Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| tuningfreak Starting Member

| Geregistreerd op: 20 Juli 2005 | Posts: 63 | Woonplaats: nieuwrode |
|
Geplaatst: Di 2 Mei 2006, 17:01 Onderwerp: 12 mei? |
|
|
|
weet er iemand meer wat er in godsnaam 12 mei in brussel gaat gebeuren want ik hoor hier vanalles dus zou hier graag het fijne van weten |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 2 Mei 2006, 17:35 Onderwerp: |
|
|
|
Geen idee...
Wat heb je allemaal gehoord dan? _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| tuningfreak Starting Member

| Geregistreerd op: 20 Juli 2005 | Posts: 63 | Woonplaats: nieuwrode |
|
Geplaatst: Di 2 Mei 2006, 20:10 Onderwerp: |
|
|
|
wel een tuning team of dergelijke ging een meeting organiseren om brussel af te zetten (crazy fools) voor die keuring vroeg het gewoon een kameraad wou dat weten. Ik moet toch een deel van de auto eraf doen voor de keuring
ff off topic hoeveel watt mag er in de auto zitten voor de keuring? _________________ ik ben BOB = (B)en (O)ok (B)ezopen |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Di 2 Mei 2006, 21:01 Onderwerp: |
|
|
|
Muziekinstallatie? Dat maakt niet uit, enige wat qua muziek wordt gecontroleerd is of je voedingskabel voor versterkers bij de accu met een hoofdzekering is afgezekerd, en eerlijk gezegd vind ik dat wél een goed punt want da's gewoon een kwestie van veiligheid.
Maar over die meeting is mij niets bekend, en even een snelle search via wat Belgische tuningclubs leverde me over die datum ook niets op... _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Ara Newbie

| Geregistreerd op: 20 Maart 2006 | Posts: 20 | Woonplaats: België |
|
Geplaatst: Vr 5 Mei 2006, 17:35 Onderwerp: |
|
|
|
zegt mij ook niets, heb het hier ook nagevraagd aan een aantal die naar tunings gaan maar weten er ook niets van....
ter info er zou ergens in België een keuring zijn voor getunde auto's dus als ik hier meer over weet post ik het... nog even geduld want het word nog op waarheid gecontroleerd.
Het houdt dus in dat je dan NIETS hoeft te verwijderen maar wel wat meer moet betalen voor een keuring.
groeten _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Vr 5 Mei 2006, 18:12 Onderwerp: |
|
|
|
Niets hoeven verwijderen klopt niet helemaal...
Een heleboel dingen zullen wel degelijk nog steeds worden afgekeurd, ik denk dat het voornamelijk gaat om die onderdelen die wél mogen maar waar veel mensen geen attest bij hebben... _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|