Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Equinox Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 December 2004 | Posts: 640 | Woonplaats: Leeuwarden |
|
Geplaatst: Di 29 Nov 2005, 22:31 Onderwerp: |
|
|
|
Gekke belgen ook altijd weer _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| jappiee Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Januari 2005 | Posts: 671 | |
|
Geplaatst: Wo 30 Nov 2005, 12:11 Onderwerp: |
|
|
|
ik doel dus op 1,115 en niet 1:115
oftewel ik kan op 1 liter 1,115 km rijden
goed lezen mensen _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Equinox Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 December 2004 | Posts: 640 | Woonplaats: Leeuwarden |
|
Geplaatst: Wo 30 Nov 2005, 13:40 Onderwerp: |
|
|
|
1 liter op 1.115 km...is dat dan 1 km en 115 meter of 115 duizend km
lijkt me beide verkeerd _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Wo 30 Nov 2005, 15:31 Onderwerp: |
|
|
|
nauwkeurig hoor 1,115 maar oke dan snapt ik dat ook weer _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| jappiee Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Januari 2005 | Posts: 671 | |
|
Geplaatst: Wo 30 Nov 2005, 16:04 Onderwerp: |
|
|
|
oeps shame on mee
1:11,5 bedoelde ik dus _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Wo 30 Nov 2005, 18:49 Onderwerp: |
|
|
|
geeft niet uit _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 30 Nov 2005, 22:06 Onderwerp: |
|
|
|
Heheh nu komen we ergens Jappiee _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Do 1 Dec 2005, 14:18 Onderwerp: |
|
|
|
duurt even, heb je ook wat _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| Antony Junior Member
| Geregistreerd op: 30 Oktober 2005 | Posts: 177 | Woonplaats: Nijkerk |
|
Geplaatst: Do 1 Dec 2005, 19:40 Onderwerp: |
|
|
|
Die dampen branden volgens mij echt wel !!!
probeer het uit met een litertje benzine in een emmer ofzo
We horen het wel van je _________________ NIEUW !! : http://www.scannerworld.nl |
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Vr 2 Dec 2005, 15:55 Onderwerp: |
|
|
|
ja de dampen wel, de vloeistof zelf niet.. _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| Marco Junior Member
| Geregistreerd op: 15 Januari 2005 | Posts: 147 | Woonplaats: België |
|
Geplaatst: Za 3 Dec 2005, 9:41 Onderwerp: |
|
|
|
Ben ook nog eens hier
Nog even enkele nadenkertjes...
Heb je bredere banden opliggen dan origineel????
Op een 1200 kan dit aardig wat schelen (vb van 155 naar 205)
En je zegt zelf dat je de motor afjakkert en je pa ook nog eens dus dan vraag je om benzine met een emmer door de carb te gieten.
Er hoeft helemaal niets met de motor te schelen maar als je constant als een 1800 wil presteren zit je volgens mij altijd tegen de 6000rpm en dan zuipt die 1200.
En dan misschien bredere banden en spoilers die de rijwind goed vangen of zo??
Extra gewicht van mdf?
Voor een 1200 doet iedere kilo veel meer dan voor een 1800.
Ik geef maar voorbeelden hé
Denk eerst eens na wat er nog invloed heeft op de motorbelasting. |
|
Naar boven |
|
|
| speedfreak Starting Member
| Geregistreerd op: 31 Augustus 2005 | Posts: 30 | |
|
Geplaatst: Wo 7 Dec 2005, 1:15 Onderwerp: |
|
|
|
WACHT EVEN...
mschien is et je gaspedaal die blijft steken!!!
enne ik denk dat marco (/\) gelijk heeft want met iijv een vliegtig zal nie vlegen als he van staal is gemaakt dan zal ij veel te zwaar wegen,,, dus maken ze het vliegtuig van aluminium. aluminium is lichter dus makkelikerin de lucht te houden danmoet je b je auto ook eens kijken of er zwaare parts aan e auto zitten geschoefd want voor 10kilo meer moet je auto 10 kilo meer vooruit zien te duwen
(PS: sorry voor typfouten... toetsenbor is gaar) _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|