Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Basjuuh Newbie

| Geregistreerd op: 25 September 2006 | Posts: 5 | |
|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 13:25 Onderwerp: Navigatie in C4 |
|
|
|
Hoi allemaal,
Volgende week ga ik particulier een C4 kopen. In deze auto zitten alle opties, behalve het navigatiesysteem.
Ik ben nogal veel op de weg, op verschillende plaatsen, vandaar dat ik er heel graag een navigatiesysteem in wil. Ik wil dit systeem in laten bouwen.
Op het gebied van inbouwen ben ik echt een leek, nu wil ik jullie hulp inschakelen.
Wat ik graag zou willen is een navigatiesysteem met de volgende opties:
- Radio
- CD/DVD/MP3
- Carkit op bluetooth
- Navigatie Westeuropa
- MP3/USB aansluiting
- Zo groot mogelijk scherm
Dit zijn de opties die het meest noodzakelijk zijn voor mij. Nu is mijn vraag, is de mogelijkheid er om de bediening van het stuur gewoon te laten werken op een inbouwsysteem en welk systeem kan ik daarvoor het best pakken. Op zich maakt het me niet zoveel uit wat voor merk het is, als de kwaliteit maar perfect is.
Ik wil voor dit grapje rond de 8 a900 euro besteden.
Hopelijk kan iemand me verder wegwijs maken in deze procedure.
Dankjewel,
Bas |
|
Naar boven |
|
 |
| ronaldokloet Junior Member

| Geregistreerd op: 12 Mei 2010 | Posts: 120 | Woonplaats: eindhoven |
|
|
Naar boven |
|
 |
| golf3driver Silver Member

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 15:30 Onderwerp: |
|
|
|
heb jij een 1 of 2 din ruimte? als je 2 din ruimte hebt kan je een radio navigatie systeem plaatsen.
http://www.navaudio.nl/products/Dubbel-Din-Met-navigatie-autoradio-incl-DVD-speler.html
zoiets is voor een dubbel din
je hebt dit ook voor 1 din. met een groter scherm of een klap scherm.
din is trouwens dat ijzer wat er in zit, normaal zit er 1 in _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Basjuuh Newbie

| Geregistreerd op: 25 September 2006 | Posts: 5 | |
|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 20:42 Onderwerp: |
|
|
|
Dankje voor de snelle reacties....
Mooi spul! Hoe zit het dan met de bediening van het stuur? Volumeknop e.d. kunnen die gewoon blijven werken? |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 20:44 Onderwerp: |
|
|
|
licht aan het merk van de radio zoi zo moet je een apart kabeltje kopen en die zijn prijzig _________________ Your Dream...
..................Is my reality!
_________
//_//_||__\\___
|_(o)_____(o)_\ |
|
Naar boven |
|
 |
| golf3driver Silver Member

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 21:07 Onderwerp: |
|
|
|
waarschijnlijk zou je die er op aan kunnen sluiten maar dan moet je wel een andere stekker hebben mischien. op die ik net gaf zit wel een afstandbediening dus de optie is aanwezig _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 21:11 Onderwerp: |
|
|
|
ik heb zelf in de sedan ook stuurbediening en ik heb daar gewoon een jvc in gedaan om mp3 en zo te kunnen spelen maar ik was dik 89 euro kwijt aan alleen de kabel van 15 cm voor de bediening _________________ Your Dream...
..................Is my reality!
_________
//_//_||__\\___
|_(o)_____(o)_\ |
|
Naar boven |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
 |
| dennis121 Junior Member

| Geregistreerd op: 5 Oktober 2009 | Posts: 290 | Woonplaats: Emmercompascuum |
|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 22:21 Onderwerp: |
|
|
|
1 tip.. dubbel din is echt super fijn, maar ga naar een autozaak (GEEN DEALER~!)
gewoon een audioboer in de buurt ofzo...
laat je daar adviseren, want die geven toch veel beter advies want ze kunnen de auto zien + de ruimte ed.
verder kunnen ze het daar ook wel inbouwen en dan eventueel stuurknoppen aansluiten!!
met dit soort dingen moet je niet gaan klote =p levert alleen maar frustratie en slecht werk op =p _________________ VW polo 1.9 Diezelll! =D |
|
Naar boven |
|
 |
|
|