Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| crxx 91 Newbie

| Geregistreerd op: 18 Augustus 2009 | Posts: 5 | |
|
Geplaatst: Di 8 Sep 2009, 23:55 Onderwerp: vergeten primer te gebruiken wat nu? |
|
|
|
hallo
was vandaag bezig om heel mijn dashboard te spuiten (dus helemaal uit elkaar gehaald) zachte delen erafgehaald om te bekleden etc
alle hard plastieke delen geschuurd en ontvet met motip ontvetter. daarna gelijk overgespoten met motip ''high gloss white'' is gewoon goed gelukt alleen kom er nu pas achter dat ik totaal vergeten ben om er eerst plastic primer overheen te spuiten! heb nu al 4 lagen lak erop zitten! wat kan ik nu het beste doen? zo laten of zijn er andere mogelijkheden? en wat zijn de gevolgen als ik het zo laat?
gr |
|
Naar boven |
|
 |
| AudioSystemRolla Silver Member

| Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | Posts: 1062 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Wo 9 Sep 2009, 7:54 Onderwerp: |
|
|
|
je hebt kans dat het goed gaat
alleen je dash zit achter het raam en word zodoende af en toe goed warm dan krijg je kans dat de lak gaat barsten als dit gebeurd kan je aan een nieuwe dash
wat je nog kan doen is een aantal lagen sterke blanke lak eroverheen spuiten maar ja dat is niet aan te raden met wit (dit verkleurd nogal makkelijk naar bruinachtig met blanke lak eroverheen)
succes sander _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |
| crxx 91 Newbie

| Geregistreerd op: 18 Augustus 2009 | Posts: 5 | |
|
Geplaatst: Wo 9 Sep 2009, 9:02 Onderwerp: |
|
|
|
ik zal ff proberen eroverheen te krabben en hoop dat het blijft zitten dan doe ik er niks aan anders wordt het weer overnieuw beginnen  |
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Wo 9 Sep 2009, 10:54 Onderwerp: |
|
|
|
Ik zou het zo laten. Gaat het mis dan kun je dat DAN oplossen,
heb je geluk dan is het toch goed en scheelt je dat uren werk... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |
| Chaoth Gold Member

| Geregistreerd op: 20 Februari 2008 | Posts: 2452 | Woonplaats: Hardegarijp |
|
Geplaatst: Wo 9 Sep 2009, 10:56 Onderwerp: |
|
|
|
Ja, dat zou ik ook adviseren.
Gewoon zo laten als het is en pas als het toch af begint te bladderen naar een oplossing zoeken. _________________ Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T |
|
Naar boven |
|
 |
|
|