Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Fritz1652 Newbie

| Geregistreerd op: 17 Oktober 2006 | Posts: 1 | |
|
Geplaatst: Di 17 Okt 2006, 10:18 Onderwerp: Kleine deukjes zonder lakschade |
|
|
|
Hoi,
De Tuningwereld is voor ons bedrijf nogal een onbekende wereld. We zouden willen deelnemen aan het Internationaal Tuningsalon te Mechelen in november.
Vinden/denken jullie dat er vanuit de Tuning-wereld vraag is naar het uitdeuken of uitduwen van kleine (parkeer) deukjes zonder lakschade?
Alvast bedankt voor de feedback.
Fritz1652 |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Di 17 Okt 2006, 12:08 Onderwerp: |
|
|
|
Zal meer dan genoeg vraag naar zijn. De mensen in de tuning en styling wereld zijn bijna altijd zéér zuinig met hun wagen(s), en totaal niet blij als, een week na het overspuiten van de bolide, er alweer deukjes inzitten door een of ander figuur die even niet uitkijkt bij het openen van z'n deur.
Zolang de prijzen niet absurd zijn zal er wel vraag genoeg zijn! _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
| Equinox Advanced Member

| Geregistreerd op: 2 December 2004 | Posts: 640 | Woonplaats: Leeuwarden |
|
Geplaatst: Di 17 Okt 2006, 12:41 Onderwerp: |
|
|
|
Ik denk dat er zeker een markt voor is in de Tuning wereld want tuners zijn perfectionisten( over het algemeen) en willen graag elk deukje eruit hebben. en als jullie dat voor een redelijke prijs kunnen bewerkstelligen zullen jullie zeker klanten krijgen. Als jullie goedkoop zijn hebben jullie aan mij al 1 klant  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Kim Junior Member

| Geregistreerd op: 11 Mei 2006 | Posts: 161 | Woonplaats: Heerluh |
|
Geplaatst: Di 17 Okt 2006, 14:19 Onderwerp: |
|
|
|
ik ben het met de jongens eens, denk dat jullie best veel te doen zullen hebben op zon treffen, als jullie nette prijzen maken  _________________ liever 10 sterren in mijn voorruit, dan 1 ster op mijn motorkap!!! |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 17 Okt 2006, 17:23 Onderwerp: |
|
|
|
Weinig aan toe te voegen nog!  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| spurlie Advanced Member

| Geregistreerd op: 16 Januari 2005 | Posts: 888 | Woonplaats: Zuid-Limburg |
|
Geplaatst: Do 19 Okt 2006, 19:09 Onderwerp: |
|
|
|
Er zijn wel al veel bedrijven/personen die deze dienst aan bieden. Dus je zal je toch op een bepaald punt moeten onderscheiden van de andere aanbieders lijkt mij. _________________ BMW E30 325i Mtech-II '89 - Alfa Romeo 147 1.9 JTD '02 - BMW E36 328i Tracktool '96
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Equinox Advanced Member

| Geregistreerd op: 2 December 2004 | Posts: 640 | Woonplaats: Leeuwarden |
|
Geplaatst: Do 19 Okt 2006, 20:30 Onderwerp: |
|
|
|
Door bijvoorbeeld mobiel te zijn en op tuningshows een standje te hebben waar je ter plekke kan werken. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|