Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Mike Newbie

| Geregistreerd op: 28 Februari 2013 | Posts: 4 | |
|
Geplaatst: Do 28 Feb 2013, 1:36 Onderwerp: R32 look voor Golf 5 |
|
|
|
Ik heb zojuist mijzelf voorgesteld bij ' wie is wie'maar blijkbaar gaat er iets mis waardoor mijn posts steeds worden verwijderd.
Ik heb een hoop op dit site gelezen, alleen heb ik nog 1 vraag eigenlijk.
Ik ga binnenkort een normale golf 5 kopen met een normale achterbumper en uitlaat zoals altijd.
Deze dus
Nou wil ik een R32 look. Wat moet ik dan allemaal kopen? Ik wil dat die er dus zo uit gaat zien:
Ik dacht aan R32 uitlaat natuurlijk + R32 achterbumper? Mis ik iets? Met bumper bedoel ik eigenlijk alleen het stukje onder wat ik met de rode pijltjes heb aangeduid.
Ik weet echt ongelofelijk weinig van tuning Spijt me als ik iets doms zeg!
Ik hoop dat ik iets kan oppikken, en ik zal nu weer een berichte maken bij wie is wie
Bedankt![/url] _________________ Ik ben nieuw hier  |
|
Naar boven |
|
 |
| Salernitana Newbie

| Geregistreerd op: 16 Maart 2012 | Posts: 7 | |
|
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Zo 3 Mrt 2013, 22:03 Onderwerp: |
|
|
|
Salernitana schreef: |
Je hebt 5 soorten. Diegene die jij wilt is de een-na-laatste |
Dat zijn spoilers, en die heeft hij al zo te zien. Het ging om de bumpers.
Lijkt me erop dat het een kit zal zijn bestaande uit een achterbumper (wellicht een stuk dat op de originele bumper gezet wordt), side skirts, en ik vermoed aan de voorkant ook zoiets. Onderschat de kosten niet, want je moet het ook nog allemaal laten spuiten (vergeet ook de deurklinken en stootstrips niet als je de complete R32 look wil).
Ik weet niet welke motor jouw Golf gaat hebben, maar kans is dat die R32 uitlaat niet geschikt is voor jouw blok. Wellicht kun je een eindstuk vinden dat erop lijkt, en dat op jouw eigen uitlaat of een vervangende sportuitlaat laten lassen. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|