Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Sibiza1.3 Starting Member
| Geregistreerd op: 1 Augustus 2008 | Posts: 41 | Woonplaats: Wageningen |
|
Geplaatst: Do 20 Nov 2008, 14:48 Onderwerp: Car challenge? |
|
|
|
Ik ben op zoek naar een challenge (vergelijkbaar aan Amsterdam Dakar Challenge, maar die dus niet omdat anderen van mijn universiteit al aan deze meedoen, www.amsterdamdakar.nl). Weet iemand misschien nog zo iets wat ik met een paar studiegenoten kan doen (ik was toch maar bij de opleiding gebleven, anders vind ik het zonde)? Sponsoren zoek ik wel, bijv. mijn universiteit (Eindhoven), en verder zal ik veel moeten mailen/bellen. |
|
Naar boven |
|
|
| Holblood Junior Member
| Geregistreerd op: 27 Augustus 2008 | Posts: 147 | |
|
|
Naar boven |
|
|
| Sibiza1.3 Starting Member
| Geregistreerd op: 1 Augustus 2008 | Posts: 41 | Woonplaats: Wageningen |
|
Geplaatst: Zo 23 Nov 2008, 0:27 Onderwerp: |
|
|
|
Holblood schreef: |
rally ofzow? |
Nee geen rally, dat wil ik ook nog eens, maar is een vak apart... Ik zoek een challange. De Amsterdam-Dakar-Challange is bijvoorbeeld 7600km (dacht ik) rijden door verschillen omstandigheden, van het Nederlandse kutweer tot woestijnweer . Misschien pak ik toch wel die challenge. Dat gaat voor een goed doel, dus zal ik proberen SBS6 erbij te krijgen als sponsor, die reageren daar hopelijk wel op. Heb je meteen meer kans op andere sponsoren omdat het uitgezonden word, hoop ik. Nu heb ik dus wel een doel waar naar ik mijn ibiza kan "tunen". Weet iemand wat daar autotechnisch bij komt kijken? Ik heb bedacht:
- Rolkooi
- Koeling
- Vering
- Algemene check
- Verzekering (geldig in het buitenland)
- Stickers sponsoren
- Type banden? |
|
Naar boven |
|
|
| antigram Gold Member
| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Zo 23 Nov 2008, 0:34 Onderwerp: |
|
|