Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| golf3driver Silver Member

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Za 15 Jan 2011, 23:06 Onderwerp: benzine prijzen |
|
|
|
zit ik net op internet te kijken naar benzine prijzen kom ik dit tegen. ik schrok vanochtend bij de pomp even toen ik 20 euro tankte en ik nie eens een kwart gevuld had. nederland staat dus op de 4e plek met duurste euro 95 :O
http://www.brandstofprijzen.info/brandstofprijzen-europa.php?sort=4 _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Nissanmannetje Junior Member

| Geregistreerd op: 18 April 2010 | Posts: 281 | Woonplaats: Velsen Noord |
|
Geplaatst: Zo 16 Jan 2011, 11:08 Onderwerp: |
|
|
|
Word maar tijd dat het zogenaamde kwartje van kok weer gaat _________________
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded |
|
Naar boven |
|
 |
| RN_style Silver Member

| Geregistreerd op: 31 Maart 2010 | Posts: 1631 | Woonplaats: (België) |
|
Geplaatst: Zo 16 Jan 2011, 11:17 Onderwerp: |
|
|
|
tis zo wat staat erbij belgië 1.55 ben blij dat ik hem 1.42 betaal  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Chaoth Gold Member

| Geregistreerd op: 20 Februari 2008 | Posts: 2452 | Woonplaats: Hardegarijp |
|
Geplaatst: Zo 16 Jan 2011, 13:49 Onderwerp: |
|
|
|
Ja.. Leuk zo'n regering die de accijns weer eens heeft verhoogd.. Kwartje van Kok moet inderdaad nog terug, maar doen ze toch niet.
Kutregering. _________________ Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T |
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Zo 16 Jan 2011, 14:31 Onderwerp: |
|
|
|
We hadden het er gisteren nog over op een meeting van een ander forum: €1,66 langs de snelweg!
En ik gooide maandag nog vol voor €1,45 in België net over de grens
Mensen met een kleine auto zoals ik moeten ineens meer dan €50 betalen voor een volle tank!
Ik heb mijn Aygo nu 191 keer getankt in de afgelopen 52 maanden en dat is me nog maar 9x overkomen,
allemaal eind 2008, toen ik nog bij Tango tankte. Wat dus al een goedkope pomp is! _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Zo 16 Jan 2011, 15:35 Onderwerp: |
|
|
|
ik tankte gister 20 euro en ik zit kwart vol een volle tank kost mij nu (50x€1.57) 78.50 euro. ik kon eerst nog voor 40 euro van utrecht naar groningen en terug. dit gaat me nu dus niet meer lukken he. vind het echt te gestoord voor woorden. en kan je zeggen ja ga je toch diesel rijden. die is ook nu 1.25 dus _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| jelle1982 Advanced Member

| Geregistreerd op: 9 April 2009 | Posts: 647 | Woonplaats: aalst, belgië |
|
Geplaatst: Zo 16 Jan 2011, 15:43 Onderwerp: |
|
|
|
n die electrische wagens zal ook nog niet voor de eerste 20 jaar zn denk ik
die zijn hier vorige week uitgebreid getes.
178km met volle batery,
te weinig oplaad punte,
heb je een oplaadpunt gevonden, duurt het 4u voor hem vol te laden
en je dient min 1uur op te laden als je een beetje km's wilt rijden
in deze wereld waar tijd essentieel is zie ik dat niet goed komen
zullen het moeten doen met de dure prijzen vrees ik |
|
Naar boven |
|
 |
| RN_style Silver Member

|
Geplaatst: Zo 16 Jan 2011, 15:51 Onderwerp: |
|
|
|
Neen das waar de electro wagens zie ik ook nog niet direcht verschijnen... dan zeggen ze milleuvriendelijk? vele weten niet dat voor eletriek op te wekken ook brandstof nodig is dus zie je het al gebeuren... inplaats dat de wagens op brandstof gaan rijden doen de elektrishiteit centrales dat Dan kunde even goe mee ne wagen blijven rijden op nafte of diezel e  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Chaoth Gold Member

| Geregistreerd op: 20 Februari 2008 | Posts: 2452 | Woonplaats: Hardegarijp |
|
Geplaatst: Zo 16 Jan 2011, 17:49 Onderwerp: |
|
|
|
Elektriciteit kun je ook halen uit wind of de zon  _________________ Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T |
|
Naar boven |
|
 |
| RN_style Silver Member

|
Geplaatst: Zo 16 Jan 2011, 18:48 Onderwerp: |
|
|
|
idd maar we weten allemaal even goed dat er nog meer brandstof word gebruikt op eletriek optewekken dan natuurlijke middelen  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| jelle1982 Advanced Member

| Geregistreerd op: 9 April 2009 | Posts: 647 | Woonplaats: aalst, belgië |
|
Geplaatst: Zo 16 Jan 2011, 20:54 Onderwerp: |
|
|
|
een vette windmolen op je dak mischien.....  |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 17 Jan 2011, 18:12 Onderwerp: |
|
|
|
De techniek is er allang ver genoeg voor, en ook auto's op waterstof bestaan al vele jaren.
Wordt gewoon tegengehouden door de overheden als je 't mij vraagt. Flinke afname van vraag naar benzine heeft enerzijds grote gevolgen voor de oliehandel, en anderzijds loopt de regering enorme inkomsten mis uit deze accijnzen. En hoop maar dat áls ze met electrische of waterstofauto's komen, deze accijnzen niet gewoon op alle stroom of water worden toegepast. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| RN_style Silver Member

|
Geplaatst: Ma 17 Jan 2011, 18:45 Onderwerp: |
|
|
|
Dat is waar wat je zegt over de autos ivb met waterstof Jesse. HEt word tegen gehouden door de overheid  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 17 Jan 2011, 20:05 Onderwerp: |
|
|
|
Jesse schreef: |
En hoop maar dat áls ze met electrische of waterstofauto's komen, deze accijnzen niet gewoon op alle stroom of water worden toegepast. |
neej dan gooien ze de wegenbelasting gewoon weer omhoog hoor ze wilden de benzine hoger doen en wegenbelasting lager zodat de gene die veel rijd ook meer betaald. maar tot nu toe is de belasting nog niet goedkoper maar de benzine wel duurder. koek koek? _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Nissanmannetje Junior Member

| Geregistreerd op: 18 April 2010 | Posts: 281 | Woonplaats: Velsen Noord |
|
Geplaatst: Ma 17 Jan 2011, 22:48 Onderwerp: |
|
|
|
in 1960 was er een vent die had een motor op waterstof laten lopen, blauwdrukken liggen nu ergens veilig in een kluis en die vent is voor gek verklaart, maar goed dat ik niets uitvind _________________
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded |
|
Naar boven |
|
 |
|
|