Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Tuning programma's op de amerikaanse tv

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Ma 17 Apr 2006, 15:56    Onderwerp: tuning programma's op de amerikaanse tv Reageer met quote

hier in de usa hebben we een zender die heet spike tv en die hebben diverse tuning programma's
onderandere trucks waar ze zelf een echte 4x4  race truck aan het maken zijn. en dan heb je nog trucks make over.
vooral op zaterdag heb je de hele dag alleen maar tuning programma's en dat gaat van air ride onder je wagen bouwen tot een turbo kitje of super charger monteren enz. hier de link naar de website van hun.
ik ga deze zender missen net als fox die ook veel nascar uitzenden.
hier de link naar spike tv
www.spiketv.com en hier de link naar trucks http://www.spiketv.com/#shows/trucks/index.jhtml
daar kun je ook kijken naar wat video's zo dat je een beetje een indruk krijgt.
waarom hebben wij in nederland niet zo iets  Sad  Evil or Very Mad
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Ma 17 Apr 2006, 16:22    Onderwerp: Reageer met quote

Leuke presentatrice...


Alleen wel jammer van die typisch Amerikaanse uitspraken van haar...
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Ma 17 Apr 2006, 16:25    Onderwerp: Reageer met quote

En wat het mooiste van haar is  ze heeft meer verstand van auto's dan maximus!  Shock  Cool denk dat dat nog eens een leuke vriendin voor max is. Laughing
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 17 Apr 2006, 16:51    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er best leuk uit op 't eerste zicht...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
BRYght
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 16 December 2005
Posts: 376
PostGeplaatst: Di 18 Apr 2006, 12:59    Onderwerp: Reageer met quote

koop digitale televisie...
heb je iig motors tv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Di 18 Apr 2006, 18:05    Onderwerp: Reageer met quote

ThunderBunny schreef:
En wat het mooiste van haar is  ze heeft meer verstand van auto's dan maximus!  Shock  Cool denk dat dat nog eens een leuke vriendin voor max is. Laughing


Tsk... Als mn SX op orde is wil ik best n poginkje tot smoken wagen Laughing

Over haar verstand... mijn mening over wagens uit diverse continenten:

Europese wagens: Degelijk afgewerkt, maar ze kunnen geen potente motor maken als je t vergelijkt met wagens uit andere continenten. Af fabriek misschien snel, tuningpotentieel blijft achter bij de jappen. Het fijt dat er in M3's een SR20DET gemikt wordt door performancefreaks zegt meer dan genoeg denk ik. Hun naam is meer propeganda dan waarheid in mijn ogen.

Japanse wagens: er rammelt en/of kraakt meestal wel iets in het interieur, maar dat is op te lossen. Jappen zijn gewoon ziek slim, dat merk je terug in hun techniek. Ze kunnen motoren bouwen als geen ander, met ziek potentieel voor tuning. Het zijn geen statussymbolen, maar wel wagens waar je alle kanten mee op kunt, afhankelijk van t geld dat je eraan wilt uitgeven.

Amerikaanse wagens: Show off's... stuk voor stuk, dikke V8en met meer vermogen dan de wagens effectief op de grond kunnen brengen, handling van de amerikaanse bakken is ronduit *** door die zware logge V8 in de neus. De amikanen hebben een instelling genaamd "There is no replacement for displacement"... ik zeg dan "Wake up, t is de 21e eeuw...". In mijn ogen zijn de amerikanen op dat gebied nog gewoon 'cavemen', t rauwe volk. Muscle for brain of hoe noem je dat...


Tot slot haar opmerking "American's know that steel rules.", live in the past biatch Very Happy In tijden van aluminium, carbon fibre en titanium en 'steel' zowat obsoleto!
_________________


Laatst aangepast door Maximus op Di 18 Apr 2006, 18:28, in toaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Di 18 Apr 2006, 18:11    Onderwerp: Reageer met quote

BRYght schreef:
koop digitale televisie...
heb je iig motors tv

Ik heb satelliet tv en ontvang race world moters tv en men&moters
maar das nog geen spike tv  Mad  en de amerikaanse satellieten kan ik niet ontvangen  Crying or Very sad  dus geen spike meer met hun mooie tuning programma's
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Wo 26 Apr 2006, 20:09    Onderwerp: Reageer met quote

