Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| R5GTT Junior Member

 | Geregistreerd op: 7 Januari 2005 | Posts: 302 | Woonplaats: Eindhoven |
|
Geplaatst: Ma 24 Okt 2005, 14:50 Onderwerp: Bijna winter, tijd voor projecten... |
|
|
|
Nu de dagen weer korter worden, en de klus-avonden langer, komen de meeste projecten weer op gang... Post hier eens wat je precies van plan bent en maak ons allen nieuwsgierig ! Ik zal zelf beginnen :
Deze winter begin ik aan mijn mitsubishi cordia, de belangrijkste aanpassingen zullen zijn :
- upgrade van 1.6 naar 1.8 motor
- 4 carbs ipv 1
- Snel uitlaatspruitstuk+snelle pijpen ( jawel, een 4-2 config)
- 4wd ipv fwd (iemand toevallig nog een aandrijflijn van een space wagon 4wd over?)
- Verder natuurlijk nieuwe banden, sportluchtfilters, enz. enz.
ofwel weer een raket op wielen er bij. _________________
Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ? |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

 | Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 24 Okt 2005, 16:05 Onderwerp: |
|
|
|
Goh 'k heb nog zoveel aan 'm te doen, maar dat zeg ik al langer dan vandaag dus of 't er allemaal van gaat komen...
Zeker nu de garage wat voller staat moet 'n hoop buiten gebeuren, dus hangt ook beetje van 't weer af... _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Equinox Advanced Member

 | Geregistreerd op: 2 December 2004 | Posts: 640 | Woonplaats: Leeuwarden |
|
Geplaatst: Ma 24 Okt 2005, 18:26 Onderwerp: |
|
|
|
klusavonden langer? die van mij worden korter hoor in de winter  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

 | Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Di 25 Okt 2005, 18:14 Onderwerp: |
|
|
|
Ligt helemaal aan de financiele zooi erbij.
In principe zijn dit de plannen:
- CA18DET + versnellingsbak + kabelboom + ECU eruit
- Motorruimte terugbrengen naar nieuwstaat
- SR20DET + versnellingsbak + kabelboom + ECU erin
- Installeren FMIC en andere diverse powergoodies goodies voor stage 2
- Van witte wijzerplaten naar digital cluster met HUD (JDM optie)
- Interieur uitstomen
- Vloerkleed mooi zwart maken
- Compleet interieur weer inbouwen
- Lek van de airco opsporen en fixen
Plannen voor als dit allemaal achter de rug is (voor daaropvolgende jaren)
- Zwart leder interieur van de S14a (voorstoelen + bank)
- A-stijl meterhouder maken
- Traanplaat vloermatten
- 2e hands navigatiesysteem aanschaffen en inbouwen
- Digitale climat controll inbouwen (J-spec optie)
- Powerfolding mirrors (J-Spec optie)
- Skyline R33 voorremmen
- 300ZX achterremmen
- 300ZX rembooster en remcilinder
- Bodykit (voorbumper, sideskirts en achterbumper)
- Skyline R33 GTR look spoiler
- Auto en bodykit opnieuw in de lak
- Ramen rondom vernieuwen voor de 'new-look', 30% tint vanaf ramenfabriek, inclusief certificaat dus.
- Nieuwe velgen met, hoe kan t ook anders, BridgeStone Potenza's als rubber
- TEIN computer controlled coil-overs (16 way adjustable)
- Torsen LSD
- Whiteline suspension package (behalve dus veerpoten, veren en camberplates, die komen van TEIN)
- koplampen modden (komen 2 kleine ronde hella projectorlampjes in, zodat ze maar voor de helft open hoeven, ik noem het: "stoontkijkers!" )
- witte lensen knipperlichten rondom
- ICE op niveau brengen voor loud boem boembastic shizzle!
- DVD/VCD/MP3/WMA player in ventilatieroostergat (waar ik nu mn metertjes heb) en gemotoriseerd 7 inch schermpje voor in DIN behuizing
- 2 van die gave zonnekleppen met extra schermpjes erin, met in de pasagierskant heel cool n goedkoop flepcameratje erin, aangesloten op de 2e input van t schermpje (de vrouwen moeten toch echt een make-up spiegeltje hebben! )
- Zwarte alteza achterlichten (worden open gemaakt, zwarte deel wordt met carbonfolie overtrokken, dan weer dicht gemaakt) met carbon kouki RPS13 achterplaat in t midden
Als dat allemaal achter de rug is:
- VG30DETT swap of VQ30DET swap met de bak van een 350Z, en custom twinturbo setup(2xGT25R), dus volledig aluminium 3 liter 24 kleps V6 twin turbo!!
- AEM / Wolf 3D Stand alone engine management w. built in boostcontroller
- Wagen verbreden (wide fenders)
- Spoorbreedte vergroten en bredere wielen achter (iets in de trend van 315 breed)
- Carbon motorkappie
- Diffusor onder de body
- custom snelheidsmeter tot 320 km/u
- Direct port N2O kitje
- Chrome rollcage achterin, achterbank eruit, custom afwerkpanelen maken
- Nismo badging en custom RPS13-GTR badge
- Nismo raamstreamer _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| R5GTT Junior Member

