijft je druk want ik moet nog een hoop andere dingen weer fixen
:
-Achteruitrij sensor
-Neon onder en in
-Strobos
-turbo druk meter
-Voltmeter
-nieuwe deur sloten CHROOM
- en heel mischien een Dumpvalve.
-nieuwe Golf GTI onderlip (al inhuis)
Zo nu zijn jullie weer op de hoogte!!!
Oude eruit
nieuwe erin
owja ook is de auto nog uitgedeukt (deur(en) deuken)
leeg eh?:
Groetjes Eric. _________________ Vw Polo Coupe
DLS CAR |
|
Naar boven |
|
 |
| R5GTT Junior Member

 | Geregistreerd op: 7 Januari 2005 | Posts: 302 | Woonplaats: Eindhoven |
|
Geplaatst: Di 9 Jan 2007, 0:45 Onderwerp: |
|
|
|
Ik blijf het bijzonder vinden, dat hele g-lader gebeuen van VW.... begrijp me niet verkeert, het zal best vlug zijn en ook nog wel lekker rijden, maar ik houd het voorlopig wel op een conventionele turbo... _________________
Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ? |
|
Naar boven |
|
 |
|
|