Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| antigram Gold Member

| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Do 25 Jan 2007, 11:39 Onderwerp: |
|
|
|
het advies was dat ik de auto moest strippen en verkopen, want dit was sneller en hoedkoper dan het probleem oplossen. niet de motor, maar de electronica is helemaal kapot! aaaarrgh!!! Dus jullie zullen mij binnenkort met een nieuwe auto terug zien.  |
|
Naar boven |
|
 |
| Freestyler Silver Member

| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Do 25 Jan 2007, 11:46 Onderwerp: |
|
|
|
das helemaal f***...
en op de sloop niets te vinden? dat je bv een stuk of 6 auto's kanabaliseerd voor de onderdelen?? _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Do 25 Jan 2007, 22:48 Onderwerp: |
|
|
|
Quote: |
Gesmeden zuigers en drijfstangen zitten er standart al in.... Deze overmaats zuigers kosten €225,- stuk excl BTW |
225 euro per stuk? Dat kan goedkoper volgens mij, en n boel ook!
Gesmede drijfstangen en zuigers in een G60? lijkt me onwaarschijnlijk, waarschijnlijk gewoon geshotpeende zuigers en drijfstangen.
Als ze er al in zouden zitten standaard is dit eenorme overkill voor t motortje. Wat helemaal niet nodig is voor t vermogen dat ze leveren of de toeren die ze moeten draaien. Ik zou een second opinion vragen als ik jou was. _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| Freestyler Silver Member

| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Do 25 Jan 2007, 23:11 Onderwerp: |
|
|
|
max, dit topic ging niet over die Golf 2 G60 motor, maar over het motortje van antigram
En dat de een meer uitgeeft voor de zelfde onderdelen dan een ander, is algemeen bekend (denk maar eens aan supras.nl om ff wat te noemen) _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| antigram Gold Member

| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Vr 26 Jan 2007, 9:24 Onderwerp: |
|
|
|
aangezien mijn auto toch history is vind ik het best dat er verder gepraat word over die golf 2 G60 motor! |
|
Naar boven |
|
 |
| Richard_GTT Forum Admin

| Geregistreerd op: 15 Juli 2003 | Posts: 1399 | Woonplaats: Brabant, Nederland |
|
Geplaatst: Vr 26 Jan 2007, 9:45 Onderwerp: |
|
|
|
Als ik me goed herinner, was daar al een topic over op het forum.
En gezien jou 'auto toch history is'zo jezelf zegt, doen we dat eveneens met je topic . |
|
Naar boven |
|
 |
|
|