Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| schildpaddo Junior Member

| Geregistreerd op: 6 Augustus 2007 | Posts: 105 | Woonplaats: velden |
|
Geplaatst: Za 13 Okt 2007, 19:29 Onderwerp: |
|
|
|
Ik ga met 5 mensen met de trein om 8 uur vanuit venlo naar rotterdam. wordt vet gezellig! heb er zin in!  _________________ Making war for peace, is like f*cking for virginity
kleding maken de man, velgen maken de auto |
|
Naar boven |
|
 |
| Peter Jansen Junior Member

| Geregistreerd op: 17 December 2006 | Posts: 248 | Woonplaats: Zevenaar |
|
Geplaatst: Za 13 Okt 2007, 20:09 Onderwerp: |
|
|
|
Ben vandaag geweest. Super mooie auto's gezien. Aantal bekende gesproken. Alleen de muziek: dat staat echt VERSCHRIKKELIJK hard. Wat een tering herrie. Hoor het nu nog. Fatsoenlijk gesprek met een ander is bijna niet mogelijk.......
Groet, Peter _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| antigram Gold Member

| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Za 13 Okt 2007, 20:33 Onderwerp: |
|
|
|
dat was elk jaar
*** dak niet kan komen  _________________
mike ed9 schreef: |
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi |
|
|
Naar boven |
|
 |
| axman Junior Member

| Geregistreerd op: 18 Februari 2005 | Posts: 334 | |
|
Geplaatst: Zo 14 Okt 2007, 17:26 Onderwerp: |
|
|
|
hoi!
zo ik ben vandaag geweest. ze hebben hoogstwaarschijnlijk je berichtje gelezen peter want de muziek stond niet zo keihard maar wel hard. Vond het gaaf om te zien alleen te weinig babe's en te weinig gratis dingen. heb nog wel iets leuks gekocht voor in me fiat maar die foto's komen later wel.
wat me ook opviel, waarom gaat iedereen dan ineens in de buurt van ahoy als een mongool rijden! buiten was ipv 100%tuning 100% sjonnie.
voorderest leuk dagje! _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| jer3 Advanced Member

| Geregistreerd op: 15 Augustus 2007 | Posts: 501 | |
|
Geplaatst: Zo 14 Okt 2007, 18:23 Onderwerp: |
|
|
|
axman schreef: |
hoi!
zo ik ben vandaag geweest. ze hebben hoogstwaarschijnlijk je berichtje gelezen peter want de muziek stond niet zo keihard maar wel hard. Vond het gaaf om te zien alleen te weinig babe's en te weinig gratis dingen. heb nog wel iets leuks gekocht voor in me fiat maar die foto's komen later wel.
wat me ook opviel, waarom gaat iedereen dan ineens in de buurt van ahoy als een mongool rijden! buiten was ipv 100%tuning 100% sjonnie.
voorderest leuk dagje! |
hahahahaha idd ik heb me ook als een sjonnie gedrage ff flink tussen al die sukkels doorblaze haha maja muziek stond wel erg hard heb nu nog last van mijn oren wat me ookviel was dat het weer allemaal hetzelfde was ik von het mijn 15 euro niet waard _________________ // Ground zero Truck Project\\ getting started.
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Zo 14 Okt 2007, 22:34 Onderwerp: |
|
|
|
jer3 schreef: |
ik heb me ook als een sjonnie gedrage |
Dan hoop ik voor je dat je over een paar weken niet nog een naheffing krijgt uit Leeuwarden...
Ik heb al uit verschillende richtingen gehoord dat er gericht toezicht was (laser e.d.)... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |
| Walter B Starting Member

| Geregistreerd op: 25 Maart 2007 | Posts: 84 | Woonplaats: boskoop |
|
Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 7:03 Onderwerp: |
|
|
|
axman schreef: |
hoi!
voorderest leuk dagje! |
Sjonnie rijgedrag wat is dat????
Ik ben wel sportief weggereden dus iets harder dan iemand in een standaard auto, en met veel geluid uit de uitlaat en muziek installatie.
Maar verder moet ik je wel gelijk geven met weinig babe's en gratis dingen _________________ steel niet de overheid duldt geen concurrentie |
|
Naar boven |
|
 |
| jer3 Advanced Member

| Geregistreerd op: 15 Augustus 2007 | Posts: 501 | |
|
Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 8:05 Onderwerp: |
|
|
|
Murcielaygo schreef: |
ik heb me ook als een sjonnie gedrage |
Dan hoop ik voor je dat je over een paar weken niet nog een naheffing krijgt uit Leeuwarden...
Ik heb al uit verschillende richtingen gehoord dat er gericht toezicht was (laser e.d.)... |
neej heb me wel netjes aan de snelheid gehouden alleen wat meer toeren gerede dan normaal  _________________ // Ground zero Truck Project\\ getting started.
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 10:39 Onderwerp: |
|
|
|
hahahahaha idd ik heb me ook als een sjonnie gedrage ff flink tussen al die sukkels doorblaze haha maja muziek stond wel erg hard heb nu nog last van mijn oren wat me ookviel was dat het weer allemaal hetzelfde was ik von het mijn 15 euro niet waard |
Misschien heb je gewoon nog piepende oren van de muziek in je eigen wagen, of misschien nog zelfs van FTW, van mij en Collie!
En 15 euro voor 1 dagje vind ik best veel geld. Ik neem ook aan dat de shows weer precies t zelfde waren als voorgaande jaren? Ben 2 jaar geleden met Jesse gegaan, misschien volgend jaar weer maar ik ga iig niet elk jaar erheen. _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 15 Okt 2007, 18:01 Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb 't ook wel gezien met de meeste indoorshows... Veel hetzelfde, en 't is gewoon duur zeker als je er ook van Limburg nog heen moet rijden.
Misschien dat ik Essen nog wel eens doe, nog nooit geweest
Rest hier is allemaal hetzelfde en wel gezellig hoor... Maar gezelligheid hoeft voor mij in totaal geen 50+ Eur te kosten (dus 'n tank benzine + inkom)... _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|