Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Als reactie op -> Car Tuning Forum Meeting?????????????
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Do 9 Feb 2006, 17:20    Onderwerp: Als reactie op -> Car Tuning Forum Meeting????????????? Reageer met quote

Een Car Tuning Forum meeting is natuurlijk altijd wel leuk, maar zie het idd maar eens te regelen.....

Ideetje!!! Idea

Automaxx Summer Edition is altijd een groots bezocht evenement, en ondanks de centrale ligging vd locatie gaan ook wij zuidelijke bewoners van NL graag er heen, ik iig dit jaar wel weer.
Misschien een leuk idee om vanuit Limburg te vertrekken en mensen die ook uit regio Limburg, Brabant etc komen, langzaamaan te laten aansluiten in de stoet richting ASE '06. Eenmaal daar kunnen we misschien met z'n allen, of iig de mensen die er zijn, één groot Car Tuning Forum kamp bouwen. Zo hebben we toch een beetje een Car Tuning Forum meeting en is natuurlijk ook vet gezellig, met z'n allen bij elkaar.

Wat vinden jullie ervan?
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 10 Feb 2006, 0:22    Onderwerp: Reageer met quote

Goed plan, handig om 't nu al aan te halen! Thumbs up
Ik ben er wel weer bij...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
R5GTT
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 7 Januari 2005
Posts: 302
Woonplaats: Eindhoven
PostGeplaatst: Vr 10 Feb 2006, 21:21    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt als een leuk plan, maar waar en wanneer wordt automaxx summer edition gehouden ? dan kan ik ff kijken of ik de cordia tegen die tijd weer klaar heb...
_________________

Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 10 Feb 2006, 21:25    Onderwerp: Reageer met quote

We hebben een kalender op de site Very Happy

Automaxx Summer Edition is een 4 dagen durend zomerevenement (maar je komt natuurlijk zoveel dagen als je zelf wil, maar denk maar niet dat je alles op 1 dag kunt zien zo groot is 't... en 's avonds feesten natuurlijk!)
Datum dit jaar is van Do 29 Juni t/m Zo 2 Juli... Locatie is het evenemententerrein van Walibi World, bij Biddinghuizen (Flevoland).
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
R5GTT
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 7 Januari 2005
Posts: 302
Woonplaats: Eindhoven
PostGeplaatst: Vr 10 Feb 2006, 21:44    Onderwerp: Reageer met quote

Ok dan.. het lowlands terrein dus zeg maar... dat weet ik wel te vinden ja.. en wat betreft die datum, 't wordt ff aanpoten en wat geld apart houden, maar ik denk dat dat wel moet gaan lukken.. lol
_________________

Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Antony
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 30 Oktober 2005
Posts: 177
Woonplaats: Nijkerk
PostGeplaatst: Vr 10 Feb 2006, 23:40    Onderwerp: Leuk ! maar... Reageer met quote

Leuk idee,

Maar ik hoop dat me`n standaart auto dan wel een btje is aangepast Sad


Maar we zullen wel zien.. Crying or Very sad
_________________
NIEUW !! : http://www.scannerworld.nl Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Za 11 Feb 2006, 0:21    Onderwerp: Reageer met quote

Komt goed,,,

Ik ga er vooral heen om de sfeer van zo'n event en de auto's die er te zien zijn (en de biertjes en de bobjes en de slapeloze nachten en de vette bas van ThunderBunny die tot 4 uur 's nachts iedereen wakker houd Wink ).

Enige dat aan mijn autotje 'getuned' is zijn de audio install en 't alarmpje. Achja, tis iig iets apparts, zeker op een ouwe Micra Very Happy

En over mn hoedenplank project.... Zoals in mijn avatar te zien is was de 1ste planning (hier zat nog niets vast dan wel aangesloten), en iedeën zijn gekomen en gegaan, en ik ben er eindelijk uit hoe en wat mijn hoedenplankje moet worden!!! Jesse, en misschien ook Maximus..., weten wat mijn plannen zijn, maar die wil ik voor de rest nog even geheim houden.

