Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Röbke Newbie

| Geregistreerd op: 23 Maart 2006 | Posts: 2 | Woonplaats: Maasmechelen |
|
Geplaatst: Do 23 Mrt 2006, 12:57 Onderwerp: Ik zoek een originele zonneband voor mijn MG, enige hulp? |
|
|
|
Hey allemaal,
Ik heb sinds deze week nen nieuwe auto. Ik wil hiervoor een sjieke zonneband laten maken. Maar bij gebrek aan inspiratie, zoek ik naar een tof idee voor de 'opmaak'.
Ook ben ik er nog niet uit of ik n zwarte, grijze of andere kleur neem.
Dus als je een tof idee hebt, of eender welke opmerking, please shoot!

Laatst aangepast door Röbke op Vr 24 Mrt 2006, 8:14, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Do 23 Mrt 2006, 16:23 Onderwerp: |
|
|
|
Allereerst welkom op Car Tuning Forum!
Mooie MG heb je! Voor zonnebanden kun je veel kanten op. Het mooiste vind ik ofwel een band aan de buitenkant in carrosseriekleur, ofwel een transparante band aan de binnenkant (vind ik iets praktischer), gewoon van raamfolie dus.
Wil je er ook iets op hebben staan van tekst of logo's?
Misschien is de Car Tuning Forum raamstreamer iets voor je, die ziet er zo uit en kan in elke kleur geleverd worden:
|
 |
| vlokman Gold Member

| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Do 23 Mrt 2006, 16:54 Onderwerp: |
|
|
|
hehe promo verkoper jesse
kleur van je auto met gewoon type van je auto er op. _________________ burn rubber, not your soul
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Do 23 Mrt 2006, 17:25 Onderwerp: |
|
|
|
Mooie auto ja!
Ik zou persoonlijk voor een mooie, niet te grote, niet té opvallende zonneband gaan. Transparante raamfolie aan de binnenkant met een tribal, logo, of iets dergelijks erop. Tis een strakke wagen, en ik zou de zonneband ook strak willen houden. Niet te gek maken dus
<offtopic>
Enne Jesse,
Afdeling Verkoop bij TellSell niets voor jou?
</offtopic> _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Do 23 Mrt 2006, 17:50 Onderwerp: |
|
|
|
Nee is absoluut niets voor mij
Nog 'n suggestie wat veel gebruikt wordt, is de auto een naam geven en die erop zetten.
En als je reeds lid van een club bent is de clubnaam ook 'n mogelijkheid. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Röbke Newbie

| Geregistreerd op: 23 Maart 2006 | Posts: 2 | Woonplaats: Maasmechelen |
|
Geplaatst: Vr 24 Mrt 2006, 10:32 Onderwerp: |
|
|
|
Longbow schreef: |
Transparante raamfolie aan de binnenkant met een tribal, logo, of iets dergelijks erop.
|
Die transparante raamfolie aan de binnenkant, dat gaat toch moeilijk met mijn achteruitkijk spiegel, niet?
Dat logo of die tribal, dat komt er dan aan de buitenkant op?
Weet je, dit is allemaal nieuw voor me, ik heb steeds n oude wagen gehad, zonder aandacht voor het uiterlijk.
En dan ook nog: waar laat ik zoiets doen? Ik heb al eens gegoogled naar een techniek, maar als ik dat lees, betaal k liever iets meer voor professioneel werk. Jesse, jij bent ook van Limburg, enige tips? |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Vr 24 Mrt 2006, 16:18 Onderwerp: |
|
|
|
Een hoop dingen doe ik gewoon zelf. Ik maak zo zelf mijn ontwerpen zodat ik weet precies te hebben wat ik hebben wil, en lever het zo aan bij een reclamebureau. Zij doen het snijwerk, het plakken doe ik vervolgens weer zelf.
(met dank aan SaphireNX voor wat ik van hem geleerd heb!)
Logo komt inderdaad aan de buitenkant erop. Heb je een zonneband aan de buitenkant, komt ie gewoon daar overheen.
Zo'n transparante zonneband aan de binnenkant is iets lastiger en wat meer werk, maar dat is ook heel goed te doen. Als je binnenspiegel tegen de voorruit geplakt zit snijden we gewoon precies op maat het vormpje van het vlak uit dat geplakt zit, zodat je het nauwelijks ziet. De spiegel zelf kan normaal van z'n voetje afgehaald worden om het plakken zelf wat gemakkelijker te maken.
Ik woon zelf vlakbij Maasmechelen, dus als 'k je ergens mee kan helpen laat 't maar weten!  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Vr 24 Mrt 2006, 23:16 Onderwerp: |
|
|
|
Om het vlakje voor de spiegelvooet op de juiste plek te krijgen (en het op maat
maken en opplakken te vergemakkelijken) kun je de folie eerst aan de BUITENZIJDE
van de auto op maat maken... om 'm op zijn plek te houden de ruit natmaken met
water, door het capillair effect blijf de folie dan zitten...
Wel opletten dat je bij het aan de buitenkant op maat maken de plakzijde met
schutfolie nnaar BOVEN legt, anders klopt de positie straks niet (spiegelbeeld).
Bij veel raamfolies staat dit ook in de instructies, helaas niet bij alle... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |
| NightQrawler Junior Member

| Geregistreerd op: 26 November 2004 | Posts: 186 | |
|
Geplaatst: Za 25 Mrt 2006, 5:20 Onderwerp: |
|
|
|
Ik zou een naam bedenken en die erop doen of naam van de club waar je bij hoort(wat eerder ook gezegd werd).
De cartuningforum streamer kan ook, Jesse helpt je vast wel met het aanbrengen.
Ik vind je auto erg mooi, wat voor MG is het, is dit een ZT?
wat voor blok ligt hier nou in vroeg ik me af? |
|
Naar boven |
|
 |
|
|