Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| mikey1991 Newbie

| Geregistreerd op: 17 Maart 2010 | Posts: 9 | |
|
Geplaatst: Wo 14 Apr 2010, 18:33 Onderwerp: blinderen |
|
|
|
hallo
ik heb spullen om mijn ruiten van mijn auto te blinderen maar ben er wel achter na een paar keer te mislukken dat het erg mooilijk is heeft iemand hier ervaring mee en woont in de buurt van den helder en heeft zin en tijd om mij te helpen ??
gr mike |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 14 Apr 2010, 20:30 Onderwerp: |
|
|
|
Kan inderdaad moeilijk zijn de eerste keren, maar oefening baart kunst. Zijn je ruiten erg bol (dus hol van binnen) in 2 richtingen wordt 't snel lastiger.
Wat voor auto heb je? En wat voor folie? Goedkope folies zijn namelijk vaak te stug en dik (ook al lijkt 't dun). Betere (zoals FoliaTec) zijn dunner en soepeler, en kun je met een haardroger perfect in vorm krijgen. Uiteraard te doen vóórdat je de beschermlaag op de plakkant verwijdert.
Woon helaas in de andere uithoek van 't land dus kan je niet echt helpen... _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| mikey1991 Newbie

| Geregistreerd op: 17 Maart 2010 | Posts: 9 | |
|
Geplaatst: Do 15 Apr 2010, 4:34 Onderwerp: |
|
|
|
jammer dat je niet kan helpen dan beetje ver is niks idd ik heb zelf een mazda 323P uit 1998 en ja mijn folie ik vind het erg dun maar het is wel een goedkoop pakje met folie om eens te proberen heb al weer een rol weg kunnen gooien omdat het bij het uitstrijken al schuurde toen ik het net aan aanraakte. en mijn ramen zijn idd hol van binnen en ook van boven naar beneden een klijn beetje.
is mijn auto
gr mike |
|
Naar boven |
|
 |
| Chaoth Gold Member

| Geregistreerd op: 20 Februari 2008 | Posts: 2452 | Woonplaats: Hardegarijp |
|
Geplaatst: Do 15 Apr 2010, 5:21 Onderwerp: |
|
|
|
Je kunt het ook professioneel laten doen. Kost je meer, maar krijg je ook (vaak) garantie op.
Ik ga er zelf ook niet mee omkloten. Laat het doen. _________________ Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T |
|
Naar boven |
|
 |
| dennis121 Junior Member

| Geregistreerd op: 5 Oktober 2009 | Posts: 290 | Woonplaats: Emmercompascuum |
|
Geplaatst: Do 15 Apr 2010, 6:43 Onderwerp: |
|
|
|
+ vaak een certificaat voor ome agent...
zeker handig als je ook de voor raampjes tot het maximale laat blinderen!!  _________________ VW polo 1.9 Diezelll! =D |
|
Naar boven |
|
 |
| AudioSystemRolla Silver Member

| Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | Posts: 1062 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Do 15 Apr 2010, 8:12 Onderwerp: |
|
|
|
oom agent kan je niets maken want hun meet apperatuur (tintman) is niet gecertificeerd en zo word altijd de boete ongeldig verklaard tenzij je geen onderzoek doet en gewoon betaald  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |
| dennis121 Junior Member

| Geregistreerd op: 5 Oktober 2009 | Posts: 290 | Woonplaats: Emmercompascuum |
|
Geplaatst: Do 15 Apr 2010, 8:34 Onderwerp: |
|
|
|
ze kunnen toch ook gaan zeiken dat je het er meteen af moet halen enzo???
in ieder geval wat ik overal lees is dat er soms agenten gaan zeuren over de voorramen, en als je dan ff je certificaatje flashed dat ze dan meteen stil zijn =p
 _________________ VW polo 1.9 Diezelll! =D |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Do 15 Apr 2010, 10:20 Onderwerp: |
|
|
|
Voorramen is inderdaad vaak een probleem ja, achterruit en zijruiten achter niet.
Doe je het tinten overigens in de auto, of kun je je ruiten eruit halen? Dat laatste scheelt wel enorm in gemak voor het tinten! _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Do 15 Apr 2010, 21:15 Onderwerp: |
|
|
|
Certificaten hebben geen enkele wettelijke geldigheid.
De Tintman wel. Enne, iedereen die denkt met 50% legaal bezig te zijn: de grens ligt op 25 en
30% tint, maar vanwege de grote marge in de meetapparatuur bekeuren ze pas bij 50% of hoger.
Dus met 47% gemeten tint zul je geen bekeuring krijgen, maar feitelijk is het niet legaal. _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |
| Mariska Newbie

| Geregistreerd op: 6 Juni 2010 | Posts: 17 | Woonplaats: Dordrecht |
|
Geplaatst: Ma 7 Jun 2010, 7:57 Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb volgens mij ook geen certificaat.
Zijruiten vooraan zijn licht getint,en achter(zij)ruiten iets donkerder.
Maar het is ook bij een bedrijf gedaan,zou het zelf niet kunnen  |
|
Naar boven |
|
 |
| RN_style Silver Member

| Geregistreerd op: 31 Maart 2010 | Posts: 1631 | Woonplaats: (België) |
|
Geplaatst: Vr 4 Feb 2011, 12:55 Onderwerp: |
|
|
|
De folie die ik gebruikte is van carpoint, gaat zeer goed je moet wel de nodige dingen hebben zoals dit bv:
idereen weet dat de gouden het beste zijn ik heb het in het rood werkt even goed, maar is potverdori nie gemakkelijk om aan deze dingen te geraken
Ik heb het geleerd nadat iemand het me volledig had uitgelegt hoe en wat en dan maar eens geprobeerd in praktijk
Denk dak binnenkort eens werk ga maken van men achterruit  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| jelle1982 Advanced Member

| Geregistreerd op: 9 April 2009 | Posts: 647 | Woonplaats: aalst, belgië |
|
Geplaatst: Vr 4 Feb 2011, 14:13 Onderwerp: |
|
|