Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| spurlie Advanced Member

| Geregistreerd op: 16 Januari 2005 | Posts: 888 | Woonplaats: Zuid-Limburg |
|
Geplaatst: Do 23 Aug 2007, 20:14 Onderwerp: |
|
|
|
Als voordeel zou ik dan vooral voelbaar meer vermogen willen. Een wat mooier geluid neem ik dan voor lief
Zal best dat die spruitstukken wat meer vermogen geven, maar staat dit in verhouding met de kosten ervan? |
|
Naar boven |
|
 |
| tuningfreak Starting Member

| Geregistreerd op: 20 Juli 2005 | Posts: 63 | Woonplaats: nieuwrode |
|
Geplaatst: Vr 24 Aug 2007, 12:58 Onderwerp: |
|
|
|
more sound en ik rij overal heen dinsdag heb ik zelfs in zwolle gezeten dus en ik zal overal eens checken. en longbow heb je zijn advertentie teruggevonden?
en een spruitstuk van een civic of een del sol zou dat niet passen? _________________ ik ben BOB = (B)en (O)ok (B)ezopen |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr 24 Aug 2007, 13:01 Onderwerp: |
|
|
|
ja toch met dit type auto want voor een 1500 maar 89 pk is zeer weinig vind ik  _________________ ik ben BOB = (B)en (O)ok (B)ezopen |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Zo 26 Aug 2007, 1:39 Onderwerp: |
|
|
|
Z'n advertentie @ marktplaats is niet meer... Helaas.  _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo 26 Aug 2007, 23:05 Onderwerp: |
|
|
|
vraag nummer 2 nog eens. zou een spruitstuk van een civic /del sol passen op mijn mazda??? _________________ ik ben BOB = (B)en (O)ok (B)ezopen |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Zo 26 Aug 2007, 23:15 Onderwerp: |
|
|
|
antwoord 2:
geen idee _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
| vlokman Gold Member

| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Ma 27 Aug 2007, 10:33 Onderwerp: |
|
|
|
ff wat ander..? tuningfreak wat hat je vorige week zaterdag voor in hulshout met je achterbumper??? en je rechter achterlicht werkt ook niet. _________________ burn rubber, not your soul
 |
|
Naar boven |
|
 |
| antigram Gold Member

| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Ma 27 Aug 2007, 14:41 Onderwerp: |
|
|
|
tuningfreak schreef: |
vraag nummer 2 nog eens. zou een spruitstuk van een civic /del sol passen op mijn mazda??? |
ik denk niet dat je het antwoord hier zal krijgen, ik heb veel ervaring met civics en del sols,maar ik heb geen idee of dat past
heb je al gezocht voor onderdelen door het zoeken met je motornaam?
ik heb een hele hoop dingen gevonden door met b16a1 (mijn motornaam) te zoeken _________________
mike ed9 schreef: |
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi |
|
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 27 Aug 2007, 23:12 Onderwerp: |
|
|
|
Quote: |
tuningfreak wat hat je vorige week zaterdag voor in hulshout met je achterbumper??? |
hehe wel ik had mij geparkeerd op het gras.(dat dus nat was ) dus auto gezakt maar met de andere kant stond ik nog op de weg. ik wil vertrekken "schaar" "knak" rechterkant van de bumper los vijzen losgeschoten, kwijt. rechterachterlicht kabeltje los waar het stoplicht van de nieuwe spoiler en het gewoon samenkwam. licht zelf ook stuk (heb er al nieuwe besteld) dus klein beetje kosten voor de lichten, maar bumper hangt al weer vast en morgen naar de keuring. let's hope they let me trough  _________________ ik ben BOB = (B)en (O)ok (B)ezopen |
|
Naar boven |
|
 |
| vlokman Gold Member

| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Di 28 Aug 2007, 7:41 Onderwerp: |
|
|
|
nja ik zag je voorbij mij rijden toen ik aan de ingang stond. wist nie tzeker dat je het gezien had omdat hij schijnbaar er ineens afviel over die verkeersdrempel.
dan heb ik iets verder achter u gehangen tegen lage snelheid dus wist ik wel dat je het door had. reden nog wel twee wagens tussen. ik reed achter een maat van mij. toen je stopte dacht ik ook te stoppen amar zag dat die wagen achter u ook stopte dus ben maar rustig verder gereden.
ps.. man pas je avatar nu ook wel aan he  _________________ burn rubber, not your soul
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di 28 Aug 2007, 22:13 Onderwerp: |
|
|
|
auto achter mij waren 2 maten van mij dus maar hangt nu terug stevig vast bijna toch maar ja _________________ ik ben BOB = (B)en (O)ok (B)ezopen |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Wo 29 Aug 2007, 10:51 Onderwerp: |
|
|
|
Heb zo'n spruit gehad van XS, zou er zo weer een nemen, alleen even de flens laten vlakken en in het geval van een turbo spruitstuk zorgen dat de turbo genoeg steun heeft en niet aan t spruitstuk 'hangt' _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| Haijka Newbie

| Geregistreerd op: 12 Februari 2010 | Posts: 4 | |
|
Geplaatst: Do 25 Feb 2010, 12:14 Onderwerp: |
|
|
|
Ik zou het er niet voor overhebben,
but thats just me! |
|
Naar boven |
|
 |
| AudioSystemRolla Silver Member

| Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | Posts: 1062 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Do 25 Feb 2010, 13:29 Onderwerp: |
|
|
|
even naar de datum kijken aub
en even voorstellen in het daarvoor bedoelde gedeelte word zeer op prijs gesteld _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |
| Holblood Junior Member

| Geregistreerd op: 27 Augustus 2008 | Posts: 147 | |
|
Geplaatst: Zo 28 Feb 2010, 7:59 Onderwerp: |
|
|
|
Doe geen moeite kerel er bestaat geen sport header voor een 323F
als je er 1 wilt moet je hem custom laten maken!
doe je dat ben je tussen de 500 en 1200 euro kwijt. wil je dit uitgeven voor +/- 4 pk winst  _________________
www.Fanatic-Tuners.com |
|
Naar boven |
|
 |
|
|