Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: Di 3 Jan 2012, 16:55 Onderwerp: kabel van batterij naar koffer krijgen |
|
|
|
bij deze heb ik een woofer en versterker gekocht, en geplaatst, geen probleem. het enige probleem is de kabel van de batterij, naar de koffer krijgen, ik zie hier namelijk onder de motorkap geen gat zitten, om van de batterij, zo de auto binnen te komen , om dan verder naar de koffer door te trekken. het gaat hier om een SEAT IBIZA bj. 2005. mensen met een gelijkaardig probleem, of een eventuele oplossing???
mvg! |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 3 Jan 2012, 18:09 Onderwerp: |
|
|
|
Verschilt natuurlijk per auto, maar er is altijd wel een doorvoer.
Meestal aan de bestuurderskant in het schutbord, soms zit het wat lager of ergens achter verstopt. Maar het kan ook zijn dat je via je wielkast achter de spatborden een gat kunt vinden.
Bij Seat weet ik het zo niet. Even wachten op Vlokman, die is daar bekender mee  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| RN_style Silver Member

| Geregistreerd op: 31 Maart 2010 | Posts: 1631 | Woonplaats: (België) |
|
Geplaatst: Di 3 Jan 2012, 19:37 Onderwerp: |
|
|
|
Ik had ook geen doorvoor, tenzij ik het volledige dachboard eruit meost halen. Dus effen een gaatje doorgeboord en kabel goed geisoleerd  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Wo 4 Jan 2012, 19:39 Onderwerp: |
|
|
|
Als je gaat boren, goed uitkijken dat er niks achter zit.
En altijd een rubber doorvoerthule gebruiken! (randen van het metaal zijn scherp) _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| RN_style Silver Member

|
Geplaatst: Do 5 Jan 2012, 17:33 Onderwerp: |
|
|
|
Ja das waar, vandaar dat ik wil zeggen kabel isoleren tegen dat metaal...  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Do 5 Jan 2012, 18:19 Onderwerp: |
|
|
|
Ja, alleen is zo'n doorvoertule precies passend in het gat, en sluit dit dus rondom af. Dan kan er ook geen vocht door naar binnen komen.
|
 |
| RN_style Silver Member

|
Geplaatst: Do 5 Jan 2012, 18:33 Onderwerp: |
|
|
|
Heb ik gedaan met een goede lek van siliconen zoals wij dat hier noemen  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|