Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Wat heb ik allemaal nodig voor een audio installatie
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ridok
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 22 Mei 2011
Posts: 11
Woonplaats: Oegstgeest
PostGeplaatst: Zo 22 Mei 2011, 16:50    Onderwerp: Wat heb ik allemaal nodig voor een audio installatie Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik ga binnen kort een auto over kopen en wil hier een mooie installatie in bouwen.
Ik heb hier geen ervaring mee Crying or Very sad maar ben verder wel handig met dat soort dingen.
Mijn vraag is nu: wat moet ik precies kopen om het allemaal goed werkend te krijgen? en werkt dit in elke auto (ik ga een Daihatsu Sirion kopen)
of weet iemand toevallig een goedkoop adresje wie dit kan doen? (dichtbij leiden.)

mijn maximale budget is 1000 eur (liefst wel wat minder  Wink )  
en weet iemand dan nog toevallig een site waar dit makkelijk en betrouw baar te bestellen is? (ik heb zelf al wat rond gekeken maar ik had verder geen idee of het goed zou zijn als ik een of andere box zou kopen)

alvast bedankt
mvg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 22 Mei 2011, 18:08    Onderwerp: Reageer met quote

Om te beginnen zul je jezelf een aantal vragen moeten stellen over wat je precies wil, want met audio installaties kun je een heleboel kanten op:
  • SQ (Sound Quality): gericht op een zo zuiver mogelijke geluidskwaliteit, en natuurgetrouw geluidsbeeld.
  • SPL (Sound Pressure Level): gericht op zo hard mogelijk gaan, en geluidsdruk (decibels) opbouwen.