Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Equinox Advanced Member

| Geregistreerd op: 2 December 2004 | Posts: 640 | Woonplaats: Leeuwarden |
|
Geplaatst: Wo 26 Jan 2005, 18:26 Onderwerp: trommelrem verfen |
|
|
|
ik vroeg me af met welke verf en welke manier het makkelijkste is om je remklauwen en trommelremmen te verfen? _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Marco Junior Member

| Geregistreerd op: 15 Januari 2005 | Posts: 147 | Woonplaats: België |
|
Geplaatst: Wo 26 Jan 2005, 21:13 Onderwerp: |
|
|
|
Je moet zien dat je hittebestendige lakverf neemt want je klauw en trommels kunnen ferm heet worden en anders houdt de verf gewoon niet.
Ik weet niet of er veel aan uit te leggen valt hoe, gewoon opkrikken, wielen eraf en verven maar zeker...best eerst over roest schuren.
Ik weet niet of ooit remmen gespoten worden maar begin niet met een spuitbusje, laagje is altijd dun. |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 26 Jan 2005, 23:11 Onderwerp: |
|
|
|
Hittebestendige verf bestaat zowel in spuitbus als pot met kwast, gebruik je een spuitbus doe dan gewoon genoeg dunne lagen over elkaar voor een goeie dekking (max. 30 minuten tussen de lagen).
Schrik niet van een keer of 7-8 spuiten, zolang de lagen maar dun zijn en het eindresultaat is dan alsnog een goeie dekking. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Marco Junior Member

| Geregistreerd op: 15 Januari 2005 | Posts: 147 | Woonplaats: België |
|
Geplaatst: Do 27 Jan 2005, 14:42 Onderwerp: |
|
|
|
Met spuiten heb je dus ook je afplakwerk of je moet demonteren.
Met de kwast is gemakelijker alhoewel spuiten misschien mooier is. |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Do 27 Jan 2005, 19:32 Onderwerp: |
|
|
|
Afplakken is geen punt, gewoon een pak kranten met afplaktape er omheen en klaar ben je! Maar met de kwast is het ook heel netjes te doen hoor, alleen ben ik zelf iemand die zelfs dan toch afplakt want ben nogal een knoeier  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|