Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Newbie Newbie

 | Geregistreerd op: 9 Juni 2010 | Posts: 1 | |
|
Geplaatst: Wo 9 Jun 2010, 21:00 Onderwerp: Xenon 6000K Aftermarket Mazda 626 |
|
|
|
Zoals het onderwerp al vermeld ben ik in het bezit van een aftermarket xenon setje van 6000K.
De lampen werken op zich goed, maar ik heb regelmatig het probleem dat beide lampen af en toe flikkeren.
Bij de installatiehandleiding stond vermeld dat ik de zekering van de koplampen moest vervangen voor 20A of 25A.
Dit heb ik netjes gedaan alleen heb ik dus nog steeds last van deze storing terwijl dit het juist zou moeten voorkomen.
Ook met de standaardzekering van 15A gaan de lampen af en toe flikkeren.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Mocht er meer informatie nodig zijn verneem ik dit graag. |
|
Naar boven |
|
 |
| golf3driver Silver Member

 | Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Wo 9 Jun 2010, 21:10 Onderwerp: |
|
|
|
hallo ik ben henk en jij bent?
wij stellen ons altijd eerst even netjes voor.
kan zijn dat je balast niet goed werkt daar door wil xenon ook wel kaan knipperen, en het is aftermarket dat zegt ook al genoeg _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Nissanmannetje Junior Member

 | Geregistreerd op: 18 April 2010 | Posts: 281 | Woonplaats: Velsen Noord |
|
Geplaatst: Wo 9 Jun 2010, 21:57 Onderwerp: |
|
|
|
richard huiveneers schreef: |
hallo ik ben henk en jij bent?
|
Huh, je heet toch richard??  _________________
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded |
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

 | Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Do 10 Jun 2010, 10:44 Onderwerp: |
|
|
|
Knipperen ze beide tegelijk? Of stuk voor stuk? Of eentje wel en de andere nooit? Merk van de set?
Meer info graag, want zo is er op geen enkele manier zinnig antwoord te geven.
Het enige dat ik zeker weet is dat het vervangen van een zekering door een
zwaardere absolute KUL is. De weerstand van een zwaardere zekering is
ZO fractioneel kleiner dat dat echt geen bal uit gaat maken. _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

 | Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Do 10 Jun 2010, 14:09 Onderwerp: |
|
|
|
Buiten een afname van veiligheid dan...  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| golf3driver Silver Member

 | Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Do 10 Jun 2010, 22:42 Onderwerp: |
|
|
|
waarschijnlijk zien we hem niet terug en zit het in de ballast van het ding, waar moet het anders aan liggen ja bedrading kan draad breuk in zitten, knipperd die ook als die slecht contact maakt _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

 | Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Vr 11 Jun 2010, 12:57 Onderwerp: |
|
|
|
Ballasts is inderdaad vaak problemen met de betaalbare aftermarket sets van deze tijd. Je krijgt immers waar je voor betaalt. En als je ziet dat originele xenon in de meeste auto's al duizenden Euro's kost, lijkt me daar toch wel meer verschil in te zitten dan alleen wat grotere winstmarge  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|