Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

The Fast and the Furious 3
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 26 Apr 2006, 13:46    Onderwerp: Reageer met quote

'k Vond Torque anders ook best lachen, vooral de reactie op die quote uit TFATF Laughing
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Wo 26 Apr 2006, 13:57    Onderwerp: Reageer met quote

Kolerezooi.... straks allemaal gasjes die in hun FWD wagentjes zoals Golf's en Civic's gaan lopen 'driften'... Rolling Eyes Alleen de gedachte al straks met al die sjonnies in discussie te moeten en de eeuwige strijd dat driften met FWD NIET mogelijk is weer te moeten voeren...

Dan heb je nog de kleine meuk die doorkrijgt dat FWD driften idd niet mogelijk is, en zich dan vergrijpen aan n SX omdat t gewoon een der betaalbaarste driftbare machines zijn.... nou ja goed, een voordeel krijgt t wel, mn auto wordt unieker en parts zullen massaal beschikbaar worden, met een beetje geluk drukt t de prijs van S14 motoren flink! Laughing
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 26 Apr 2006, 15:28    Onderwerp: Reageer met quote

Bekijk je het niet een beetje verkeerdom?
Bij grote vraag zal het aanbod uiteindelijk beperkter worden en dat doet prijzen juist stijgen...
En het in de prak rijden van die dingen zal misschien bepaalde onderdelen meer beschikbaar maken, maar andere nog zeldzamer. En juist dat en de vraag ernaar zal 't alles behalve betaalbaarder maken... Confused
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Wo 26 Apr 2006, 16:23    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zie sjonnie´s straks n hoop SX´en crashen beyond repair. Dus meer onderdelen beschikbaar.

En over de vraag naar onderdelen, die zal niet stijgen, enkel de vraag naar lexus lampen en dikke spoilers, bedoel, echte motorische tuning hoeven die wanabe's toch niet van... bedoel, elke stock SX is in 9 van de 10 gevallen vele malen sneller dan hun vorige mobiel ooit heeft willen zijn  Laughing
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Wo 26 Apr 2006, 16:25    Onderwerp: Reageer met quote

d8 ik ook Razz en dan is het weer zo van pff een "originele" sx en moet je goed gaas geven voor ze echt te laten kwijlen  Laughing
maarja die discusie van het fwd driften hebben we hier nog al gehad  Laughing  denk wel dat op dit forum iedereen akkoord is maar het zal echt eeuwig een discusie blijven. ook met de games need for speed most wanted. daar kan je super met een fwd "driften" ook al neemt iedereen bijna eerst de handrem in dat spel Rolling Eyes
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 26 Apr 2006, 16:35    Onderwerp: Reageer met quote

Zelfs in dat spel is het de kunst het zonder handrem te doen Wink
En dat lukt je daar ook niet met de FWD auto's...

En Maximus je ziet SX'en crashen en gaat er vanuit dat ze in onderdelen worden aangeboden en ze daarna alweer van SX zullen afstappen.
Nooit aan gedacht dat veel van die gasten misschien 'm willen houden en zelf de onderdelen gaan zoeken die ze in de prak hebben gereden?
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
tuningfreak
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 20 Juli 2005
Posts: 63
Woonplaats: nieuwrode
PostGeplaatst: Wo 26 Apr 2006, 16:44    Onderwerp: Reageer met quote

het is tog weer allemaal van japan Razz no offense to the not japan models Razz maar "once you go japan, you never go back" spijtig dat het niet rijmt Razz
_________________
ik ben BOB = (B)en (O)ok (B)ezopen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Wo 26 Apr 2006, 19:44    Onderwerp: Reageer met quote

Denk dat veel van die sjonnie's naar 2 SX'en getotalled te hebben huiverig terug in hun veredelde boodschappen wagentje stappen, die zo lekker voorspelbaar onderstuurd als je te hard in n bocht gaat, en t echte mannewerk voor de mannen laten  Cool  Laughing
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Wo 26 Apr 2006, 20:54    Onderwerp: Reageer met quote

tuningfreak schreef:
het is tog weer allemaal van japan Razz no offense to the not japan models Razz maar "once you go japan, you never go back" spijtig dat het niet rijmt Razz


Ben ik niet met je eens.

Heb een supra gehad, en de eerst volgens wagen die ik gehaald heb was toch echt wel weer een opel.

@max, driften met een Fwd is mogelijk, maar zeker niet zo makkelijk als een RWD (kwestie van de wagen ff de overstuur in gooien, naja ff Wink)

Enige discussie punt is, wat wordt verstaan onder driften  Wink
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 26 Apr 2006, 21:40    Onderwerp: Reageer met quote

Bij driften is het de kunst controle te houden over het voertuig...
Als je met een FWD wil sliden kan dat alleen door die controle tijdelijk te verliezen Wink

Zo, heb ik 't weer iets anders verwoord Laughing
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 27 Apr 2006, 9:30    Onderwerp: Reageer met quote

Nou controle verliezen wil ik het niet noemen, dan begin je als een idioot over de baan te tollen.

Tis eerder de auto uit balans brengen met bepaalde manouvres en em daar ook ff houden.

En wat sliden betreft, das precies wat ik bedoelde met wat betekend "driften" Wink
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Do 27 Apr 2006, 9:47    Onderwerp: Reageer met quote

driften is niet je auto 'ff' in overstuur houden, gecontrolleerd dwars gaan, van de een in de andere bocht met het behouden van snelheid... sorry, dat gaat je met n FWD niet lukken. Dat discussie punt dus ten einde te hebben gebracht...

Inderdaad. toen je je supra weg deed ging je terug naar opel, maar ik meen ook dat dit grotendeels uit financieel oogpunt was. Iig, ik zou mijn jappies nooit inruilen op een Opel. Hoewel ik je Admiral wel geinig vind, maar das ook nog n andere opel dan dat opel nu vandaag de dag is. Wink Daarbij ben ik wel van mening, als je al dat geld niet had uitgegeven aan die berg opels die er na de suup nog doorheen gejaagd is, en je had bijvoorbeeld een Nissan Sunny 1.6 genomen van 1994, was je met veel minder uitgaves nog altijd aan t karren geweest, misschien niet belastingvrij zoals nu... maar wel heel wat goedkoper dan je nog hebt hoeven uitgeven aan de corsa's, astra staion, cabrio, en nu de admiral.

Dus Opel vs. Jap cars... Ik stem op Jap. Maar zoals al eerder gezegd, smaken verschillen.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 27 Apr 2006, 10:38    Onderwerp: Reageer met quote

De corsa's waren er al voordat de suup weg ging Wink

De cabrio, tja die had als vervanger moeten dienen, maar was het redden niet meer waard.

De station was in 1 woord 100% (maar financieel niet langer betaalbaar)

En nu de admi (klasse apart Razz)

En voor wat betreft een sunny... NOW WAY IN HELL dat ik ooit zon klein koekblik zal rijden.

Enne eerlijkheids halve moet ik wel zeggen dat de volg orde wel iets anders was.

Sinds het vertrek van de suup is enkel nog de cabrio en de admi aangeschaft.
Cabrio betaald uit het geld van de suup, en admi betaald uit de opbrengst van de station Wink


Al met al veel beter dan een sunny. Maar das mijn smaak  Twisted Evil
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 27 Apr 2006, 10:43    Onderwerp: Reageer met quote

Maximus schreef:
gecontrolleerd dwars gaan, van de een in de andere bocht met het behouden van snelheid... sorry, dat gaat je met n FWD niet lukken.


Kan wel, of je het geloven wil of niet. Maar is mogelijk.


Met heel veel oefenen en heel veel banden verslijten dat wel. (RWD maakt het wel heel veel makkelijker dat wel.

Als de gsi van bunny klaar is, zal ik het je laten zien (als hij dat me laat doen dan  Laughing )
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Do 27 Apr 2006, 11:28    Onderwerp: Reageer met quote

Laat maar zien, waar de astra stopt met dwars staan blijft n RWD zo lang dwars als het asfalt toelaat en de rijder wilt.

Met FWD is het absoluut onmogelijk om de snelheid van de achterkant van het voertuig hoger te houden zonder snelheid uit de voorkant te moeten halen, en verlies je dus bij het dwars gaan uiteindelijk snelheid als de zijwaartse kracht niet meer aan de orde is m dwars te houden. Simpelweg omdat er geen aandrijving op is.

Daarom ben je dan gewoon je achterkant aan t meeslepen ofwel assdragen.

Dat is dan ook geen driften. Een driftwagen kun je zolang dwars houden, zolang je de ruimte op t asfalt maar hebt, en je poot t gas goed laat bedienen, en de power er voor is. Driften gaat bij de S13 toch wel t lekkerst met n Jezz stage 2 setup, die je zo rond de 270pk plaatst.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB