Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 6 Mrt 2007, 0:12 Onderwerp: Xtreme Drift Round 1 |
|
|
|
Zondag uiteindelijk toch maar 'n paar uurtjes afgezakt naar Raceway Venray voor Xtreme Drift. Toch 'n mooi dagje geweest! Even een perskaart aangevraagd en fotograferen en filmen maar weer!
Foto's zijn bij deze toegevoegd op de site, hier een klein voorproefje
PS sorry Longbow dat 't 's morgens zo rampzalig verliep Ben uiteindelijk nagekomen (tussen 2 en half 3 daar) maar heb je helaas niet meer gezien.
En de eindwinnaar, tussen al het geweld van Nissan 200SX, Skyline en BMW...
|
 |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Di 6 Mrt 2007, 2:11 Onderwerp: |
|
|
|
Ik was het eerlijk gezegd helemaal beu dat jij verrekt gewoon vroeg op te staan om naar een event te gaan, ben met slechte zin maar terug naar huis gereden, had er echt geen zin meer in. Ben eerlijk gezegd nog minder blij met het feit dat jij gewoon alsnog bent gegaan...
Ik weet dat dit eigenlijk niet op het forum thuis hoort, maar ben het nu wel zat. Volgende meeting ga ik bij voorbaat alleen... _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 6 Mrt 2007, 18:45 Onderwerp: |
|
|
|
Ik weet dat 'k een probleemgeval ben 's ochtends, en eigenlijk wilde ik ook niet meer gaan. Was ervan overtuigd dat jij daar ging zijn en ben gegaan omdat ik 't lullig voor jou vond hoe het verlopen is, had er niet op gerekend dat je helemaal niet meer zou gaan. Maarja gedane zaken nemen geen keer dus kan nie meer dan me ervoor verontschuldigen... _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|