Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Chiptuning Toyota Benzine motor niet mogelijk?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Elektronica
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Samulski
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 26 Mei 2014
Posts: 2
PostGeplaatst: Ma 26 Mei 2014, 7:09    Onderwerp: Chiptuning Toyota Benzine motor niet mogelijk? Reageer met quote

Beste Lezers,

Ik kreeg te horen dat een toyota benzine motor niet te chiptunen is. Klopt dit? En zo ja waarom lukt dat bij een Toyota motor niet?

Groetjes Rémy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 26 Mei 2014, 19:12    Onderwerp: Reageer met quote

Dat hoor ik voor het eerst. Lijkt me ook niet waarschijnlijk, volgens mij kan dat met elke wagen wel. Maar 100% zeker weet ik het ook niet want ik ben er niet mee bezig.

Waar heb je dat gehoord/gelezen? En waarom zeiden ze dat dat niet zou kunnen? En over welke modellen en bouwjaren Toyota's praten we?
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Samulski
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 26 Mei 2014
Posts: 2
PostGeplaatst: Wo 28 Mei 2014, 6:18    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Jesse,

Op de vraag of ik mijn Toyota Verso-S (automaat) van 1,5 jaar oud kon chiptunen bij een chiptuners bedrijf, kreeg ik het volgende antwoord terug:

"Voor uw auto is er geen softwarematige oplossing. Toyota modellen benzine kunnen niet getuned worden."

Ik had eigenlijk goede hoop want ze hadden een Aygo benzine gechiptuned met mooie resultaten. Echter gaven ze aan dat hier een Peugeot motor in ligt. Verder geen nadere uitleg waarom mijn auto niet gechiptuned kan worden.

Het gaat zich bij mij vooral om benzine verbruik te verlagen.

Groetjes Rémy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 30 Mei 2014, 18:08    Onderwerp: Reageer met quote

Denk eerder dat het een kwestie is dat tuner in kwestie geen softwarematige oplossing kon aanbieden. Ga eens bij andere bedrijven vragen, want volgens mij is er voor (bijna) elke wagen wel een mogelijkheid. Toyota en Peugeot motoren ook.
Deze schrijft op de site dat hij het wel kan: http://www.cth.be
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Elektronica Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB