Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| RN_style Silver Member

| Geregistreerd op: 31 Maart 2010 | Posts: 1631 | Woonplaats: (België) |
|
Geplaatst: Vr 11 Feb 2011, 19:01 Onderwerp: |
|
|
|
dat lijkt er ook op en de afstand verkleind voor mij
Is idd wel gemakkelijk te vinden. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Za 12 Feb 2011, 17:56 Onderwerp: |
|
|
|
Locatie is op zich goed. Kan me alleen gezelliger plaatsen bedenken dan bij een McDonalds
Maar 'k ga eens zoeken wat er allemaal is in die omgeving. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| golf3driver Silver Member

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Za 12 Feb 2011, 18:00 Onderwerp: |
|
|
|
ja is een bedrijven terrein jesse daar. snelweg af zitten allemaal bedrijven. maar weet niet wat er open is en gesloten aan parkeerplaatsen zeg maar. mischien is er wel grote parkeerplaats in de buurt daaro. het is wel makkelijk te vinden voor iedereen denk ik en voor iedereen bereikbaar. en met hoeveel autos zouden we zijn denk dat het met 10 ook op houd maar we zien wel
zit nu net even te kijken he voor locatie. aangezien je niet zomaar op elke bedrijven terrein/parkeer plaats mag en kan komen. ik weet in leerdam wel een plek langs de linge. grote parkeerplaats waar zomers de kermis is. tegenover de glas fabriek. mischien dit iets? leerdam ligt tussen utrecht en denbosch en is via de A2 en een 80km weg bereikbaar.
aan de lingedijk je ziet waar de linge breder word voor een insteekhaven, daar links onder zie je een parkeerplek.
Klik hier
Klik hier
PS: jesse zou jij de link zo kunne maken dat er KLIK staat of dat de afbeelding hier gewoon te zien is? alvast bedankt _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Zo 13 Feb 2011, 14:12 Onderwerp: |
|
|
|
Kun je zelf ook.
Op de antwoord pagina (dus niet quick reply box) staat een knopje "URL". Die laat je de link en vervolgens de tekst invoeren, en genereert de code voor je.
Ziet er overigens prima uit die locatie. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Zo 13 Feb 2011, 20:36 Onderwerp: |
|
|
|
nou dan is het simpel geloof ik als iedereen het er mee eens is.
13 of 20 maart (zijn de data in doodle dat iedereen kan tot nu toe) in leerdam tegen over de glas fabriek. _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| AudioSystemRolla Silver Member

| Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | Posts: 1062 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Ma 14 Feb 2011, 5:33 Onderwerp: |
|
|
|
golf3driver schreef: |
nou dan is het simpel geloof ik als iedereen het er mee eens is.
13 of 20 maart (zijn de data in doodle dat iedereen kan tot nu toe) in leerdam tegen over de glas fabriek. |
alweer daar ben ik vanacht net geweest voor een storing  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 14 Feb 2011, 9:07 Onderwerp: |
|
|
|
niet zo zeuren jij:P dat was met de zakelijke auto joh haha. maar jij weet het dus zoiezo ook te vinden. is voor iedereen wel makkelijk te vinden.
Lingedijk 8, 4142 LD Leerdam
A2 afslag leerdam. dan richting leerdam rijden via de N484 en alsmaar recht door rijden. kom je bij karwei. PAS OP staat flitser paar 100 meter na de rotonde waar je naar rechts gaat. je mag er 50. dan ga je bij karwei de rotonde recht door. volgende rotonde VOOR het spoor rechts af. rij je langs de shell. rotonde links af het spoor over. dan recht door blijven rijden bij stoplichten recht door. en dan VOOR de linge brug rechts afslaan. en dan zit het aan de linker kant. _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 14 Feb 2011, 9:49 Onderwerp: |
|
|
|
wel oppassen met gaten in de weg
al is dat standaard tegenwoordig  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 14 Feb 2011, 18:29 Onderwerp: |
|
|
|
ik denk he dat we de meeting zondag 13 maart moeten doen. op de plek in leerdam zoals hier boven vermeld. kennen wel nog meer poes pas van maken maar dan komt er nooit een meeting  _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Ma 14 Feb 2011, 19:37 Onderwerp: |
|
|
|
AudioSystemRolla schreef: |
alweer daar ben ik vanacht net geweest voor een storing  |
Tssss... Voor een storing hoef jij je huis toch niet uit, daar ben je mee geboren  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Den Olli Advanced Member

| Geregistreerd op: 28 November 2010 | Posts: 578 | Woonplaats: Beervelde (België) |
|
Geplaatst: Ma 14 Feb 2011, 19:48 Onderwerp: |
|
|
|
you just got dissed by the webmaster  |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di 15 Feb 2011, 6:56 Onderwerp: |
|
|
|
tja dat ik nu wat soringkjes heb is niet erg maar als de glasfabriek er een heeft en wil betalen om het op te lossen mag ik niet zeuren  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |
|
|