| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
| AudioSystemRolla Advanced Member

| | Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | | Posts: 637 | | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Zo 4 Okt 2009, 14:19 Onderwerp: |
|
|
|
dit is de supra waar ik het over had
http://www.youtube.com/watch?v=nHgLb58it3g _________________ als je klein bent komen de enge geluiden vanonder je bed
als je groot bent komen ze vanonder je motorkap
audio system does shake things up  |
|
| Naar boven |
|
 |
| jelle1982 Junior Member

| | Geregistreerd op: 9 April 2009 | | Posts: 480 | | Woonplaats: aalst, belgië |
|
Geplaatst: Ma 5 Okt 2009, 6:11 Onderwerp: |
|
|
|
sweeeet. was zeker in de ochtend ) |
|
| Naar boven |
|
 |
| Chaoth Silver Member

| | Geregistreerd op: 20 Februari 2008 | | Posts: 1671 | | Woonplaats: Hardegarijp |
|
Geplaatst: Ma 5 Okt 2009, 8:36 Onderwerp: |
|
|
|
Leuke auto... Hij rookt wel een beetje  _________________ Van 0 naar 100 in 10,2 seconden! ROFL..
 |
|
| Naar boven |
|
 |

| | Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | | Posts: 637 | | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Ma 5 Okt 2009, 14:40 Onderwerp: |
|
|
|
dit was net nadat we het blok 2 maanden uit de auto hadden om het een en ander te vervangen voor titanium dus rook was een beetje extra olie wat we her en der in het blok gedaan hebben omdat de motor bv nog niet met de krukassen gelopen had _________________ als je klein bent komen de enge geluiden vanonder je bed
|
| Naar boven |
|
 |
| Chaoth Silver Member

| | Geregistreerd op: 20 Februari 2008 | | Posts: 1671 | | Woonplaats: Hardegarijp |
|
Geplaatst: Ma 5 Okt 2009, 17:52 Onderwerp: |
|
|
|
Aha.. ik maakte me al zorgen  _________________ Van 0 naar 100 in 10,2 seconden! ROFL..
 |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di 6 Okt 2009, 4:05 Onderwerp: |
|
|
|
nergens voor nodig hij heeft toen ie weer ff ingereden weer op de bank gestaan om af gesteld te worden maar wat word het een beest zeg
ze durfen de boost nog niet vol open te draaien eerlijk gezegd ik ook niet hoor
maar ik kan wel verklappen dat we over de 750 pk hebben gezeten _________________ als je klein bent komen de enge geluiden vanonder je bed
|
| Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

| | Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | | Posts: 4147 | | Woonplaats: Alphen, Noord Brabant |
|
Geplaatst: Di 6 Okt 2009, 7:35 Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb nog geen 10e daarvan
Maar mijn verbruik is ook lager  _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di 6 Okt 2009, 10:57 Onderwerp: |
|
|
|
haha dat geloof ik
moet zeggen dat ik het leuk vind om aan te sleutelen maar ff goed gasgeven doe ik ook niet hoor
ben veelste bang dat ik het beest niet onder controle houd  _________________ als je klein bent komen de enge geluiden vanonder je bed
|
| Naar boven |
|
 |
| Chaoth Silver Member

|
Geplaatst: Di 6 Okt 2009, 14:36 Onderwerp: |
|
|
|
Geef je groot gelijk. Je zou dan niet de eerste zijn die zichzelf tegen een boom plakt.
Laatst was er hier een Mercedes tegen een boom geklapt. Gast heeft het wonder boven wonder overleefd. Was niet meer herkenbaar die auto.  _________________ Van 0 naar 100 in 10,2 seconden! ROFL..
 |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di 6 Okt 2009, 16:07 Onderwerp: |
|
|
|
hier laatst een aantal auto's die in 2en gescheurd waren totaal in 2 weekenden 5 doden _________________ als je klein bent komen de enge geluiden vanonder je bed
|
| Naar boven |
|
 |

|
|
| Naar boven |
|
 |
| Chaoth Silver Member

|
Geplaatst: Zo 15 Nov 2009, 11:28 Onderwerp: |
|
|
|
Als je toch geld over hebt....
Beetje vaag dat ie zomaar het water inrijdt.. zomaar.. zonder enige aanleiding.  _________________ Van 0 naar 100 in 10,2 seconden! ROFL..
 |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo 15 Nov 2009, 16:42 Onderwerp: |
|
|
|
bij topgear zeiden ze dat ie uit moest wijken voor een pelikaan
nou een onzichtbare denk want ik zie em niet  _________________ als je klein bent komen de enge geluiden vanonder je bed
|
| Naar boven |
|
 |
| jelle1982 Junior Member

| | Geregistreerd op: 9 April 2009 | | Posts: 480 | | Woonplaats: aalst, belgië |
|
Geplaatst: Zo 15 Nov 2009, 16:45 Onderwerp: |
|
|
|
daar ga je dan met je duur karretje |
|
| Naar boven |
|
 |
| Chaoth Silver Member

|
Geplaatst: Ma 16 Nov 2009, 8:00 Onderwerp: |
|
|
|
| soestercorolla schreef: |
bij topgear zeiden ze dat ie uit moest wijken voor een pelikaan
nou een onzichtbare denk want ik zie em niet  |
Dan was ik er gewoon overheen gereden.
Want auto + zeer veel water = ellende.  _________________ Van 0 naar 100 in 10,2 seconden! ROFL..
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
|