Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| IncaTuner Newbie

| Geregistreerd op: 7 December 2007 | Posts: 2 | Woonplaats: Wijchen |
|
Geplaatst: Vr 7 Dec 2007, 11:43 Onderwerp: Neon op verlichting aansluiten |
|
|
|
Hallo,
ik heb een tijdje geleden een leenauto gehad met neon ingebouwd. die was aangesloten op de verlichting, dus als je de lampen aandeed dan ging de neon ook aan.
maar nu heb ik een nieuwe auto en wil ik dat ook. ik heb al neon maar weet niet hoe ik dit moet aansluiten.. heeft er iemand een idee?
alvast bedankt.. |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Vr 7 Dec 2007, 11:59 Onderwerp: |
|
|
|
Vanaf de trafo (mogelijk zit die in de aanstekerplug verstopt dus knip die niet zomaar af als je niet zeker bent wat je doet) plus op plusuitgang van de lichtschakelaar, met een zekeringetje ertussen en eventueel een extra schakelaar zodat je het uit kan zetten. Min op een massapunt aan de carrosserie. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| IncaTuner Newbie

| Geregistreerd op: 7 December 2007 | Posts: 2 | Woonplaats: Wijchen |
|
Geplaatst: Vr 7 Dec 2007, 12:38 Onderwerp: |
|
|
|
heb je het ook in sesamstraat taal... heb er nog nie zo veel verstand van...  |
|
Naar boven |
|
 |
| vlokman Gold Member

| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Vr 7 Dec 2007, 17:52 Onderwerp: |
|
|
|
nja ik zou eerlijk gezegd werken via een relaitje er nog tussen. mss ook dat achter je radio een +12zit die op het licht reageert. maar als ik van jouw was even gewoon een relaitje aansturen. want echt veel kan dat lichtcontact niet echt aan.
maar alsje nu vraagt in sesamstraat taal zou ik mss tog iemand zoeken die je wel kan helpen... _________________ burn rubber, not your soul
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Vr 7 Dec 2007, 18:15 Onderwerp: |
|
|
|
Vertel eerst eens om watvoor auto en watvoor Neon het gaat. _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |
|
|