Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

AAN ALLE TUNERS VAN NEDERLAND!

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
WybS16
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 13 Januari 2006
Posts: 1
PostGeplaatst: Vr 13 Jan 2006, 14:20    Onderwerp: AAN ALLE TUNERS VAN NEDERLAND! Reageer met quote

Beste Tuners en alle car-minded people,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Wybren Elgersma uit Friesland en stond toevallig afgelopen maand in een blad met een reportage over mijn auto.....leuk zou je zeggen...is het natuurlijk ook. Dan krijg je veel te horen; "Mooi man! Daar doe je het voor toch?"
Ja, dat dacht ik ook......totdat ik er op een nacht (ik kon maar niet slapen) achter kwam waarvoor ik (en waarschijnlijk iedereen) het voor doet......het publiek!!
En dan bedoel ik niet het "verwende" tuningspubliek en medetuners...maar de "gewone" burger......dat ze hun nek verrekken als je langs komt rijden toch? Wink

Wij hebben dus de "macht" om mensen blij te maken en te laten genieten!
(zonder ons zouden er zelfs geen Automaxx-evenementen zijn toch?)

Maar...er wordt een hele grote groep mensen vergeten!!
Gehandicapten! (lichamelijk en geestelijk)
Een hele groep jongens en meisjes die niet op deze evenementen aanwezig kunnen zijn, omdat het gewoon niet mogelijk is qua omstandigheden!
Zij zien ook programma's als "Pimp my Ride" en "De Grote Beurt"!
Dus waarom niet andersom? Wij gaan naar hun toe!!
(dit wordt al door verschillende clubs gedaan...trucks, sportwagens)
Dus waarom niet wij, tuners van Nederland! Als we met duizenden tegelijk naar Automaxx Summer edition kunnen.....dan kunnen we dit ook landelijk naar instellingen toe lijkt me toch?

Dus per provincie alle clubs, tuners verzamelen! En gaan! Geef die jongens en meisjes de dag van hun leven!! Het is voor ons zo'n kleine moeite.....laat ze in je auto zittten, een stukje mee laten rijden...etc. oftewel mini-meetings bij instellingen!!

Vandaar dat ik deze brief/mailing post om te kijken of er animo is bij alle clubs in Nederland (vast wel...Wink en om dit ergens komende zomer te doen in een "actie-week"...door heel Nederland. (en evt. media-aandacht....Grote Beurt, Hart in Actie)
Ik ga dit sowieso doorzetten...en begin in Friesland (mijn provincie) om te kijken of het een succes is......maar als de reacties overweldigend zijn....dan moeten we maar direct landelijk, toch?

Dus laat je horen wat je ervan vindt en of je mee wilt doen!
(kan me haast niet voorstellen dat je hier nee tegen kunt zeggen...)

Hier doe je het voor!!!

met vriendelijke groeten,

Wybren Elgersma

Je kunt reageren met tips, suggesties en support op:

wybren@mail.com  (ook MSN) en/of    06 - 46341588
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 14 Jan 2006, 4:03    Onderwerp: Reageer met quote

Goed initiatief! Thumbs up

Hier in 't zuiden is elk jaar ook zo'n dag op circuit Zolder (België). Daar heb ik ook al eens contact over opgenomen maar gezien ze die dag met de gehandicapten op het circuit rijden is het aantal auto's toegelaten vrij beperkt, en wordt door de organisatie geselecteerd.

Friesland is voor mij een beetje ver maar ik wens je zeker succes met dit initiatief, en ik ben er zeker voor te vinden om misschien zoiets in het zuiden te regelen...
Als het landelijk geregeld zou worden op een beetje centraal punt is 't ook nog wel te doen.

Wat misschien ook leuk is is een toertocht in plaats van een meeting. Ik denk dat een groot deel van gehandicapten wel de middelen en hulp kan vinden om evenementen te bezoeken, maar ze de kans geven om in onze wagens mee te rijden voor een mooie tocht is natuurlijk ook een mooie gelegenheid!
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Antony
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 30 Oktober 2005
Posts: 177
Woonplaats: Nijkerk
PostGeplaatst: Za 14 Jan 2006, 17:13    Onderwerp: Reageer met quote

Het is een geweldig initiatief!!!

Maar ja ik heb niet meer een getunde auto (net gekocht 1 uurtje geleden.....)
maar ik denk als je zoiets organiseerd per provincie dat er veel animo voor is,

Maar eigenlijks meot je dan ook net als de truckers de mindervalide personen
laten meerijden in zo`n mooie bolide want niet alleen de buitenkant is vaak mooi maar ook de binnenkant...

wat die truckers kunnen kunnen wij toch ook?!

maar ik weet niet precies waar je dan moet beginen...
het begin is het moeilijkst lijkt mij.

mvg, Antony
*Hoorde graag meer over dit evenement*
_________________
NIEUW !! : http://www.scannerworld.nl Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 14 Jan 2006, 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Sja ik heb ook niet zoveel ervaring met zoiets organiseren, maar denk dat je (1) moet gaan plannen wat en waar, (2) zorgen dat 't allemaal legaal geregeld kan worden (en da's het vervelendste, want zodra er sprake is van een evenement, en zodra je een flyer maakt is daar volgens de politie sprake van, ben je verplicht vergunningen aan te vragen en dat kost geld) en (3) een datum uitzoeken dat niet samenvalt met andere grote evenementen of belangrijke F1 of voetbal wedstrijden. En natuurlijk op tijd clubs aanspreken en uitnodigen.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
jefftrack
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 8 Februari 2006
Posts: 11
Woonplaats: Hoofddorp
PostGeplaatst: Do 9 Feb 2006, 10:30    Onderwerp: Reageer met quote

Een geweldig initiatief ........... maar hoe te organiseren ???

Ik denk dat je eerst moet inventarieseren welke instellingen hier interesse in hebben en een groep/club getunde wagens wil en kan ontvangen???

Tweede probleem is het mee rijden ... daarvoor moet je wellicht een aangepaste auto hebben  ???

Ik vind het idee super maar ben benieuwd hoe je dit wil organiseren ???

Jeffrey
_________________
FORD FOCUS II WAGON
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jetta
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 30 Maart 2006
Posts: 60
PostGeplaatst: Za 1 Apr 2006, 18:29    Onderwerp: Reageer met quote

mooie gedachte man! you're a good guy!! Worshippy  2 Thumbs up
_________________
my other ride is a snowboard, becarefull I jump big kickers
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Za 1 Apr 2006, 22:51    Onderwerp: Reageer met quote

Denk niet dat dit nog doorgaat...

We zitten bijna twee maanden verder en Wybren staat nog steeds op 1 post...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB