Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Haijka Newbie

| Geregistreerd op: 12 Februari 2010 | Posts: 4 | |
|
Geplaatst: Do 18 Mrt 2010, 11:00 Onderwerp: Mooiste velgen voor een VW corrado |
|
|
|
Ik ben benieuwt naar jullie meningen, welke velgen passen het best onder een VW corrado? |
|
Naar boven |
|
 |
| golf3driver Silver Member

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Do 18 Mrt 2010, 11:14 Onderwerp: |
|
|
|
orginele BBS van een golf 3 steek 5 is dat weet nie wat een corrado heeft dit vind ik zelf erg mooie velgen _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Chaoth Gold Member

| Geregistreerd op: 20 Februari 2008 | Posts: 2452 | Woonplaats: Hardegarijp |
|
Geplaatst: Do 18 Mrt 2010, 11:26 Onderwerp: |
|
|
|
Er is geen goed antwoord te geven op jouw vraag, aangezien iedereen een andere smaak heeft qua velgen. _________________ Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T |
|
Naar boven |
|
 |
| Haijka Newbie

|
Geplaatst: Do 18 Mrt 2010, 11:40 Onderwerp: |
|
|
|
Dat weet ik, daarom vraag ik ook naar jullie meningen.
Wat jullie de mooiste velgen vinden.
BBS velgen vind ik ook altijd wel wat hebben.
Een paar jaar geleden las ik iets over dat BBS failliet was, of heb ik dit mis? |
|
Naar boven |
|
 |
| AudioSystemRolla Silver Member

| Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | Posts: 1062 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Do 18 Mrt 2010, 12:32 Onderwerp: |
|
|
|
Chaoth schreef: |
Er is geen goed antwoord te geven op jouw vraag, aangezien iedereen een andere smaak heeft qua velgen. |
en dit is het enige goede antwoord want velgen die onder een witte wagen mooi staan kunnen onder een rooie er echt uitsteken _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |
| dennis121 Junior Member

| Geregistreerd op: 5 Oktober 2009 | Posts: 290 | Woonplaats: Emmercompascuum |
|
Geplaatst: Do 18 Mrt 2010, 14:15 Onderwerp: |
|
|
|
neeem geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen BBS.. of lenzo (same s**t other name )
de halve VW scene heeft al BBS velgen... opzich staat het niet verkeerd, maar het is afgezaagd saai en bijna standaard
zoek lekker wat unieks op ofzo, gewoon wat autodealers bezoeken en de velgen wand bekijken.. wat photoshops aanvragen voor je auto.. en voilla men vind de juiste velg!!
geen advies hierin vragen, gewoon op je eigen mening en gevoel afgaan! _________________ VW polo 1.9 Diezelll! =D |
|
Naar boven |
|
 |
| golf3driver Silver Member

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Do 18 Mrt 2010, 15:16 Onderwerp: |
|
|
|
de orginele gti BBS van golf 3 zie je niet heel veel meer. of ze zjn in gekke kleuren gespoten  _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do 18 Mrt 2010, 15:18 Onderwerp: |
|
|
|
ahh toch meeste VW's staan op BBS
is echt te erg!!! _________________ VW polo 1.9 Diezelll! =D |
|
Naar boven |
|
 |
| Haijka Newbie

|
Geplaatst: Wo 31 Mrt 2010, 7:20 Onderwerp: |
|
|
|
Volgens mij snappen jullie het niet helemaal.
Wat ik gewoon wilde weten is wat JULLIE mooi vonden.
Gewoon meningen.
BBS zie je inderdaad wel heel erg vaak onder Volkswagens. |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo 31 Mrt 2010, 10:13 Onderwerp: |
|
|
|
Borbet T velgen met een diep hart, dus 9j ofzo
die zijn g***! _________________ VW polo 1.9 Diezelll! =D |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 31 Mrt 2010, 16:40 Onderwerp: |
|
|
|
Ik zoek altijd naar iets dat mooi in het geheel past. Heb ik een bodykit met veel afrondingen, dan kijk ik naar velgen die daarbij passen. Ga ik voor wide-body, zou ik naar brede velgen neigen met zo'n rand. Pak ik 't meer hoekig aan, dan laat ik ook dat in de velgen terugkomen. Kleur hangt dan weer af van de kleur van de auto. Donkere velgen ben ik geen fan van, maar kan op een zwarte wagen mooi zijn.
Als je kijkt naar een foto van mijn wagen, dan zie je wat ik bedoel. Mijn auto heeft hoekige lijnen, en een "knik" op deurklinkhoogte. Bewust voor velgen gekozen waar die "knik" terugkomt, en vind ik erg mooi erbij passen. Op een witte wagen koos ik voor een neutrale kleur, gewoon lichtmetaal.
|
 |
| AudioSystemRolla Silver Member

| Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | Posts: 1062 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Wo 31 Mrt 2010, 18:17 Onderwerp: |
|
|
|
idd net wat ik al zei elke auto staan andere velgen beter onder
dus als WIJ moeten zeggen wat er beter onder JOU auto staat dan zou ik toch echt foto's plaatsen anders weet je helemaal niks
ik vind ook nog steeds dat een auto af moet zijn voordat je velgen kan shoppen  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |
| Nissanmannetje Junior Member

| Geregistreerd op: 18 April 2010 | Posts: 281 | Woonplaats: Velsen Noord |
|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 15:57 Onderwerp: |
|
|
|
Me loves my OZ velgen, maar dat was al duidelijk  _________________
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded |
|
Naar boven |
|
 |
|
|