Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| BRYght Junior Member

 | Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Di 16 Mei 2006, 12:08 Onderwerp: mercje.... |
|
|
|
ff de benz op de foto gezet...
de nieuwe a-klasse coupé..
alles erop en eraan...
airco die vanaf t moment dat je instapt begint met werken.
traction control..
GEWELDIGE audio..rockford is er niks bij...echt ALLES instelbaar tot iedere speaker apart.
alles via t stuur te bedienen..
mp3/ipod aansluiting..
bluetooth handsfree carkit..
nav. systeem + dvd speler..
sleutel werkt via laser..
op afstand te starten+controleren..
ingebouwde brandblusser in passagiers compartiment ,en in t motor
compartiment..
en het rijden...nouja...
mn neefje van 9 zou t nog kunnen...
en dan de service..
zodra een band lek is moet je van die zooi erin spuiten...
dan met de bijgevoegde compressor oppompen+rijden na een merc dealer..
krijg je meteen een nieuwe VELG+BAND!!
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

 | Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Di 16 Mei 2006, 22:21 Onderwerp: |
|
|
|
Beter dan Rockford....
Lijkt me heeeeel sterk, maar goed, neem die auto een keer mee naar school en ga dan naast Jeroens 323 staan, die heeft een rockford achterin (welke precies, geen ID) maar ben dan toch erg benieuwd naar die merc audio...  _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

 | Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 17 Mei 2006, 0:03 Onderwerp: |
|
|
|
Mercedes legt geloof ik Bose audio erin... En dat klinkt voor een "standaard setje" supergoed, maar RF zal 't niet verslaan
En alles apart regelbaar kan een degelijke headunit in de prijsklasse 400-500 Eur ook
Maar leuke lijst opties allemaal! _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

 | Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Do 18 Mei 2006, 11:36 Onderwerp: |
|
|
|
In de MAxima van me zat ook standaard bose, heel erg goed geluid, daar niet van, maar n echte goede install zl t nooti kunnen verslaan, daar is t ook niet voor gemaakt.
Airco ide werkt vanaf t moment dat je instapt is ook zowat onmogelijk, de motor moet lopen om de aircopomp te laten werken.
Verder wel n mooie bak man  _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

 | Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Do 18 Mei 2006, 19:54 Onderwerp: |
|
|
|
Airco kan tegenwoordig ook electrisch (Prius), net als stuurbekrachtiging...
Voordeel aan Electrisch is dat het geen vermogen kost als het niet werkt
(aircopomp-poelie en stuurbekrachtiging draaien altijd mee en geven
weerstand, dus kosten vermogen) en dat je het overal kunt plaatsen,
dus niet alleen in het vlak van de snaar-poelies...
En als het electrisch is, kan het ook werken zonder lopende motor... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

 | Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Vr 19 Mei 2006, 11:32 Onderwerp: |
|
|
|
Dacht dat dat alleen bij hybride auto's opging, en auto's die volledig op electro liepen, omdat dat de enige zijn die een electromotor hebben die sterk genoeg is om dat rond te krijgen.
Is die mercedes A-klasse dan ook een hybride, of is er intussen een electromotortje ontwikkeld dat zo weinig stroom verbruikt, en toch zoveel kracht op kan wekken dat ie de airco en stuurbekrachtiging rond krijgt met als voedingsbron een normale accu, zonder m in n paar minuten leeg te sleuren? _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

 | Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Vr 19 Mei 2006, 13:43 Onderwerp: |
|
|
|
Niet dat ik weet...
Als ik naar pa zijn Rover kijk kan ook hij de airco aanzetten met de motor uit, echter wordt dat in de handleiding sterk afgeraden omwille van het stroomverbruik  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

 | Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Za 20 Mei 2006, 9:47 Onderwerp: |
|
|
|
Nee, je ziet het verkeerd Max...
De airco gebruikt een electrische compressor ipv een mechanische
en de stuuurbekrachtiging werkt met electromotoren ipv met een
mechanisch aangedreven hydrauliek...
Dus de stuurbekrachtiging neemt ook alleen vermogen af wanneer
je daadwerkelijk stuurt. Nadeel (wat ik lees dan) is dat de bekrachtiging
hiedoor soms laat reageert en een beteje ongevoelig overkomt...
Electromotoren kunnen ze tegenwoordig in een klein pakketje toch heel
sterk maken, dus dat moet geen obstakel zijn. Er zal wel een beveiliging
aanwezig zijn om te voorkomen dat je geen startvermogen meer hebt... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

 | Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Zo 21 Mei 2006, 16:42 Onderwerp: |
|
|
|
Ah, kijk eens aan... dat krijg je als je je alleen bezig houd met auto's van voor 1996  _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
|
|