Tip:
Hou rond maart/april het 'Project' gedeelte goed in de gaten voor Longbow's Hoedenplank projectje Cool  Laughing  Cool

En owja, top dat er nu ook al belangstelling is voor Car Tuning Forum @ ASE 06 !!!!  Surprised


EDIT:
Quote:
Automaxx Summer Edition is een 4 dagen durend zomerevenement (maar je komt natuurlijk zoveel dagen als je zelf wil, maar denk maar niet dat je alles op 1 dag kunt zien zo groot is 't... en 's avonds feesten natuurlijk!)


Ik denk dat ik spreek voor mezelf, Jesse, Maximus en T-Bunny als ik zeg dat wij iig alle 4 de dagen gaan. Correct me if i'm wrong Exclamation
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress


Laatst aangepast door Longbow op Za 11 Feb 2006, 0:27, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 11 Feb 2006, 0:26    Onderwerp: Reageer met quote

Iedereen is welkom erbij te komen hoor, het gaat op de eerste plaats om de sfeer en niet om je auto bij ons.

Vorig jaar was Maximus er met een standaard Primera (SX stond stil of was er nog niet), ThunderBunny met 'n op audio na standaard Astra (GSI had nog problemen) en mijn wagen besloot halverwege 't evenement ook maar ermee te kappen Razz
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Antony
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 30 Oktober 2005
Posts: 177
Woonplaats: Nijkerk
PostGeplaatst: Za 11 Feb 2006, 10:40    Onderwerp: Reageer met quote

en hoe doen jullie (we) dat dan met inschrijven???
_________________
NIEUW !! : http://www.scannerworld.nl Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 11 Feb 2006, 15:06    Onderwerp: Reageer met quote

Niet al te moeilijk...
Iedereen bestelt zelf z'n toegangs- en paddockkaarten, zodra die mogelijkheid geopend is (bestellen via http://www.automaxx.nl)
Een aantal mensen van ons (waaronder ikzelf) zullen donderdagmiddag op de eerste dag naar daar gaan, zodat we bij de eersten zijn.
Nu is dat terrein wel gigantisch groot, maar we moeten zowiezo nog even de indeling in de laatste maand afwachten. Maar kunnen we niet direct een plek aangeven waar we staan is 't handig om even wat gsm nummers uit te wisselen, zodat we elkaar kunnen bereiken. Rest komt wel goed!

Wat eten betreft wordt er gewoonlijk de bbq aangestoken, en vorig jaar was er ook 'n frituurpan bij (we hebben immers 220V daar). Hou wel rekening dat je op een open veld zit en bij warmte eten dat gekoeld moet liggen niet lang goed blijft! (of we moeten zoals vorig jaar weer 'n koelkast weten te regelen Razz)
Maar we zitten ook vlakbij het dorp Biddinghuizen waar de mogelijkheid is wat boodschappen te doen overdag.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Za 11 Feb 2006, 16:20    Onderwerp: Reageer met quote

Met een beetje geluk staan zowel Bunny's tent als koelkast nog op ons plekje Very Happy  Very Happy
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 11 Feb 2006, 17:29    Onderwerp: Reageer met quote

De EMMA paddock waar we bij stonden is de afgelopen 3 jaar nooit 2 keer op dezelfde locatie geweest, dus heb daar maar niet teveel hoop in...