Maximus schreef:
ThunderBunny schreef:
En wat het mooiste van haar is  ze heeft meer verstand van auto's dan maximus!  Shock  Cool denk dat dat nog eens een leuke vriendin voor max is. Laughing


Tsk... Als mn SX op orde is wil ik best n poginkje tot smoken wagen Laughing

Over haar verstand... mijn mening over wagens uit diverse continenten:

Europese wagens: Degelijk afgewerkt, maar ze kunnen geen potente motor maken als je t vergelijkt met wagens uit andere continenten. Af fabriek misschien snel, tuningpotentieel blijft achter bij de jappen. Het fijt dat er in M3's een SR20DET gemikt wordt door performancefreaks zegt meer dan genoeg denk ik. Hun naam is meer propeganda dan waarheid in mijn ogen.

Japanse wagens: er rammelt en/of kraakt meestal wel iets in het interieur, maar dat is op te lossen. Jappen zijn gewoon ziek slim, dat merk je terug in hun techniek. Ze kunnen motoren bouwen als geen ander, met ziek potentieel voor tuning. Het zijn geen statussymbolen, maar wel wagens waar je alle kanten mee op kunt, afhankelijk van t geld dat je eraan wilt uitgeven.

Amerikaanse wagens: Show off's... stuk voor stuk, dikke V8en met meer vermogen dan de wagens effectief op de grond kunnen brengen, handling van de amerikaanse bakken is ronduit *** door die zware logge V8 in de neus. De amikanen hebben een instelling genaamd "There is no replacement for displacement"... ik zeg dan "Wake up, t is de 21e eeuw...". In mijn ogen zijn de amerikanen op dat gebied nog gewoon 'cavemen', t rauwe volk. Muscle for brain of hoe noem je dat...


Tot slot haar opmerking "American's know that steel rules.", live in the past biatch Very Happy In tijden van aluminium, carbon fibre en titanium en 'steel' zowat obsoleto!

Tja maar dat hebben alle amerikanen dat staal het beste is maar das dus niet zo als je schade rijd heb ik liever een bumber van plastic dan van staal kost je minder euries.
Maar waar  ik op doel is dat zij dus echt super goed is in wiskundige formules met betrekking tot auto's maken en tunen. is dus niet zoals hier met de grote beurd een dom blondje dat minder dom wilt lijken en dan op haar bek gaat en dan nog dommer gevonden wordt. zij weet echt wel waar ze het over heeft.  Cool
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 26 Apr 2006, 20:28    Onderwerp: Reageer met quote

Dat weet je nooit zeker... Een presentatrice hoeft er over het algemeen alleen maar leuk uit te zien, en te kunnen lezen van een scherm. Veel kans dat de echte kennis van een heel team achter de schermen komt!

En idd kun je beter kunststof hebben. Zag laatst op TV (geloof bij jou Maximus) bepaalde kunststof bumpers die bij een redelijke klap nog niet eens kapot gingen, en gewoon terugbogen zonder dat je zoals bij metaal een lelijke deuk hebt.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Do 27 Apr 2006, 10:03    Onderwerp: Reageer met quote

True, dat zag je bij mij Smile Denk ook dat de klap met n stalen bumper HEEL wat harder is dan n wat meegevende plastic bumper, n voetganger heeft gewoon bij n aanrijding met 5 km per uur dan al niet meer de kans zn benen nog ooit eens te kunnen gebruiken vrees ik.

Dat beppie, ik heb t intervieuw gelezen... En ik vind t n beetje overkomen alsof ze te vaak the fast and the furious heeft gezien.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Do 27 Apr 2006, 12:57    Onderwerp: Reageer met quote

gebruiken ze zo mss geen bumpers in de films van the fast and the furious?
na elke jump zie je dat de bumper mooi meeveert zie ik met een plastic bumper nog niet gebeuren
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Do 27 Apr 2006, 13:31    Onderwerp: Reageer met quote

kunstof bumpers kunnen heel flexibel zijn, iig flexibeler dan stale Wink
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 27 Apr 2006, 18:21    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt, en ik denk Vlokman dat jij nu denkt aan polyester bumpers...
Die geven niet mee, en zullen eerder versplinteren...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB