Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Mar-CoZ Starting Member

| Geregistreerd op: 16 Januari 2011 | Posts: 38 | Woonplaats: Hoevenen, Stabroek |
|
Geplaatst: Ma 9 Mei 2011, 19:32 Onderwerp: Unichip |
|
|
|
Heeft er iemand hier ervaring met een unichip? Ik ben wat beginnen snollen hier en daar en kom tot de constatatie dat deze ongeveer dezelfde werking heeft als een powerbox maar toch net dat iets beter.. Buiten de verkoopspraat op de website, heb ik wel begrepen dat ondanks dezelfde werking als powerbox (parameters 'wijzigen') dat deze door het testen op vermogenbank en meerdere parameters, toch net iets veiliger is..
Is dit waar? Heeft er iemand een unichip en heeft dit nut? (prijs/kwaliteit/veiligheidsmarges motor) _________________ Traag maar zeker XD
Opel Vectra 1.6
VW Golf Mk3 1.6i (75pk -> 100pk)
Seat Leon 1.6 crTDI (105 pk -> 110pk) |
|
Naar boven |
|
 |
| vlokman Gold Member

| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Ma 9 Mei 2011, 20:21 Onderwerp: |
|
|
|
wil je door puur ecu aanpassingen meer pk enige dat ik je kan aanraden. chip op maat. _________________ burn rubber, not your soul
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Mar-CoZ Starting Member

| Geregistreerd op: 16 Januari 2011 | Posts: 38 | Woonplaats: Hoevenen, Stabroek |
|
Geplaatst: Di 10 Mei 2011, 12:08 Onderwerp: |
|
|
|
vlokman schreef: |
wil je door puur ecu aanpassingen meer pk enige dat ik je kan aanraden. chip op maat. |
I know.. Was oorspronkelijk men bedoeling maar ben nu een beetje aan't bijleren over de mogelijke alternatieven daar er nog geen gekraakte chip bestaat voor mijn motortype. _________________ Traag maar zeker XD
Opel Vectra 1.6
VW Golf Mk3 1.6i (75pk -> 100pk)
Seat Leon 1.6 crTDI (105 pk -> 110pk) |
|
Naar boven |
|
 |
|
|