Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Benno2402 Newbie

| Geregistreerd op: 18 November 2010 | Posts: 5 | Woonplaats: Hoogeveen |
|
Geplaatst: Vr 19 Nov 2010, 9:50 Onderwerp: Kachelunit/aanwaaier probleem? |
|
|
|
Beste mede mensen
Sinds een tijdje merk ik dat de aanwaaiers het niet meer (goed) doen in de auto, ja goed staat tussen haakjes want de ene keer slaat hij wel aan en de andere keer niet en wanneer hij hem toevallig wel pakt duurt dit slechts even!
Mijn gok ligt dat het hem in de bekabeling zit aangezien hij momenten heeft dat het wel werkt.. (?)
Iemand enig idee?
Moet hier toch wel binnenkort een oplossing voor hebben want rijden met de ramen vol met condens is niet al te best  |
|
Naar boven |
|
 |
| golf3driver Silver Member

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Vr 19 Nov 2010, 9:59 Onderwerp: |
|
|
|
je zou je kabels kunnen door meten. je zou ook bij je luchtfilter kunnen zoeken als die verstopt zit gebeurd er ook niet veel natuurlijk of aan het motortje zelf kan het ook nog liggen. luister is goed naar het motortje _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Benno2402 Newbie

| Geregistreerd op: 18 November 2010 | Posts: 5 | Woonplaats: Hoogeveen |
|
Geplaatst: Vr 19 Nov 2010, 10:59 Onderwerp: |
|
|
|
Ik hoor wel vaak een soort van dof tikkent geluid ofzo... Daarna gaat hij steeds minder blazen en stopt. Maar dan snap ik niet hoe het kan dat dat zo is want heb er eens wat contact spray op gespoten bij de bekabeling en toen deed hij het voor een week of 2 weer goed. |
|
Naar boven |
|
 |
| golf3driver Silver Member

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Vr 19 Nov 2010, 11:16 Onderwerp: |
|
|
|
mischien stekkertje wa nie lekker zit? _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Nissanmannetje Junior Member

| Geregistreerd op: 18 April 2010 | Posts: 281 | Woonplaats: Velsen Noord |
|
Geplaatst: Vr 19 Nov 2010, 16:36 Onderwerp: |
|
|
|
Ik had dat met mijn eerste auto, mijn aanjager ging ook stuk, kwam een zooitje rook uit mn gaten, ik dacht dat ik mijn motor opblies
gelukkig was het in de zomerperiode  _________________
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded |
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Vr 19 Nov 2010, 21:36 Onderwerp: |
|
|
|
Bij een 100NX is de weerstandskaart van de aanjager een bekend zwak punt.
Kijk die eens na. Is te vinden op een stekker in het kachelhuis, rechtsonder het
dashboard, boven de voeten van je passagier zeg maar... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |
| Nissanmannetje Junior Member

| Geregistreerd op: 18 April 2010 | Posts: 281 | Woonplaats: Velsen Noord |
|
Geplaatst: Za 20 Nov 2010, 12:28 Onderwerp: |
|
|
|
Was een Volkswagen mijn eerste auto Golf2 to be exact _________________
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded |
|
Naar boven |
|
 |
|
|