Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Neons (Streetglow)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Overig Optisch
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DaStreetTunah22
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 28 Januari 2023
Posts: 1
Woonplaats: Utrecht
PostGeplaatst: Za 28 Jan 2023, 21:29    Onderwerp: Neons (Streetglow) Reageer met quote

Hallo

Bij deze heb ik even een vraagje omdat ik graag echt mooie neons wil hebben en dat wil laten inbouwen bij een echt goed garage dus geen pruts.

Het idee heb ik dat de Neons van Streetglow prachtig zijn en vooral de gold series, geprobeerd om te importeren naar NL heb ik eerder al geprobeerd maar tot nu toe helaas zonder succes. Hoe zouden jullie dat aanpakken? Wat zouden jullie doen? Ik houd ontzettend van exclusiviteit.

Daarnaast ben ik er ook over aan het nadenken om eventueel vleugeldeuren en een display in mijn auto te hebben waar ik gewoon zenders op kan ontvangen. Waar moet ik op letten bij het kopen van Tuning onderdelen?

Vandaag zag ik dat er zelfs van Fast & Furious en West Coast Customs tuning onderdelen zijn, weten jullie waar ik die goed en veilig kan kopen op het internet? Bijvoorbeeld zag ik een exhaust tip met groene verlichting ook van het merk Fast & Furious. Als jullie weten en ervaring hebben hoe ik succesvol onderdelen kan importeren naar NL te denken aan bijvoorbeeld streetglow of wellicht echt goede schermen. Wellicht weten jullie nog andere merken zoals westcoast customs hoor ik het graag

Wanneer jullie binnen Nederland een tuning garage weten die echt goed zijn en geen pruts hoor ik het ook graag.

Ik zie graag jullie reacties verschijnen. Bij vragen hoor ik het ook graag natuurlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Overig Optisch Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB