Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| apoc Newbie

| Geregistreerd op: 7 Oktober 2007 | Posts: 6 | Woonplaats: hoeilaart |
|
Geplaatst: Zo 13 Jan 2008, 13:38 Onderwerp: luchtfilter vraag |
|
|
|
jow,
ik heb een vraag over een luchtfilter. Ik ben nog maar juist 18 geworden en heb bijna geen ervaring met tuning van auto's ik rijd met een polo 6n van 1996 en ik heb juist een k&n luchtfilter gekocht. nu is mijn vraag wat voor verschil het gaat maken als ik die luchtfilter plaats? het is een benzine en voor de rest is er nog niks aan de motor vervangen, ik weet wel dat hij zo al redelijk veel verbruikt zonder de filter, dus zou hij meer verbruiken met de filter en wat zou er dan nog veranderen als ik hem zou plaatsen?
thx kevve _________________ worrying about death is like worrying about sunrise, it comes anyway |
|
Naar boven |
|
 |
| jer3 Advanced Member

| Geregistreerd op: 15 Augustus 2007 | Posts: 501 | |
|
Geplaatst: Zo 13 Jan 2008, 14:33 Onderwerp: |
|
|
|
hij gaat iets meer drinken
gaat een harder aanzuig geluid maken
en je gas zal iets sneller aangrijpen.
heb je je btw al voorgesteld in het wie is wie topic ???? _________________ // Ground zero Truck Project\\ getting started.
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Zo 13 Jan 2008, 18:35 Onderwerp: |
|
|
|
Weinig aan toe te voegen.
Op mijn auto had ik betere gasrespons, wat meer geluid, en hij ging wat hoger door in z'n toeren.
Verwacht zeker geen wonderen, en vergeet ook niet dat een open filter alleen zin heeft in combinatie met een cold air intake naar de grill toe, zodat er koude rijwind aangezogen wordt en geen warme lucht van onder de motorkap. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| antigram Gold Member

| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Zo 13 Jan 2008, 19:37 Onderwerp: |
|
|
|
ik vin het kutter klinken met een luchtfilter
met een v2 cai is het een ander verhaal , maar die is niet voor jouw auto helaas _________________
mike ed9 schreef: |
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi |
|
|
Naar boven |
|
 |
|
|