Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| SenneS Newbie

| Geregistreerd op: 10 April 2013 | Posts: 3 | |
|
Geplaatst: Wo 10 Apr 2013, 15:00 Onderwerp: Subtiele sportieve look? |
|
|
|
Hallo,
Ik heb net mijn eerste auto gekocht het is een Opel Corsa uit 2005.
De auto heeft een zilvere kleur met een blauwe schijn(zoals foto).
Mijn vraag voor jullie is welke stijl of welke stickertypes jullie mij aanraden voor een subtiele sportieve look?(dus geen grote racestrepen enzo). Ben al vanplan de wieldoppen te veranderen met sportieve zwarte doppen en de achterste ramen ga ik laten overtrekken met donkere folie...
Jullie mening en suggesties zijn van harte welkom!
Bedankt Senne. |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Do 11 Apr 2013, 8:28 Onderwerp: |
|
|
|
Welkom op het forum.
Ik zou er geen aanraden, maar da's een kwestie van smaak. Op sommige auto's die 'af' zijn vind ik het wel mooi, maar op een verder nog standaard ogende wagen niet echt.
Maar nogmaals, striping is enorm smaakgebonden dus je zult moeten kijken wat jij zelf mooi vindt.
Heb je ergens al een idee? Full color, 1 kleur, 2 kleuren (welke?)...? Striping op de zijkant, motorkap + dak, of allebei? Strepen, tribals, figuren?
Als je ramen tint zou ik overigens niet te donkere folie nemen, maar 15% of 30% lichtdoorlatend. Ziet van buiten net zo donker uit maar kun je van binnen een stuk beter door kijken.
Wieldoppen zou ik geen geld aan uitgeven, spaar dan even verder voor een leuk setje lichtmetalen velgen. Vind je ook wel tweedehands als het budget niet zo groot is. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| SenneS Newbie

|
Geplaatst: Do 11 Apr 2013, 11:45 Onderwerp: |
|
|
|
Jesse schreef: |
Welkom op het forum.
Ik zou er geen aanraden, maar da's een kwestie van smaak. Op sommige auto's die 'af' zijn vind ik het wel mooi, maar op een verder nog standaard ogende wagen niet echt.
Maar nogmaals, striping is enorm smaakgebonden dus je zult moeten kijken wat jij zelf mooi vindt.
Heb je ergens al een idee? Full color, 1 kleur, 2 kleuren (welke?)...? Striping op de zijkant, motorkap + dak, of allebei? Strepen, tribals, figuren?
Als je ramen tint zou ik overigens niet te donkere folie nemen, maar 15% of 30% lichtdoorlatend. Ziet van buiten net zo donker uit maar kun je van binnen een stuk beter door kijken.
Wieldoppen zou ik geen geld aan uitgeven, spaar dan even verder voor een leuk setje lichtmetalen velgen. Vind je ook wel tweedehands als het budget niet zo groot is. |
Ja, ik weet dat echte velgen er veel mooier uitzien maar sinds ik nog maar aan het leren rijden ben is het voor men auto toch iets sportiever te maken (niet te vergeten dat wieldoppen maar rond de 25-30 euro kosten en ze er maar op te klikken of snel te bevestigen zijn en ik had misschien het idee een dun streepje op de motorkap te zetten (zwart ofzo) dat doorloopt tot vanachter maar dan niet in het midden van de motorkap geplaats maar dan meer naar 1 kant , dit is misschien niet te opvallend maar toch opvallend genoeg voor een sportievere look van een standaard auto? |
|
Naar boven |
|
 |
| RL folies Newbie

| Geregistreerd op: 11 April 2013 | Posts: 4 | Woonplaats: Schiedam |
|
Geplaatst: Do 11 Apr 2013, 19:48 Onderwerp: |
|
|
|
Wij wrappen daken van auto's en tinten misschien kunnen wij wat voor je betekenen.
Dak Wrap glanzend 125 euro achterste 3 ramen tinten 125 euro _________________ Ramen tinten tegen scherpe prijzen
3 ramen vanaf 125 euro |
|
Naar boven |
|
 |
| SenneS Newbie

|
Geplaatst: Vr 12 Apr 2013, 0:21 Onderwerp: |
|
|
|
RL folies schreef: |
Wij wrappen daken van auto's en tinten misschien kunnen wij wat voor je betekenen.
Dak Wrap glanzend 125 euro achterste 3 ramen tinten 125 euro |
Bedankt voor het aanbod maar ik heb iemand in mijn vriendenkring die het op professioneel vlak doet en het voor een heel laag bedrag wilt doen
maar toch bedankt! |
|
Naar boven |
|
 |
| RL folies Newbie

| Geregistreerd op: 11 April 2013 | Posts: 4 | Woonplaats: Schiedam |
|
Geplaatst: Vr 12 Apr 2013, 5:05 Onderwerp: |
|
|
|
Dat is helemaal mooi we zien hetresultaat wel _________________ Ramen tinten tegen scherpe prijzen
3 ramen vanaf 125 euro |
|
Naar boven |
|
 |
|
|