 | Geregistreerd op: 7 Januari 2005 | Posts: 302 | Woonplaats: Eindhoven |
|
Geplaatst: Di 25 Okt 2005, 18:25 Onderwerp: |
|
|
|
en dat allemaal in 1 winter ?? lol... klinky als een erg gaaf project, ik ben nu al wel benieuwd naar het eindresultaat.. heb je een idee van wat de specificaties zouden zijn van die wagen ? en dan met name de vermogen/gewicht verhouding ? ik wil wel eens weten hoe mijn renault zich verhoud ten opzichte van zo'n beest... (nee, dit is geen uitdaging, gewoon intresse.. lol) _________________
Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ? |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

 | Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Do 27 Okt 2005, 1:24 Onderwerp: |
|
|
|
Ik doel op 350 Rwhp met de SR20DET
Mocht ik ooit stinkend rijk worden en n v6 biturbo onder de kap kan proppen, dan is mn goal de 600 pk eruit te drukken.
Met de stock SR20DET zijn de specs:
225pk, 0-100 in 6 seconde, top begrensd op 250
Specs blijven echter niet stock als ik er iets over te zeggen heb  _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| R5GTT Junior Member

 | Geregistreerd op: 7 Januari 2005 | Posts: 302 | Woonplaats: Eindhoven |
|
Geplaatst: Do 27 Okt 2005, 12:22 Onderwerp: |
|
|
|
nee, dat snap ik... stock moet ik dat nog wel bij kunnen benen... tot de 100 of zo dan, daarna zal je me echt wel voorbij komen vliegen.... _________________
Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ? |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

 | Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Do 27 Okt 2005, 14:59 Onderwerp: |
|
|
|
Fun starts at 200 KPh _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| jappiee Advanced Member

 | Geregistreerd op: 9 Januari 2005 | Posts: 671 | |
|
Geplaatst: Do 27 Okt 2005, 15:27 Onderwerp: |
|
|
|
echt coole plannen man! hoop voor je dat er snel iets van komt, die 1e swap dan :d _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

 | Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
|
Naar boven |
|
 |
| veilsidesupra Advanced Member

 | Geregistreerd op: 19 Oktober 2003 | Posts: 514 | Woonplaats: Woerden |
|
Geplaatst: Do 27 Okt 2005, 20:14 Onderwerp: |
|
|
|
ik ben op zoek naar gele verkorte koni voor mn kadett en natuurlijk dan ook de veren...
ook zoek ik knappe velgen (13" )
en verder sound system maken en nwe deurpanelen, vloerbedekking, kofferbakbekleding, hoedenplank en dashboard.
en oja ben ook van plan om er andere stoelen in te doen
maar of dit allemaal klaar is voor het eind van de winter  _________________ It's not how you stand next to your car, it's how you race your car. Ya'll better learn that!
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|