Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| morph Newbie

 | Geregistreerd op: 12 December 2006 | Posts: 20 | Woonplaats: over the rainbow |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 21:44 Onderwerp: Nep blow off valve |
|
|
|
ik heb een vraag over dat fluitje in een auto als iemand schakelt of gas loslaat ik heb gehoord dat zon ding een blow off valve heet.
voor zoon ding moet je ook een turbo hebben. die heb ik helaas niet
maar ik heb ook gehoord dat er een nepper op de markt is waar je geen turbo voor nodig hebt. heeft zoon ding een andere naam heb hebt proberen te googlen maar kan het niet vinden miss kunnen jullie mij helpen |
|
Naar boven |
|
 |
| Freestyler Silver Member

 | Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 21:49 Onderwerp: |
|
|
|
jij was toch monteur???
dan zou je dat toch moeten weten???
zoek anders eens op elektrische blow off (pop off)
Maar waarom zou je ins hemelsnaam zon nep ding erop willen hebben??
Kun je net zo goed naar halfords gaan en je daar spinner wieldoppen halen, zijn ook goedkoper dan echte spinners.... _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| morph Newbie

 | Geregistreerd op: 12 December 2006 | Posts: 20 | Woonplaats: over the rainbow |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 21:57 Onderwerp: |
|
|
|
omdat je mensen hebt die denken dat je een turbo zomaar op elke auto zet terwel je dan gewoon je hele auto naar de klote helpt en omdat ik dat fluitje op mijn auto wil hebben dat klinkt egt super |
|
Naar boven |
|
 |
| Freestyler Silver Member

 | Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 22:04 Onderwerp: |
|
|
|
euh, jaja
Dus jij betn van mening dat je niet op iedere auto een turbo kan schroeven.
I begg to differ.
het kan namelijk wel. Met de nodige aanpassingen is het zelf heel goed te doen.
ZONDER je hele auto om zeep te helpen.
Dat heet weten waar je mee bezig bent...
Dus ook op die Corolla van je kun je een turbo schroeven, zonder gelijk dat ding om zeep te helpen. Kwestie van de nodige aanpassingen.
En nee die zijn niet zo grootschalig als je zou denken. enkel arbeits intensief. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| Freestyler Silver Member

 | Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 22:05 Onderwerp: |
|
|
|
om een vb te noemen, hier loopt iemand rond die had een mazda 626, opgebouwd naar bi turbo, en dat ding was ziekelijk snel. Zo ziekelijk snel dat ie wegens een "kleine" snelheids overtreding in beslag genomen is. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| morph Newbie

 | Geregistreerd op: 12 December 2006 | Posts: 20 | Woonplaats: over the rainbow |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 22:09 Onderwerp: |
|
|
|
Freestyler schreef: |
om een vb te noemen, hier loopt iemand rond die had een mazda 626, opgebouwd naar bi turbo, en dat ding was ziekelijk snel. Zo ziekelijk snel dat ie wegens een "kleine" snelheids overtreding in beslag genomen is. |
en hoeveel kost zoon geintje |
|
Naar boven |
|
 |
| Freestyler Silver Member

 | Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 22:15 Onderwerp: |
|
|
|
een 4 cijferig bedrag, richting de 5 (als het al niet er overheen gaat) voor je corrolla.
Voor de 626 was die iets meer kwijt. Vraag hem zelf maar, Maximus heet ie.
Als je de dingen goed wil doen, kosten ze nu eenmaal goed geld... _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| morph Newbie

 | Geregistreerd op: 12 December 2006 | Posts: 20 | Woonplaats: over the rainbow |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 22:35 Onderwerp: |
|
|
|
complete lijst voor turboblok ombouwen:
krukas,nokkenas,kleppen,zuigers,drijfstangen, pakkingen, ander inlaat,uitlaat ,andere remmen+klauwen en de helemikmak, ophanging,intercooler + oliekoeler
als je dit niet verandert allemaal loopt je blok na 20000 km gewoon vast of je op hanging breek af en je remt gewoon niet en dat voor 30 pk meer en dat moet 5.000 euro kosten dit bij elkaart kost al gauw 8 tot 9 000 euries |
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

 | Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 22:39 Onderwerp: |
|
|
|
morph schreef: |
en dat moet 5.000 euro kosten dit bij elkaart kost al gauw 8 tot 9 000 euries |
"4 cijferige bedragen" lopen tot €9.999,-
Vanaf €10.000,- heet het een "5 cijferig bedrag"
en DAT is wat Freestyler bedoelde... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |
| morph Newbie

 | Geregistreerd op: 12 December 2006 | Posts: 20 | Woonplaats: over the rainbow |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 22:39 Onderwerp: |
|
|
|
maar ben al een turboblok aan het zoeken dit is nl drie keer zo goedkoop |
|
Naar boven |
|
 |
| morph Newbie

 | Geregistreerd op: 12 December 2006 | Posts: 20 | Woonplaats: over the rainbow |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 22:41 Onderwerp: |
|
|
|
morph schreef: |
maar ben al een turboblok aan het zoeken dit is nl drie keer zo goedkoop |
4 cijferige bedragen" lopen tot €9.999,-
Vanaf €10.000,- heet het een "5 cijferig bedrag"
en DAT is wat Freestyler bedoelde...?
hij zij daarna ook rond de 5 |
|
Naar boven |
|
 |
| Freestyler Silver Member

 | Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 22:41 Onderwerp: |
|
|
|
krukas, nokkenas, drijfstangenen andere inlaat kun je al van je lijst schrappen
lage compressie zuigers, en niet teveel druk van de turbo, en je blok gaat een turbo leven mee
ook dat afbreken valt reuze mee.
en wie had het over 5000 euro????
lezen is dus nog altijd een kunst.
er staat een 4 cijferig bedrag, richting de 5.
dus richting de 5 cijfers. niet 5000, waar die je ook vandaan hebt.. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| morph Newbie

 | Geregistreerd op: 12 December 2006 | Posts: 20 | Woonplaats: over the rainbow |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 22:43 Onderwerp: |
|
|
|
Freestyler schreef: |
krukas, nokkenas, drijfstangenen andere inlaat kun je al van je lijst schrappen
lage compressie zuigers, en niet teveel druk van de turbo, en je blok gaat een turbo leven mee
ook dat afbreken valt reuze mee.
en wie had het over 5000 euro????
lezen is dus nog altijd een kunst.
er staat een 4 cijferig bedrag, richting de 5.
dus richting de 5 cijfers. niet 5000, waar die je ook vandaan hebt.. |
ow zo sorry |
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

 | Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 22:43 Onderwerp: |
|
|
|
En zo'n turbofluitje is op ebay makkelijk te vinden:
DEZE Kwam ik tegen toen ik wat leuks voor mijn Aygo zocht...
Enne, je quote is een beetje rommelig  _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |
| morph Newbie

 | Geregistreerd op: 12 December 2006 | Posts: 20 | Woonplaats: over the rainbow |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 22:44 Onderwerp: |
|
|
|
maar freestyler wat van auto heb jij dan
hoeveel liter pk en koppel |
|
Naar boven |
|
 |
|
|