Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| antigram Gold Member

| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Ma 11 Dec 2006, 14:22 Onderwerp: onderdelen bestellen |
|
|
|
Ik wil onderdelen bestellen van andere automerken (koplampen, achterlichten, zijspiegels enzo), maar als ik die wil bestellen vragen ze naar het chassisnummer en ik heb niet het type auto waar die onderdelen vandaan komen, moet ik ze dan gewoon het chassisnummer van mijn auto geven? PS de onderdelen die ik zoek zijn niet in een tuningcatalogus te vinden. |
|
Naar boven |
|
 |
| Freestyler Silver Member

| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Ma 11 Dec 2006, 14:41 Onderwerp: |
|
|
|
het chassis nummer hebben ze nodig om er zeker van te zijn dat de onderdelen ook op jou auto passen.
Sommige onderdelen passen namelijk weer net niet (door vernieuwde technologie, en dergelijke) en die zijn leeftijd/chassisnummer afhankelijk.
Ook kunnen ze met chassis nummer sneller zoeken, dan zonder
ze kunnen de onderdelen dan wel vinden, maar duurt in de regel een half uur langer omdat ze dan van sub menu naar sub menu moeten. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 11 Dec 2006, 17:06 Onderwerp: |
|
|
|
M.a.w. dit schiet voor jou nie zo op...
Is dat verplichte invoer? Als je via een contactformulier vragen kunt stellen leg het daar dan eens neer... Of als je een opmerkingenveldje hebt meld dan daar dat je onderdelen zoekt voor een auto die je niet zelf bezit. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Freestyler Silver Member

| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Ma 11 Dec 2006, 17:12 Onderwerp: |
|
|
|
niet verplicht, maar ze willen wel eens moeilijk doen, omdat het zoeken dan te lang gaat duren, en ze geen garantie kunnen geven dat de onderdelen ook daadwerkelijk passen. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Di 12 Dec 2006, 0:30 Onderwerp: |
|
|
|
Check de Goudengids voor 'de Onderdelenlijn' of zoiets. Daar kun je bij schade bijv. ook 'een rood zijscherm van een 3 deurs astra uit '95 bestellen', dus geen gezeik met chassisnummers. Wel gaat dit alleen met onderdelen die op sloperijen te vinden zijn. Maar vertel eens wat je zoal zoekt, misschien kunnen wij (of de onderdelenlijn) je verder helpen. _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
|
|