Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: Di 10 Feb 2004, 20:15 Onderwerp: |
|
|
|
Jesse schreef: |
Yepz nice!
Weet jij toevallig of er voor zo'n '90 spec voorbumper passende frontspoilers bestaan? |
passend is er niks voor te krijgen, ik geloof dat de lip van een standaard golf het mooiste zou moeten passen  |
|
Naar boven |
|
 |
| MarcRS Starting Member

| Geregistreerd op: 28 December 2003 | Posts: 53 | Woonplaats: Friesland |
|
Geplaatst: Di 10 Feb 2004, 20:16 Onderwerp: |
|
|
|
Anonymous schreef: |
Yepz nice!
Weet jij toevallig of er voor zo'n '90 spec voorbumper passende frontspoilers bestaan? |
passend is er niks voor te krijgen, ik geloof dat de lip van een standaard golf het mooiste zou moeten passen  |
me again  _________________ Old Fords Never Die, They Just Get Faster |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 10 Feb 2004, 23:41 Onderwerp: |
|
|
|
En over welke lip hebben we 't dan?
En welk type Golf?
'k heb sinds kort nl. ook zo'n bumper liggen, maar vind toch dattie minstens zo laag als m'n huidige RS verlagingsbumper mag, we willen er niet op achteruit gaan he  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| MarcRS Starting Member

| Geregistreerd op: 28 December 2003 | Posts: 53 | Woonplaats: Friesland |
|
Geplaatst: Wo 11 Feb 2004, 19:09 Onderwerp: |
|
|
|
En over welke lip hebben we 't dan?
En welk type Golf?
'k heb sinds kort nl. ook zo'n bumper liggen, maar vind toch dattie minstens zo laag als m'n huidige RS verlagingsbumper mag, we willen er niet op achteruit gaan he  |
hahaha! neej idd, kan je de overzet bumper niet modificeren? van een Golf III standaard lip (niet GT / GTI / VR6) die past heel mooi onder een XR2i bumper (en vraag me niet naar uit type, heb geen verstand van die autos ) _________________ Old Fords Never Die, They Just Get Faster |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Wo 11 Feb 2004, 21:07 Onderwerp: |
|
|
|
XR2i bumper?? Hebben we 't over een Fiesta ineens?
Ach zal wel eens ermee gaan prullen, probleem waarom ik die '90 bumper gehaald is is net omdat m'n RS verlagingsbumper een dikke scheur heeft... Maarja we zien wel wat we ermee doen  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Do 12 Feb 2004, 23:20 Onderwerp: |
|
|
|
XR2i bumper?? Hebben we 't over een Fiesta ineens?
Ach zal wel eens ermee gaan prullen, probleem waarom ik die '90 bumper gehaald is is net omdat m'n RS verlagingsbumper een dikke scheur heeft... Maarja we zien wel wat we ermee doen  |
neeeeeej ik bedoel dat een VR6 lip alleen onder een xr2i bumper past omdat ie smaller is! Voor de 90 spec bumper kan je het andere lipje pakken van een Golf III (1.nix ofzo)
Greeeeeetz Marc! |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Vr 13 Feb 2004, 11:34 Onderwerp: |
|
|
|
'k zal eens gaan kijken dan, hier in de buurt is een zaak waar 'k het wel ff kan passen, voor Golf heeft ie toch altijd veel op voorraad  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|