Over de locatie wil ik nog even niet teveel zeggen. Vorig jaar stonden we bij ShowYourSound, maar die hadden door omstandigheden niets kunnen regelen dus werden we in 'n hoekje op de Emma paddock gezet.
Dit jaar zijn ze nu al bezig met regelen zodat het probleem van vorig jaar zich niet herhaalt.
Afhankelijk van het aantal mensen dat hier besluiten ook te komen kunnen we misschien weer bij hun staan (locatie is altijd wel goed), en anders moeten we even een eigen stukkie land regelen daar Very Happy
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Zo 12 Feb 2006, 18:08    Onderwerp: Reageer met quote

Maar Jesse,

Wij zijn toch ook een club. Kunnen wij als Car Tuning Forum zijnde niet gewoon ons eigen stukkie land regelen/reserveren? of kost dat weer extra geld ofzo? Misschien moeten één van ons gewoon een mailtje naar automaxx sturen namens Car Tuning Forum om een plekje te reserveren voor +- 10 a 15 auto's incl tenten, voor mij part in de buurt van SYS, maar bij voorkeur niet meer zoals vorig jaar achter een behoorlijk grote EMMA tent weggestopt, vind ik persoonlijk beetje club onwaardig.

Misschien kan jij, of Richard... euhm, FocusR bedoel ik natuurlijk Wink , eens nazoeken hoe en wat we zoiets met automaxx kunnen regelen. Ik wil best wel een maitje sturen naar die lui namens ons, maar misschien weten jullie iets beter hoe dit ongeveer zit?

Alvast bedankt Cool
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 12 Feb 2006, 18:38    Onderwerp: Reageer met quote

Wil ik best eens doen.

Even over vorig jaar, zoals ik al zei was dat omdat door omstandigheden ShowYourSound geen eigen stekkie had en last minute bij Emma gepropt werd. De jaren ervoor hadden we een heel stuk land voor SyS! En dit jaar zijn ze nu al bezig dat goed te regelen om het gebeuren van vorig jaar niet in herhaling te laten vallen.

Over Car Tuning Forum dan. We zijn geen officiële club (die hebben een bestuur, KvK inschrijving en kas) maar gewoon een open vrijblijvende community. Niet dat dat veel uitmaakt, als groep kunnen we ongetwijfeld een plekkie regelen.
Enige punt is de animo. Tot nu toe zijn alle keren dat we dit geprobeerd hebben niet meer dan 5 auto's max. komen opdagen. Feit is dat veel mensen van hier op zulke evenementen bij een eigen merkenclub of regioclub staan.
En je kunt het niet maken een plek voor 10-15 auto's te reserveren en misschien met 4 te komen opdagen Confused

Over de plek hebben wij niets te zeggen. Alles wordt door Automaxx ingedeeld. Zij werken overigens met een systeem waarbij clubs die zich bewezen hebben netjes en showwaardig te presenteren, de beste plaatsen krijgen. Als nieuwkomer hoeven we dus niet op een echt goeie plek te rekenen, en als een beetje opkomst uitblijft geldt dat voor volgende evenementen ook weer Confused
We moeten ons bewijzen om promotie te verdienen naar betere plekken dus! En hebben daarbij ook de verantwoordelijkheid onze paddock netjes achter te laten, en dus geen rotzooi achter te laten... Of koelkasten Razz

Laat ik het kortweg zo zeggen. Ik wil het best regelen, mits ik van een degelijke opkomst uit kan gaan. Minstens 10 auto's bedoel ik dan.
Halen we dat niet vraag ik gewoon of we met de kleine groep die wel komt op de (dit jaar wél goed en apart geregelde) SyS paddock weer erbij kunnen staan.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Ma 13 Feb 2006, 12:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind t best. Van mij kun je iig al zeker zijn dat ik er bij zal zijn!!! Razz

Ik was van het weekend bij Max, en die zei dattie t nog ni zeker wist of ie wel of nie naar Automaxx SE ging. Weet zo snel even niet hoe en waarom, maar ik hoop toch wel dat we dit jaar met iets meer Car Tuning Forum lui aanwezig zijn dan vorig jaar @ Automaxx SE, niet omdat t vorig jaar niet gezellig was hoor, maar meer man is natuurlijk wel lache Cool

Ciao
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB